kütyük, hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvasd el ezt: gyakori kérdések és válaszok (FAQ)

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1089 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | következő


hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.22 00:39:10 (50534)
ez így van, de ezek után nyisd meg az újat, s lám a méret lecsökkent az újban
[előzmény: (50533) jekaeff, 2010.07.22 00:11:21]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.21 23:36:00 (50532)
Az a baj, hogy a végén vagy gyarmatosodunk, azaz behúzott nyakkal tűrünk, vagy balkanizálódunk, azaz úgy megfenyegetjük a szolgáltatót, hogy az erősebb kutya elve alapján minőségi kiszolgálást kapunk.
Pedig nyugatosodnunk kellene, csakhogy onnan is hasonló panaszok jönnek. Na jó, ez nem pontos: USA-ban szerintem gázosabb a fogyasztói helyzet, mint mondjuk Németországban.
[előzmény: (50529) Mákos, 2010.07.21 23:31:03]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.21 23:33:07 (50530)
Egyelőre azt nézd meg, hogy ha egy régiben átállítod 10-esről nagyobbra a betűméretet, akkor minden kafa, amíg csak a régit futtatod. Ha egyszer elindítod az újat, s ez már a 6.15.?-re is igaz, akkor az felüíírja 10-esre a méretet. Na most, ha ebben írod át nagyobbra, megint minden kúl amíg csak az újat futtatod. Ha egyszer is elindítod a régit, visszavágja 10-esre a méretet. S a fő probléma az, hogy az újban a 10-es méret túl kicsi.

Ezt most megnéztem, csodálkoznék ha Nálad máshogy lenne.
[előzmény: (50528) 2010.07.21 23:22:55]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.21 23:22:55 (50528)
Félrerakom a dolgot, s ha lesz kedvem, majd tökölök vele. Lehet, hogy úgy volt, hogy az alap betáméret (talán 10-es) kicsi volt, mindig nagyobbra állítottam valamelyikben, de a másik megnyitása visszaállította 10-esre, ami miatt kicsi lett vmelyik feliratozása. Már nem emlékszem.
[előzmény: (50523) jekaeff, 2010.07.21 22:31:29]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.21 22:02:04 (50522)
Na jó, újra elolvastam, s nem teljesen érthető, amit írtam. Szóval ha van egy 6.13.? és egy 6.16.?, akkor addig jó az egyikben a font, míg a másikat nem nyitjuk meg, mert ez a másik kíméletlenül felülvágja a megnyitásakor a map font értékét a registry-ben. Gondolom azért, mert már több font-tal kapcsolatos dolgot zsúfoltak bele egy értékbe az újnál, mint a réginél vagy annyira más a logikája, hogy nem bírja értelmezni a másik mapszósz, így kitölti default értékkel, ami sajnos p*csöm kis méretet jelent az egyikben.
Hogy melyik az egyik és a másik verzió a kettő közül, arra már nem emlékszem, mert legyalultam a 6.16.?-t és 6.15.11-gyel működöm a 6.12.4 mellett.
[előzmény: (50519) 2010.07.21 21:50:52]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.21 21:53:55 (50521)
Nagy mennyiségű wpt-nél nincs - érdemi - javulás.
[előzmény: (50489) jekaeff, 2010.07.21 09:18:33]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.21 21:51:16 (50520)
Ezt is, ezt is. ;-)
[előzmény: (50518) olahtamas, 2010.07.21 20:29:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.21 21:50:52 (50519)
NEM FOG MEGJAVULNI!

Én már írtam erről. Ha dual-ban használod a legújabb kettő közül valamelyiket és egy régit, akkor a map font-ot az új verzió mindig úgy írja be a registry-be, hogy a régi kis betűként értelmezi.

http://turistautak.hu/forum.php?action=thread&id=kutyuk&message_id=276352
[előzmény: (50517) jekaeff, 2010.07.21 19:51:40]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.15 23:52:22 (50403)
Rájöttem a Sporttracksben mi a logika, így már dekára jó az összes szintemelkedés és -csökkenés. Mármint a Gauss utáni beolvasásnál. Ami még érdekes, hogy ha az eredeti gpx-et küldöm rá és korrekciót nyomok rá, akkor közelebb kerül a simítotthoz, mint az srtm adatbázisával felülírt gpx simítatlanul. Olyan mintha pontosabb lenne a sporttracks mögött lévő domborzati modell/adatbázis.

A szélmérú projektet dobtam. ;-)
[előzmény: (50375) 2010.07.13 12:28:02]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.13 12:28:02 (50375)
Kösz a linket. A PT árát ismertem, inkább csak az "elkeseredettség" miatt írtam. Az a helyzet, hogy jól post-processed 60csx trackkel szerintem excelben is pontosabb eredményt kapok, mint a sporttracks algoritmusával.
Ami nagyon hiányzik, s még eddig nem találtam, az egy kézi szélmérő, amire nemcsak az igaz, hogy bármilyen szélirányból tud mérni, hanem a szélirányt is méri. Ma egy propelleres van, ez csak szélirányban mér, ezt le tudnám cserélni egy kanalasra, az már minden irányból mér, de eddig nem találtam olyat, ami kijelzi az irányt. A logolás hiányáról nem is beszélek.
[előzmény: (50370) jekaeff, 2010.07.13 10:21:29]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.13 10:01:40 (50369)
újra simítJA
[előzmény: (50368) 2010.07.13 10:01:14]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.13 10:01:14 (50368)
Az a lényeg, hogy megerősítettél az emelkedést illetően. Valszeg végigfuttat egy simítást akkor is, ha nem kéri az ember. Így az én simítottam-at is újra simítani. Tegnap már hulla voltam, ezért csak most ugrik be, hogy meg kellene próbálkozni egy nyers gpx-szel.

A power sztorinak a végén meg az lesz a vége, hogy rászánom majd magam egy powertap vagy vmi hasonló vásárlására.
[előzmény: (50367) zayd, 2010.07.13 00:51:41]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.12 22:45:38 (50366)
Az előző hsz-ban az srtm=srtm_hun, míg az srm a sporttracks által használt adatbázisra utal.
[előzmény: (50365) 2010.07.12 22:44:22]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.12 22:44:22 (50365)
Ma eltöltöttem úgy 9 órát megállás nélkül a Sporttracks-szel, de azon túl, hogy baba a funkciók halmaza, nem tetszenek a számok.

A power ingadozása még belefér, az is, hogy más kalóriát számol ki, mint amit én excelben, hiszen nem volt türelmem a bringám paramétereit beleerőltetni, viszont az srtm-mel simított trekkem esetén (amire az srtm és a saját progim is méterre azonos össz-magasságemelkedést számol) nagyon eltér a total ascent a valóságostól. Méghozzá kikapcsolt elevation correction és smoothing esetén.

Érdekes módon az srm-es correction esetén egészen közel kerül a szám ahhoz, mint a simítás után amennyi. Olyan mintha nem is a gpx-ből venné az ele adatokat a sporttracks.

Van erre vonatkozóan Neked vagy másnak tapasztalata?

Az egész 9 órát csak azért öltem bele, hogy a nálam manuális időjárási adat kezelést esetleg leváltsam automatikusra, de a wunderground-ról beszívott adatoktól sem estem hanyatt, akkor inkább már a met.hu és az idokep.hu adatait átlagolom ki majd manuálisan.
[előzmény: (45707) zayd, 2010.01.12 17:42:53]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.06 14:38:46 (50223)
Amikor tuhuban térképet szerkesztesz és mapeditet illetve mapsource-ot használsz egyszerre, nem furcsa, hogy a görgő különböző funkciókat hív elő.
[előzmény: (50220) kaplee, 2010.07.06 13:34:59]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 18:10:48 (50203)
Ja és egyébként a szintén egyszerű Garmin Training Centerben legalább ott van a grafikon, rajta pl. a sebesség és meredekség együtt. Azt lehet nézegetni egy ideig, érdekes összefüggésekre mutat rá bringás szemszögből.
[előzmény: (50202) 2010.07.05 18:09:29]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 18:09:29 (50202)
Hát feltettem egy kérdést 50163-ban, mert manapság már rühellek progikat telepíteni, mert ha mégsem kellenek, akkro sokszor a szemetet kell az unistall után összeszedni. Válasz nem jött, ezért nekifeküdtem a basecamp-nek.
Nem geoládázok, de pl. szeretek az adatokkal bibelődni. Ilyet nem találtam, illetve a menüt végignéztem, csak a TG-ra működött a 3D, s az sem tetszett. Ennyi.
[előzmény: (50201) Sucuka, 2010.07.05 16:52:43]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 14:54:27 (50200)
Már nem kell válasz, mert elég volt egy pillantást vetni a basecamp-re, aztán le is zúztam.
[előzmény: (50163) 2010.07.04 12:50:38]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 14:53:32 (50199)
Én inkább úgy mondanám, hogy a 6.15.11 győzött.
[előzmény: (50184) olahtamas, 2010.07.05 11:56:28]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 14:51:41 (50198)
Engem kiszolgáltak, pont azért, mert rákérdeztem, hogy utoljára melyik partnerükhöz vittek ki 5 m-est, s a válasz az volt, hogy ez 2009. augusztusában történt. Vagy rosszul kérdeztél vagy másik embert értél el.
Bár ha tényleg elfogyot az az 50 darab 5 m-es, akkor mindegy.
[előzmény: (50197) rongylab2, 2010.07.05 14:36:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 11:15:30 (50182)
Korrekció: két "t"-t lássatok a megfelelő helyen! Ksebb hibák nem számítanak :-)
[előzmény: (50181) 2010.07.05 11:14:09]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 11:14:09 (50181)
6.15.11 vs. 6.16.1 (és 6.16.2)

1. Egyrészt nekem nem jött be a gördülő egérgomb új funkciója (zoomolás) az eddigi É-D-i panning (mozgatás) helyett, sőt idegesít, hogy eltűnt a megszokott funkció. Ha már átalakítota a Garmin, akkor azt kellett volna figyelembe venniük, hogy éppen a zoom, a hand vagy vmi más van-e kiválasztva, s ennek függvényében kellene vagy zoom-olnia a gördülőnek vagy éppen mozgatnia a térképet.

2. A dual mapszósz használat a 6.16.1-től már áldozatokkal jár, ugyanis akár hogy igyekszik az ember (angol-angol vagy angol-magyar dll-ek használatával a 6.12/13.?? illetve a 6.16.1/2n-él) a font méret a z újabb mapszósznál mindig visszaállítódik, ha futtatjuk a régebbi ms-t. Ugyanígy hiába tud 10 recent file-t a 6.16, a régi futtatásas felülvágja.

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.04 16:05:33 (50166)
Hívd fel a Hama budapesti központját. Kiskernek nem szállítottak ki, mert nem volt rá igény, de náluk (M5-ös bejárati útja) még volt kb 50 db február végén.
[előzmény: (50165) rongylab2, 2010.07.04 13:39:34]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.04 12:50:38 (50163)
Mi az a fícsör, ami miatt érdemes (volna) a basecamp-et használni? S itt nem a hivatalos különbségekre gondolok, hanem a valós felhasználói élményekre.
[előzmény: (48002) Saughassy, 2010.04.06 13:29:07]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.02 00:48:04 (50125)
Még 8 nappal korábban: http://gpstracklog.com/2010/05/hands-on-with-the-garmin-gpsmap-78s.html
:-)
Mondjuk ez olyan is...
[előzmény: (50120) magpet, 2010.07.01 22:02:28]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.01 19:47:36 (50116)
A 78s és a 76csx közötti 5000 ft-os árkülönbség alacsony mivolta meglep. Meg az is, hogy az Oregon legdrágább verziója másfélszer olyan drága, mint az új 78s. Sosem volt a kezemben Oregon, de azt hittem, hogy a 62/78-as széria és az Oregon ugyanoda lesz majd pozicionálva majd.

Tanulság: jobban meg kell néznem, hogy mi a különbség köztük.

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.01 11:51:56 (50115)
Ment.
Én is így csinálom, az inbox mindig a legnagyobb nyomás, nem az unread/read meg a színes flag játék :-)
[előzmény: (50114) jekaeff, 2010.07.01 11:28:52]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.01 11:16:08 (50113)
Az nem tudom, hogy benne van-e a kétféle nullával osztás hibában, mert a forrást nem publikáltad, de van olyan trekkem, ahol 0,5%-ra nincs, míg 1%-os lejtőre van division by zero üzenet.
Ha odáig jutsz, hogy foglalkozol vele, akkor küldök trekket tesztelésre vagy megnézem én, ahogy szeretnéd.
[előzmény: (49966) jekaeff, 2010.06.22 13:41:29]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.23 20:12:44 (50016)
Az a baj, hogy van egy másik táv is, a lakásunktól Dobogókő, s az fontosabb. Ugyanis jobban hangzik egy 17.70 km/h-s átlag fel 700 m magasra, mint az időfutam kb 14-15-öse.
[előzmény: (50015) jekaeff, 2010.06.23 19:59:13]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.23 19:47:24 (50014)
Tudod a megoldást! Setup/Tones/Key Beep=OFF ;-)
[előzmény: (50010) olahtamas, 2010.06.23 18:43:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.23 19:36:07 (50013)
Úgy értettem, hogy az srtm filename dialógdobozában beírni a számjegyet, s nem mondjuk a windows intézővel.

KT2.0? Ha jól néztem, még reakció sem volt, így csendben dolgozom egy jobb időn. ;-)
[előzmény: (50012) jekaeff, 2010.06.23 19:21:42]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.23 18:37:25 (50009)
Én nem tudom, de ha érdekel a 3D-ben megtett távolság, akkor jekaeff éppen kitárgyalt progija is kiszámolja illetve az enyém is.
[előzmény: (49999) 5Pelle, 2010.06.23 14:17:35]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.23 18:36:09 (50008)
Szerintem nincs. Nagy gond nem lehet (legalábbis 3 szigma valószínűséggel), max létrehozol pár útpontot feleslegesen. Legalábbis nálam ilyen szokott előfordulni.
[előzmény: (50005) vocsok, 2010.06.23 18:14:56]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.23 18:33:57 (50007)
Nekem alapvetően jó az eredeti név_Gauss.gpx, csaknehezemre esik az, hogy ha a mapszószban történő trekkszétdarabolás után az egyes trekkdarabokat külön fájlba akarom menteni, akkor egyrészt mindig ki kell ollózni egy trekkdarabot az összes közül, s mindig át kell állítani a típust gpx-re a save as-ben.
Egyszerűbb volna mapszószban csak darabolni, s srtm-ben mindig egy trekkdarabot feldolgozni, majd egy számot beilleszteni a név végére, vagy a _ karakter elé.

Más: a biciklis excel sheet-em már szépen tudja fogadni a a lazarus-os progimból az adatokat, végül is stringgrid-del oldottam meg, illetve egy copy gomb létrehozásával. Gyönyőrűen automatizált minden, ennek örömére mentem egy újabb legjobb időt fel, Dobogókőre. Lassan elérem a trained kategóriát. :-)
[előzmény: (50001) jekaeff, 2010.06.23 15:11:52]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.23 08:50:50 (49997)
"simított GPX fájl mentésekor rákérdez a névre"

Aye, aye, aye
[előzmény: (49966) jekaeff, 2010.06.22 13:41:29]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.19 15:36:01 (49905)
Akkor fogalmazzunk általánosabban:
a) egymástól független koordinátapárok (esetlegesen egyéb tulajdonságokkal kiegészítve) mapsource-szal feltöltve a waypoint-ok, amikből csix-nél max 999 db lehet egyszerre a belső memóriában (kártyára rakni nem érdemes)
b) egymástól független koordinátapárok Poiloader-ekkel feltöltve a POI-k közé kerülnek a csix-en, méghozzá a Custom POI-k közé, ebből lehet több is mint 1000 (nem emlékszem, hogy van-e max, de én már 10000-nél többet is nyomtam fel). Ez viszont nem is a belső memóriába kerül, hanem a kártyára egy gpi fájlként.

A waypoint-oknak a csix-en történő megjelenítése több méretben is lehetséges, ez biztos. A custom poi-nál nem néztem még, de szerintem ott is, csak az akkor növeli az egyéb poi-k megjelenítési méretét is.
[előzmény: (49898) ramgab, 2010.06.19 08:19:50]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.17 19:16:10 (49887)
Ja és annyit, hogy mind a Compass Page-n, mind a Map Page-n vagy a Trip Computer-en uaz a beállítható pontosságot kifejező adatmező (Accuracy of GPS).
[előzmény: (49884) Ákibard, 2010.06.17 15:17:18]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.17 19:14:33 (49886)
Külső antennát használva előfordul, hogy megvan a 2m mindkét helyen.

OFF
Nem akarok offenzív lenni, de helyesen rubrika. Mivel viszont legalább a fél ország l-lel használja, lassan kétalakúvá is válhatna a Helyesírási Szabályzat szerint!
ON
[előzmény: (49884) Ákibard, 2010.06.17 15:17:18]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.17 13:35:24 (49882)
Elküldjem az egész levelezésem a garminnal a témakörben? Meg azt a tucatnyi post-ot, amiket három fórumon tettem fel? :-(

Az eredeti tippem az volt, s ez még kitart ma is, hogy az egyik egészre csonkolt szám (ha jól emlékszem, akkro a műholdas), a másik kerekített. Ezért vagy egyenlőek, vagy 1 a különbség.

Midenki lepattintott, hogy nincs relevanciája. Hogy tudom gyűlölni az ilyen hozzáállást!
[előzmény: (49880) ramgab, 2010.06.17 12:24:08]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.15 18:20:38 (49847)
Nem néztem, hogy kaptál-e rá választ, csak rákerestem a 6.16-ra. A 6.15.11 szerintem jobb, mint a 6.15.7, viszont a 6.16.1-re még én sem merek frissíteni.
[előzmény: (49400) zakany, 2010.06.01 00:20:38]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.14 17:25:50 (49819)
Igazad van általános értelemben, de most picit olyan voltál, mint Cato a Karthago-hoz fűzött érzelmeit illetően: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ;-)
[előzmény: (49816) Mákos, 2010.06.14 15:52:30]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.14 17:22:56 (49818)
Kizárólag a garmin speckó miatt fogalmazva jelentős: nem mindegy, hogy sebességnél mit írtak le előfeltételnél. Előbbi meglehetősen félreérthető, ha a nyugalmi állapotot hétköznapi értelemben* használjuk (fizikai definíciót nézve ok), míg utóbbi teljesen kóser.

* steady: "Firm in position or place; fixed."
[előzmény: (49807) R.Guszty, 2010.06.14 09:26:53]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.14 08:28:22 (49805)
tehát akkor nem azt, ahol a helyezti állapot stabil, hanem a mozgási, mivel az erők eredője állandó?
[előzmény: (49804) Yoss, 2010.06.13 23:32:09]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.13 20:52:43 (49799)
S csak most néztem meg igazán. Lehet, h túlbecsülöm magam, de a steady state nem hülyeség? Nem nemvezném nyugalmi állapotnak az egyenes vonalú egyenletes mozgást. Az sokkal inkább mozgás "at steady Rate"
[előzmény: (49798) 2010.06.13 20:29:32]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.13 20:29:32 (49798)
Nem elég precíz a garmin ahhoz, hogy a steady rate-et figyelembe vettem volna.

Viszont ez egy király oldal: http://www.cptips.com/energy.htm#power

Ma be is fejeztem a következő stádiumot a túra+gps+bringás edzés+ismerkedjünk az emberi tesz anyagcsere folyamataival ahhoz, hogy pontosabb legyen a kalóriakalkulátorom, mint bárki másnak projektet, ennek során találtam a fenti, elfogadhatóan precíz weboldalt, meg még jó néhányat.

S ami böki a csőröm, de nem jött rá még képlet: az emberi test hatékonyságát általában 24-25% körülire becsülik, de vajon ezt a számot befolyásolja jelentősen a külső hőmérséklet vagy egyéb tényező? Bármilyen egyenlet erre?
Ez nem összetévesztendő azzal, ami a linkelt oldalon van, miszerint az átlag amerikai ember......
[előzmény: (49795) jekaeff, 2010.06.13 18:09:21]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.13 03:03:44 (49781)
http://turistautak.hu/forum.php?id=kutyuk

:-)
[előzmény: (49779) Yoss, 2010.06.13 00:27:31]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.12 18:00:52 (49764)
Attól még a csix kijelzőjén használhatná a dopplert. Mármint ha lenne. :-) Viccen kívül, a max sebesség eltérő mivolta a kütyüben és a logolt track pozi adatai alapján viszont doppler párti, ahogy tegnap már írtam.
[előzmény: (49762) Hajo, 2010.06.12 17:54:35]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.12 17:58:07 (49763)
Ezért írtam le. Kíváncsi lennék más csix tulajok megfigyelésére. Simán lehet, hogy bizonyos készülékek doppler alapján, bizonyosak viszont pozíciók alapján számolnak. Utóbbit csak akkor tudom elképzelni, ha a belső pzíciókorrigáló algoritmusokat a gyártó elég érettnek gondolja arra, hogy ne minden mp-ben legyen nagy bizonytalanság a sebességadatban. Ehhez nem kell abszolút pontosság, csak az, hogy ha ráébred a kütyü, hogy rossz helyre pozícionál, akkor ne rántsa egyből vissza a pozit az általa most helyesnek ítélt helyre.
[előzmény: (49761) Csuhás, 2010.06.12 17:17:36]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.12 14:29:43 (49760)
Sokadjára írom le: nem az arányosan nagyon hibán akadok fenn, HANEM AZON, HOGY 5-6 KM/NÁL GYALOGOLVA 2-3 KM/H AZ INGADOZÁS, MÍG 90 KM/H-NÁL KEVESEBB MINT 1KM/H!!!!
Azaz nominálisan is jobban ingadozik az úthossz kisebb sebességnél mint nagyobbnál.

Ezt én csak a csix belső algoritmusainak tudom tulajdonítani.
[előzmény: (49753) alnibell, 2010.06.12 09:20:55]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.12 09:18:38 (49752)
Igen, szép eszmefuttatás, csakhogy abszolút értelemben is rosszabbank tűnik gyalog. Autóban az ingadozás jellemzően 1 km/h alatt marad 90 km/h környékén tempomatot feltételezve, gyalog meg tényleg elég gáz a sebességmérés. Utóbbi esetben nem is szoktam nézni, mert bejön egy 3-assal kezdődő szám, majd egy 5-össel, majd stabilnak tűnik pár mp-ig, aztán leesik. Úgy 2,5-3 km/h az ingadozási sáv 5-6 között lépdelve.

Mindenesetre a lehet, hogy más műholdakat használ felvetésével olyan elemet emeltél be a diszkusszióba, amit már tényleg nem lehet kitesztelni ;-)
[előzmény: (49750) olahtamas, 2010.06.12 09:07:58]

Lapozás: előző | ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]