Előzmények
Old Eye | hozzászólásai | válasz erre | 2011.01.06 22:48:37 (20432) |
Az ottani fônökömnek Mercedes kocsija volt, valami kétszemélyes sport izé. Egyszer elvitte a Daciámat... Ragyogó arccal tért vissza. Mesélte, nagy élmény volt, mert úgy érezte, autóbuszt vezet, annyira magasan ült, annyira ellátott mindenfele... Amúgy nem mondott a szegény járgányra rosszat... Talán mert udvarias volt :-)[ előzmény: (20431) Mákos, 2011.01.06 22:39:48] |
|
Old Eye | hozzászólásai | válasz erre | 2011.01.06 22:33:27 (20429) |
A régi dióda/trióda/nyák nélküli kocsik is tudnak fejfájást okozni...
1980-as években télen mentem Münchenbe Daciaval. Már vagy 70-80 km volt hátra a sztrádán, már láttam magam a sarki kocsmában, éreztem a bögréből felszálló forralt bor illatát, amikor kigyulladt az olajnyomásellenôrzô lámpa. Egybôl kiálltam.
Sötét este volt már, havazott, a leállósáv vastag latyak, egyedül voltam, teljesen vert helyzetben.
Aztán indítóztam és tovább mentem, szép lassan, hátha... A vészlámpa vakított, a víz folyt rólam. Simán megérkeztem a szállodába, öt perc mulva "Glühwein, bitte, mit doppelten Schuss!" estem be boldogan a sörözôbe...
Másnap Renault szerviz - az olajnyomásgomba ment szét. 70 DEM számlára emlékszem. [ előzmény: (20406) snake, 2011.01.06 12:08:46] |
|
snake | hozzászólásai | válasz erre | 2011.01.06 12:08:46 (20406) |
Egyszer Dél-Tirolban a velünk utazó rokonság szolgálati Corollája is tartott egy pár napos hibajelzős időszakot. Sosem derült ki, mi volt a gondja, mert néhány nap után felhagyott az ijesztgetéssel. A gazdája meg ugye cseszett ott kint szervizbe vinni, mert ugye céges volt, nem érdekelte, ha a vas bemondja az unalmast. Ment vele hibajelzéssel tovább.
És ugye hol kezdődjön az ilyesmi? Hát persze, hogy valami lehetetlen helyen. Ez speciel a Stilfser jochnál gondolta úgy, hogy rákezd. Biztos nem bírta a magaslati levegőt. :)[ előzmény: (20394) Old Eye, 2011.01.06 09:28:56] |
|
Old Eye | hozzászólásai | válasz erre | 2011.01.06 09:28:56 (20394) |
Túl sok az elektronika.
Volt kollégám. Saab 9000 turbó, legújabb modell. Ment az M7-en. Hirtelen jelzés - nem kideríthetô hiba. A srác egybôl leállt. Nem akart se összeolvadt motort se körbeesztergált karosszériát. A Sárga Angyal tehetetlen. Trélerrel szakszervizbe vitette a kocsit. Elektronikusan, manuálisan átvizsgálták. Nem találtak semmi hibát. Újrainstallálták a fedélzeti számítógépet. Azóta OK. [ előzmény: (20392) Mákos, 2011.01.06 09:19:07] |
|
Mákos | hozzászólásai | válasz erre | 2011.01.06 09:19:07 (20392) |
"a műhelyben állva 655 km/h a sebességem"
Tyűűű, és a km-ek is mennek bele? Pár órát piszkálgatják az autót a gépen, és hirtelen van benne néhány ezer extra km.[ előzmény: (20386) BiharyG, 2011.01.06 08:25:59] |
|
BiharyG | hozzászólásai | válasz erre | 2011.01.06 08:25:59 (20386) |
Valami műszaki ember meg tudná nekem mondani, egész pontosan mit jelent a "Vehicle Speed Information Circuit Malfunction" hibaüzenet (OBD-II - C0000 kód)? Melyik darabja ez az autómnak? Jelenleg a műhelyben állva 655 km/h a sebességem a Bosch diagnosztika szerint... |
|
|
|