Innen indulunk
Bejelentő:griffs 06209211738
Felhasználó:griffs
Dátum:2017.05.13 10:00

2018 május 19.-én megismételjük és meg is ládásítjuk a helyszínt. Részletek hamarosan!

2018.május.19. 10:00

Parkoló a fejléc koordinátáin, pár méterrel visszább mint tavaly. Az áruház földszinti, árnyékos, de ingyenes parkolójában.
Tetőcsomagtartón lévő bringával kerüld meg a 'mélygarázst', közvetlen mögötte (20 méterre a találkozási ponttól) van szabadtéri parkoló!

Volt 2 trekking bringásunk is 2017-ben, túlélték, azaz nem csak montival teljesíthető!
Aktuális információ!
A rövid táv track márinnen letölthető
Bat.hu-ék trackje (hosszú táv)innen letölthető

Április 8.-án kiraktuk a ládát bati.hu-val (ezt a helyet nem lehet megunni:)), sikeres moderáció esetén rövidesen megjelenik. A keménymagos track letölthető a 2017-es szövegben. Az enyhébb verzió (50 km. alatt és minimálisan 1.000 méter szint felett), amely egyben a láda hivatalos trackje is lesz, hamarosan elérhetővé válik itt is.

______________2017-es szöveg_________________

A GCKEM Pozsonyba látogat, május 13.-án és mi elkísérjük :)

Az oldal még erősen formázás alatt van, de vázolom a lényeget:

Pozsony északi határában található Kárpátok nyúlványa telis tele van kijelölt bringautakkal, igazi bringás paradicsom. Bati.hu már kétszer tekert ott, egy ízelítő videó tőlük:
Ezt nem lehet kihagyni :)

10:00 körül várható az indulás, a pozsonyi parkolóbó (fejléc koo)l. Nem lesz nagy létszámú rendezvény, de szeretnék egy kemény magot és egy megfontoltabban haladó csapatot. Előbbit bati.hu, utóbbit én vezetném. A hegyi bringázás után, ha marad erőnk, összeszedjük az egyik, vagy mindkettő, közeli, magyar ládát.

Bat.hu-ék trackje innen letölthető (jobb klikk, hivatkozás mentése más néven). A sok szint és viszonylag nagy táv miatt, lesz opcionális rövidítés, elsősorban a velem tartók számára :) Lesz még egy szerkesztett track is, a gc.hu-s ládá(k)hoz.

Akik eddig jelezték részvételi szándékukat:

bati.hu

Megjegyzések:
griffs 2017.05.14 21:37Fénykép:
Visszatérünk :)
Vérbeli montis futamon, 5 fős kemény maggal és 4 fő hosszútávossal :)
A hosszútávosokat erősítettem, a levezetéssel együtt nekem 45 km. lett a vége, 1.150 szintemelkedéssel.
Bati már tavaly említette ezt a montis paradicsomot, azonnal bekerült a 2017-es bakancslistámba. Azt azért nem gondoltam, hogy remek gc.hu-s rendezvény kerekedik belőle. Ha a meteo nem rémísztget bennünket a késő esti óráig, akkor a duplájára dagad a csapat. Az időjárás végül tökéletesre sikeredett, míg otthon szívtak a lezúdúló víz/jég áradattal.
Batit ismerve tartottam tőle, hogy lesznek olyan szakaszok, ahol többet cipelem a bringát, mint tekerek, vagy csapatok, de nem így lett. Teljesen száraz, dús erdőben, végtelen hosszúságú, jelzett ösvényeken töltöttük a napot :) 2-3 láblerakással, bringa átemeléssel megoldottuk a 40 kilit, amiből úgy 30 lehetett, az épített és természetes élményelemekkel teli tűzdelt ösvény. Leírni nem lehet, ezt látni kell! Az emelkedők simán kitekerhetőek, a lejtők nem a fékkoptatásról, hanem a technikázásról, csiki-csukiról szólnak. Megfelelő tempóban simán abszolválhatóak, amit a csapatban lévő 2 trekking bringás is bizonyíthat (befi, NagyKG). A 2. kocsmaponton azért már fáradt a csapat, így innen előbb elindultam és a kemény mag trackjét követtem. A hegy aljában ismét egyesítettük erőinket és összeszedtünk még 2 ládát, kb. 35 kilis levezetésként. A végén elszakadtam a társaktól és megmásztam az autópálya túloldalán lévő dombot is. Nem volt térkép a műszeremen, így izgalmasra sikeredett a vége, de erdei tornapályán lecsapatva sikerült befejeznem a napot. Felejthetetlen volt, kedvenc csapatommal!

Fénykép1299Fénykép1300
Szabó família 2017.05.14 09:02Fénykép:
Köszönet griffsnek a szervezésért + batinak az ötletért!
Gyönyörű időben, remek társasággal, élmény volt (ismét) egyet bringázni.

bati.hu 2017.05.12 20:21
griff nem tudom a parkolót honnan találtad de az kórházi parkoló :-)

inkább ezt javaslom

griffs 2017.05.12 10:05
Elképzelhető, hogy kapunk futó záport holnap. Viszont akikkel ma egyeztettem (bati.hu, kicsiogre, mazsola), azok az indulás mellett tették le a voksukat. Ha ma este nem rosszabbodik a meteo, akkor a rendezvény nem marad el! 20-21 óra körül leszek ismét gépközelben, akkor véglegesítünk!

griffs 2017.05.09 19:54
Lássuk a változásokat a pozsonyi mtb partiban. Először is a várható résztvevők listája (a kérdőjelesekkel együtt):
bati.hu +1 vagy +2 fő
befi
Nepster
griffs
Több emberrel is egyeztettem, aminek alapján a győri találkozópontot töröltük! Találkozás Pozsonyban, a POI fejlécben szereplő koordinátákon, indulás fél órával a megadott időpont előtt 10:00-kor !
Készült egy kb. 16 km.-el és 6-700 méter szinttel kevesebb track is (THX befi), elsősorban a megfontoltabb csapatnak :)
Legkésőbb pénteken döntünk az indulásról is. Ha akkor is esőt jósolnak, abban az esetben 1 hetet halasztunk. Figyeljétek a fórumot!
Néhányan tervezzük a GCPOZS láda felkeresését is. Ez durván 12 km. (oda-vissza) városi bringázást jelent, levezetésként :)
Utóbbiból az 1GCPOZS a nyerő!

nepster 2017.05.05 15:53
Ha nem mond tartós esőt akkor én is jövök.

mazsola069 2017.05.05 04:19
Budapesti indulással 1 hely kiadó.

NagyKG 2017.05.03 20:31
Én is tervezem a részvételt.