Előzmények

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.03 00:21:33 (58181)
OK, leszálltam rólad. :-) A Sportracks fórumait erőltetem a merge-t illetően. Ha lehetséges, akkor meg majd úgy intézem, hogy a gpx magasság adatai maradjanak meg a beolvasások után.
[előzmény: (58180) jekaeff, 2011.08.02 23:32:21]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 23:32:21 (58180)
Ha szabvány Polar HRM-et használ a Tacx, akkor nem lehet tört szám.

Ha mégis tört számot szeretne használni a Polar, akkor oszt/szoroz. Pl a sebesség oszlopban ha azt látod hogy "318", akkor az 31.8km/h. Ezek azonban már régen lefixált dolgok, tehát sebesség esetén MINDIG el kell osztani tízzel a HRM fájlban lévő eredményt, de pl a pulzusnál, magasságnál, kadenciánál egy-az-egyben 10-el osztás nélkül kell kezelni a megfelelő oszlopban szereplő számadatot.
[előzmény: (58179) 2011.08.02 22:58:15]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 22:58:15 (58179)
Említettem már az Index Kerékpáros fórumon is, hogy van egy Tacx Bushido-m, amivel már letölthető módon van cadence+power+HR adatom. Ezek közül kettőt kint a természetben is látok, a normál bringázásoknál (a teljesítményt nem), letölteni viszont nem tudom őket az egyszerű készülékeimből (ócsó Polar és középócsó Sigma).Viszont a Bushido-nál igen, azaz az indoor egy "helyben történő" bringázásoknál igen, be is raktam iziben a Sporttracks-be.

Arra gondolsz, hogy a .hrm fájloknál hiába akarnék tört számokat berakni, a formátum szabvány ezt nem engedi? Ez esetben tényleg nincs értelme a hrm-et simítani és sajnos így meg fognak maradni az 50% körüli max emelkedők.

A Sporttrack-ben meg azért nem akarom a simítást használni, mert akkor nemcsak a Bushido-s hrm-eket simítja, hanem a már elősimított gpx-eket is.

Most egyébként azon agyalok, hogy hogyan lehetne a Bushido-val virtuálisan "újra bejárt" gpx fájlok koordinátáit megőrizni és a hrm-mel együtt kvázi egy olyan adattömeget gyártani, amiben adott koordinátához megvan a cadence, a power és a HR is.
[előzmény: (58178) jekaeff, 2011.08.02 21:43:51]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 21:43:51 (58178)
Még nincs ilyen programom. :o)

De honnan van neked HRM fájlod? Netán vettél valami Polar kütyüt? Nem tudom, ott mi értelme a simításnak, mivel a HRM magasságadatainak "felbontása" 1m, úgyhogy mindig recés marad egy kicsit.

Avagy nem magasságot, hanem pl. pedálfordulatot akarsz simítani?
[előzmény: (58177) 2011.08.02 21:33:20]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 21:33:20 (58177)
JEKAEFF mester, van olyan egyszerű kis progid, ami .hrm formátumú (GPS adatok nélküli) fájlok esetén csinál egy simítást? Nyilván mivel nincsen GPS adat, a megtett távolságot a második oszlopban lévő sebességadatból számolt feltételezett alapján lehet csak számolni ez esetben. A Gauss simításhoz meg nyilván kell távolságadat.

Szeretném megúszni, hogy programot kelljen írnom az indoor tekerések output-jára.
[előzmény: (58163) jekaeff, 2011.08.02 13:28:35]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 13:28:35 (58163)
Antenna Mikro adásokat fogtak vele.

Ez egy budapesti, földi sugárzású adás, tehát valójában azok az antennák vízszintesen néztek. Csak azért néztek lefelé, mert ún. "offset parabola antennák" mint a ma használt felhasználói parabola antennák 99%-a. Ezek olyan antennák, amelyeknek nem a közepén van a fókuszpontjuk (a gömbpalástból egy okosan kiválasztott szeletet használnak). Az offset antenna előnye, hogy kisebbek és nem ül meg bennük annyira a hó (ez műholdas vételnél volt fontos, ahol nagyon meredeken néztek felfelé a nem offset (prímfókuszos) antennák.
[előzmény: (58159) zakany, 2011.08.02 13:14:07]

zakanyhozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 13:14:07 (58159)
Egyszer vez.nélküli órán megkérdeztem a tanárt, hogy miért néz lefele a parabola antenna minden 20. ház tetején.. elmagyarázta, hogy az nem lefele néz.. most sem értem:) Valaki mondja már el.. azzal mit vett a vevő.. (ha érthető amit írok)

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]