Előzmények

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 09:24:24 (57288)
Igen, erről tán még én írtam a legtöbbet. :o)

A hajlítgatás csak ideiglenes megoldás. Amikor legutoljára próbáltam hajlítgatni (évekkel ezelőtt) a készülékház belsejében lévő érintkezőket (tehát nem az elembölcsőben lévő oldalt, hanem azt, amihez szét kell csavarozni a kütyüt), azok le is törtek a hajlítási ponton. Kicsit kikapargattam a fehér gumiszerű szmötyit az érintkező környékén, hogy kissé nagyobb forrasztási felülethez jussak (mivel így csak az érintkező éle volt jóformán szabadon), majd egy nálam ügyesebb kollegámat megkértem hogy forassza be 5-6 centis kábeldarabkákkal az alaplapra VÉGLEGESRE. Szóval mindössze 4db pötty volt az egész meló egy jófajta Weller pákával: 2 az alaplapi érintkezőkre és kettő az elemérintkezők megmaradt csonkjaira.

Azóta teljesen megszűntek a váratlan "áramkimaradások", meg a hátralévő töltés összevissza változása.
[előzmény: (57285) 2011.06.14 09:04:44]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 09:04:44 (57285)
Egy olyan kérdésem volna, hogy vajon miért kapcsol ki a csix a bringán. Nyilván már olvastam az elmúlt években, hogy létezik ez a jelenség, nekem is előjött néha gyalogtúrák során is, ezért szépen, óvatosan meghajlítgattam a fémérintkezőket, s azóta akárhogy rázom a kezemben, nem tudom kikapcsoltatni. Sőt a gyaloglások során sem kapcsol ki soha sem.

Viszont a bringa kormányán más lehet a rezonancia a kátyúk esetén, mert a legutolsó túrámon háromszor is kikapcsolt. Még arra is figyelek, hogy az országútinál a testsúlyom minél kisebb %-át helyezzem az első kormányra a rossz utak esetén.

Meg lehet úgy buherálni a készüléket, hogy egyáltalán ne forduljon elő a szándékolatlan kikapcsolás?

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]