kütyük, hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvasd el ezt: gyakori kérdések és válaszok (FAQ)

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1089 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | következő


hozzászólásai | válasz erre | 2011.10.21 23:50:34 (59646)
Egyebkent 4,35+6,95 fontert elhozzak hazhoz is (ha veletlenul kellene valakinek, s itthon nincs):
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00030F6OC/ref=asc_df_B00030F6OC631008?ie=UTF8&condition=new&tag=foxycouk-21&creative=7978&creativeASIN=B00030F6OC&linkCode=asm
[előzmény: (59644) jekaeff, 2011.10.21 23:07:56]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.10.21 23:43:33 (59645)
Szegyellem magam, de en is talaltam. Amikor kiderult a netrol, h eredeti Garmin is van "large diameter rail", akkor meg egyszer lementem a garazsba, s megneztem a vekony kormanyu trekkingemen levo masik bilincset. Csurig volt gumival belul, ugyanis az 25-31,8 mm-es nagy atmeroju bilincs. Szoval oregszem, nem remlett, pedig tuti, h sokat szentsegeltem, akkor is, amikor tavaly osszel ossze kellett szednem azt a sok gumit a nagy bilincsbe.

Mar majdnem kesz is vagyok az uj outi turabiciklive alakitasaval. Bar csak az kerul fel, ami eddig: GPS a tartojaval, Sigma kerekparora, ket magnessel, ket szenzorral, pulzusmero ora tartoval, kulacs a tartojaval, a masik kulacstarto helyere kozepes meretu kezipumpa, nyeregtaska es egy vaztaska gumivedelemmel a bovden miatt. :-))))

Azzal kompenzalok a legellenallas teren, hogy a kormany kozel sem vizszintesen indul elore, hanem olyan 15-20 fokos eloredolessel, illetve mindharom alatetet kivettem a kormany alol, s a kormanycsovon a kormany fole helyeztem (3 cm lefele). Tobb mint sportos a beallitas. Holnap kiderul, hogy birja-e a testem.

[előzmény: (59644) jekaeff, 2011.10.21 23:07:56]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.10.21 22:06:00 (59642)
Elméletileg 2009-es gyártmányú (vagy korábbi) a bringám kormánya. Nem új gyártású bringáról van szó, csak számomra új. Egyébként vsz 31,8 mm-es ez a szakadz, hiszen az 1,25'' az ennyi.
[előzmény: (59641) scele, 2011.10.21 21:50:27]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.10.21 21:47:43 (59640)
Gondban vagyok, az eddig ket bringa kormanyan is bevalt gyari Garminos, 60-as sorozatu kerekparbilincs tul kicsi az uj bringam kormanyara. A stucnihoz akarom kozel rakni, mint mindig, olyan 4-5 cm-re maximum, de olyan 8-8 centimeternyi szakaszon kb 30 mm-es a kormany atmeroje. Nyilvan maga a fem ennyi, nem bandazsostol, tehat nincs mit onnan eltavolitva atmerot csokkenteni.

Otleteltem, az egyeduli tippen egy gyorskotozo hasznalata lett volna a csavarnyilasokon keresztul, de akkor meg nem fekszik fel a tarto, magyaran nem tudtam raeroltetni.

Van valamilyen bevalt modszer? Esetleg a Garmin bilincsek tobb meretben megvasarolhatok? (nekem mindketto ugyanolyan nagy, vagy inkabb ugyanolyan kicsi). Vagy az utangyartottak kozul valamelyik nagyobb?

Nyilvan a kormany szelso szakaszaira nem akarom rakni, mert ott nagyon zavaro lenne, illetve ragasztani sincs ertelme, mert nem lenne tartos, sot az barbarsag lenne.

hozzászólásai | válasz erre | 2011.09.24 15:00:49 (59167)
Basszus, benne van a csix "karakterkészletében" a %. Csak éppen ki van szürkítve.
[előzmény: (59166) Old Eye, 2011.09.24 14:03:18]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.09.24 11:34:23 (59165)
Tudja véletlenül valaki azt, hogy a 60csx miért nem szereti a "%" jelet az útpontok neveiben?
Beírni sem lehet illetve ha Mapsource-ból töltök fel olyan útpontokat, amik adott helynek a meredekségadata lenne, a szám után százalékjellel zárva, akkor meg levágja a % jelet.

hozzászólásai | válasz erre | 2011.09.13 21:33:10 (59064)
A k vegzodest is elfogadja a nyelvtan, de az ikes igeknel tenyleg szebb az m vegzodes alanyi ragozas eseten. Mar csak a hagyomanytisztelet miatt is. A targyasnal nyilvan nincs ilyen valasztasi lehetoseg.
[előzmény: (59058) Paramedic, 2011.09.13 17:41:30]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.09.13 16:43:30 (59051)
Igen. Ha jól rémlik, akkor 3000 Ft körül van.
[előzmény: (59041) Paramedic, 2011.09.13 13:36:05]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.09.13 08:41:52 (59035)
Alapból nyilván én is az Edge-re tippeltem, viszont a leírásokban nincs kiemelve ez a feature. Még a Forerunner esetén tudom elképzelni, hogy lenne ilyen, de kellene egy felhasználó, akinek tényleg ilyen kütyüje van, s nemcsak tippelget.

Azért kösz.
[előzmény: (59028) diego, 2011.09.12 20:12:33]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.09.12 18:03:49 (59018)
És ha úgy kérdezem, hogy melyik a legolcsóbb Garmin, ami tudja ezt?
[előzmény: (58967) 2011.09.11 11:41:13]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.09.11 11:41:13 (58967)
Ha elégedett vagyok a jelenlegi kütyüimmel, egyedül azzal szeretném bővíteni a bringázás közben rendelkezésre álló infókat, hogy mennyi az aktuális emelkedés %-osan, akkor mi a legolcsóbb megoldás? A csix sajnos csak idő alapú meredekséget mér és fejben a sebességből át kell számolni gradienssé, ami nem igazán tetszik. Másfelől egy minimális simítás lehetne benne, de nincs igazán.

Tud valaki valamilyen megoldást: nyilván a relatíve olcsó megoldást nem a gps-ek világából kell venni (gondolom én), hanem valamilyen biciklis órát kellene találnom, amiben van barometrikus mérő.

hozzászólásai | válasz erre | 2011.09.06 21:00:04 (58809)
Pedig lehet, en kifogtam egy profibb ugyfelszolgalatost.
Egyebkent a neten is fent vannak vhol ezek a #* vagy *# jellegu uzenetek, aminek a segitsegevel, ha jol tevedek, 5, 10, ..., 25, 30 mp-et lehet megadni.
[előzmény: (58780) Csigabiga, 2011.09.05 21:35:32]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.09.06 20:56:54 (58808)
Vannak koduzenetek, aminek a formatumat a szolgaltatodnal tudod megkerdezni. De haatelin sikerult azt elerned, hogy mar most is 30 mp utan valt at a hangpostara, akkor ne hivd a szolgaltatodat, mert a magyar harombol kettonel is 30 mp a felso hatar, ezek utan gyanitom, h ez vmi globalis maximum lehet.

Ha meg kiderul, h megis keves lesz a 30 mp is, akkor tenyleg a lemondas marad. Ez esetben min 60 mp-ig fog kicsorogni. Az h ennek a hossza min mulik, nem tudom, de van/volt olyan ismeroso
akinel 60, van akinel 90 mp mulva valt at sikertelen hivassa, es mar olyan is volt, hogy percekig vartam.
[előzmény: (58784) rongylab2, 2011.09.05 22:03:29]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.24 00:40:38 (58633)
Ha megis kenytelen lennel cserelni, en akkor mar nem a 60cx-et ajanlanam. Upgrade-lni kellene 60csx-re. ;-)
[előzmény: (58623) olahtamas, 2011.08.23 11:50:36]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.14 13:39:54 (58443)
Nyilvan ez is gyors a gpx beolvasasban. Azert probalj kijelolni ctrl+a-val olyan 7-800 utpontot egyszerre. Nekem ez pl. sokkal gyorsabb a 6124-ben, mint a 61511-ben.
[előzmény: (58422) diego, 2011.08.13 11:17:22]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.13 09:31:52 (58421)
Eddig úgy tudtam (csapódott le bennem), hogy a Basecamp a Mapsource-hoz képest butább alkalmazás. Amikor egy kis időre teszteltem az előbbit, én is úgy láttam, hogy nem érdemes megtartani.
Másfelől meg ha a felhasználók nagy része amúgy is a 6.13.7-et használja az utóbbiból (vagy ez csak a "high-end" júzerekre vonatkozik?), akkor nincs is nagyon értelme fejleszteni. Bár azért megnézném, hogy hányan vannak, akik 3-4 MB-os .gpx-eket nyitogatnak a 6.13.7-tet.

Nekem még mindig a 6.12.4 és a 6.15.11 fut. Előbbi a szép magyar ő és ű miatt, az utóbbi a nagy .gpx fájlok miatt.
[előzmény: (58308) Bluedog, 2011.08.09 15:56:47]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.08 20:36:32 (58297)
Na, látjátok, ott vannak rajta is a cirill betűk.
[előzmény: (58281) szantocs, 2011.08.08 15:12:20]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.08 14:04:44 (58278)
"az oroszra valamiért külön csináltak egyet. "

Talán éppen a latin betűktől alapvetően eltérő cirill ábécé miatt?! ;-) Gondolom az orosz startup-on is van legalább egy karakter, s nemcsak Lenin vigyorgó arca.
[előzmény: (58268) jekaeff, 2011.08.08 09:24:08]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.07 23:27:10 (58265)
Ja es gawisp meg perry a kulcsszavak kezi fw keresgelesre.
[előzmény: (58264) 2011.08.07 23:25:42]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.07 23:25:42 (58264)
Ez erdekes, hiszen a szokoz magyarul van.

Lehet, h a patch progik nem is feltetelezik az eltero karaktertablat?
A garpatch-ed nezd meg, ha az sem allitja at, akkor passz.

Egyebkent a gyari fw-t kezzel teszed ra v webupdater-rel? En a kezit eroltetnem,hatha akkor nem vizsgalja a fw az eredeti gyartasi regiot.
[előzmény: (58262) szantocs, 2011.08.07 22:24:44]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.07 17:05:15 (58258)
Beszelsz angolul? Tele van a web language patch-ekkel.
Keress ra arra a guglival, hogy garmin legend language patch.

A checksum-ok altalaban nem jok a buheralt fw-eknel, de ez csak annyiban nyilvanul meg, hogy pass helyett fail lesz kiirva ROM tesztnel.
[előzmény: (58256) szantocs, 2011.08.07 08:39:29]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.03 00:21:33 (58181)
OK, leszálltam rólad. :-) A Sportracks fórumait erőltetem a merge-t illetően. Ha lehetséges, akkor meg majd úgy intézem, hogy a gpx magasság adatai maradjanak meg a beolvasások után.
[előzmény: (58180) jekaeff, 2011.08.02 23:32:21]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 22:58:15 (58179)
Említettem már az Index Kerékpáros fórumon is, hogy van egy Tacx Bushido-m, amivel már letölthető módon van cadence+power+HR adatom. Ezek közül kettőt kint a természetben is látok, a normál bringázásoknál (a teljesítményt nem), letölteni viszont nem tudom őket az egyszerű készülékeimből (ócsó Polar és középócsó Sigma).Viszont a Bushido-nál igen, azaz az indoor egy "helyben történő" bringázásoknál igen, be is raktam iziben a Sporttracks-be.

Arra gondolsz, hogy a .hrm fájloknál hiába akarnék tört számokat berakni, a formátum szabvány ezt nem engedi? Ez esetben tényleg nincs értelme a hrm-et simítani és sajnos így meg fognak maradni az 50% körüli max emelkedők.

A Sporttrack-ben meg azért nem akarom a simítást használni, mert akkor nemcsak a Bushido-s hrm-eket simítja, hanem a már elősimított gpx-eket is.

Most egyébként azon agyalok, hogy hogyan lehetne a Bushido-val virtuálisan "újra bejárt" gpx fájlok koordinátáit megőrizni és a hrm-mel együtt kvázi egy olyan adattömeget gyártani, amiben adott koordinátához megvan a cadence, a power és a HR is.
[előzmény: (58178) jekaeff, 2011.08.02 21:43:51]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 21:33:20 (58177)
JEKAEFF mester, van olyan egyszerű kis progid, ami .hrm formátumú (GPS adatok nélküli) fájlok esetén csinál egy simítást? Nyilván mivel nincsen GPS adat, a megtett távolságot a második oszlopban lévő sebességadatból számolt feltételezett alapján lehet csak számolni ez esetben. A Gauss simításhoz meg nyilván kell távolságadat.

Szeretném megúszni, hogy programot kelljen írnom az indoor tekerések output-jára.
[előzmény: (58163) jekaeff, 2011.08.02 13:28:35]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 19:10:19 (58176)
Biztos, hogy nemcsak hajlítgattak ötezeré? :-))

Ld http://www.turistautak.hu/forum.php?action=thread&id=kutyuk&message_id=323936
[előzmény: (58175) Attibati, 2011.08.02 18:42:25]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 14:13:55 (58169)
1. Iphone 4: Nekem a cég ilyet adott, aztán sokat panaszkodott az IT-s kollégám/haverom, hogy nem hall jól. Utalt arra, hogy nem mindegy, hogyan fogom. Utánajártam (http://www.technet.hu/telefon/20100713/fogyasztovedelem_ne_vegyen_iphone_4-et/) és leragasztottam a megfelelő módon. Na ezek után egyáltalán nem lehetett engem hallani.

Ki érti ezt? Az rendben, hogy Stevében nem bízhatok, de hogy már az amerikai fogyasztóvédelmi szervezetekben sem.... :-)
[előzmény: (58166) Csuhás, 2011.08.02 13:40:34]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.02 14:09:55 (58168)
Majd szóljatok, ha a csix-hez képest jelentősen pontosabb vevőkkel ellátott készülékeket kezd el gyártani a Garmin! :-)) Azaz minél kisebb post processing-re legyen szükség pl. egy bringázás után az adatelemzéshez.

Nálam az új tulajdonságok nem jelentenek értéket, viszont úgy látom, hogy a polgári lakosság számra is nyújtott, következő igazi technológiai ugráshoz még aludnunk kell párat.
[előzmény: (58136) diego, 2011.08.01 20:16:31]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.07.22 10:04:17 (58007)
Munkahelyem jóvoltából pár hónapja van nálam egy Iphone4. Azontúl hogy le fogom ragasztani a bal alsó sarkát (ld http://www.technet.hu/telefon/20100713/fogyasztovedelem_ne_vegyen_iphone_4-et/ ), eddig nem nézegettem, hogy mire jó vagy rossz.

Most viszont olvastam, hogy van benne egy gyorsulásmérő és egy giroszkóp is ( http://landiapple.blog.hu/2010/06/26/mire_jo_a_giroszkop_az_iphone_4_ben )

Az a gondolat ugrott ki a buksimból, hogy ha külön gyorsulásmérője/giroszkópja van, akkor esetleg még ha a csix-hez és társaihoz képest gyengébb is a GPS pozíció meghatározási képessége, bizonyos esetekben az output, a track lehet hogy pontosabb lesz. Ld pl. egy fák között szerpentines úton történő bringás száguldást, ahol nekem rengeteg post processing-et kell elvégezni, mert a kanyarokban és közvetlenül utánuk a csix sok fals pontot generál, s így fals sebességek illetve gyorsulások "jönnek létre"

Van valakinek már tapasztalata az Iphone4-et illetően? Felteszem, hogy külön progikat kellene begyűjtenem, mert az alapalkalmazásokkal még a track rögzítés és letöltés sem lehetséges.

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.19 09:29:53 (57444)
Még egyszer már nem hajlítgatok. Azért nem volt olyan könnyű dolgozni a fogsorlenyomat-készítő gumival. :-)
[előzmény: (57436) jekaeff, 2011.06.18 20:54:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.18 20:25:44 (57435)
Teszteredmény: frissen 10 bar-ra fújt kerekű bringával vacak erdei aszfaltúton szándékosan gyorsan zúgattam lefelé és bár akkorát ütött egyszer a bringa, hogy a kütyü még a hivatalos Garmin bringatartóból is kiugrott, ki egyszer sem kapcsolt. Tehát nekem elég volt a belső érintkezők óvatos hajlítása.

Mivel több hónap után kb 1 hete újra eljátszotta, amiről http://www.turistautak.hu/forum.php?action=thread&id=kutyuk&message_id=283667 hsz-ban írtam, ezért már csak arra vagyok kíváncsi, hogy vajon ez a problémám is a múlté-e.
[előzmény: (57317) 2011.06.14 20:30:55]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.18 13:31:29 (57432)
Na akkor elmondom, hogy az üzlet a X kerület Szállás u. 16/a alatt elérhető és Szilor Kft a neve. Végül nem sima két komponensű gumit vettem, mert abból a legkisebb, 1kilós kiszerelés majdnem 5eFt volt, így hát fogászati segédeszközként használatos két komponensű gumit vettem náluk, ha jól rémlik, akkor Dentasilor néven.
Így most szép piros gumi került fel az antennaburkoló alá szigetelőként, ami bár nem ragaszt, de eléggé tapad rá az antennaburkoló.
[előzmény: (57353) 2011.06.15 11:02:57]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.15 11:02:57 (57353)
Beszéltem a dunaharasti mesterrel, aki anno felvitte az anyagot és azt nobta, hogy ő két komponensű gumival dolgozott. Nem is tudtam, hogy van ilyen. Ajánlott egy helyet is Bp-en az Üllői úton.
[előzmény: (57341) 2011.06.14 23:22:26]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 23:22:26 (57341)
Blue Tack-et itthon én még csak arra használtam, hogy egy hármas elosztót a csempére ragasszam. Ehhez kb 4 kockacukor mennyiségű anyagot fel kellett használnom. Panaszkodott is a fiam, hogy nem maradt a sulira. :-)
[előzmény: (57339) Yoss, 2011.06.14 23:05:18]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 21:40:56 (57334)
Ezt szeretem a csix-ben, meg a csix tulajokban! Mindenki mennyire ragaszkodik hozzá és mennyire óvja! ;-)
[előzmény: (57330) Atmosz&Zozmosz, 2011.06.14 21:33:34]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 21:38:52 (57333)
Igen, mert nekem egy olyan anyag lett felvíve rá, amit már a szétnyitással elmozdítottam. Nem is igazán volt nagy összetartó ereje, tehát egy szolid anyag volt, ami viszont szépen felvette a megfelelő formát, ezért jól szigetelt.
[előzmény: (57331) jekaeff, 2011.06.14 21:35:51]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 21:35:54 (57332)
Nézd meg ezt: http://www.hamabolt.hu/termek/2660/hama/navi_gps_antenna_mcx_5m_90_fok

Bagóért van. Nem is akarom elhinni, hogy csak egy ezres. Remélem jól rémlik, hogy MCX kell a csix-hez is.
[előzmény: (57328) Trackman, 2011.06.14 21:26:56]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 21:31:27 (57329)
Még két észrevételem van. Az egyik az, hogy valószínűleg bekapcs. gomb alatti nyílást is körbe kell szigetelni, mer ott is be tud folyni a víz. A másik az, hogy Yoss mesternek teljesen igaza van, a műanyag csövön keresztül be tudna folyni a víz, azt nem értem viszont, hogy ez miért nincsen felülről egy állandó jellegű megoldással lezárva egy olyan anyaggal, ami simán átengedi a jeleket.
[előzmény: (57325) jekaeff, 2011.06.14 21:23:51]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 21:26:04 (57327)
Vedd ki és helyezd újra vissza a memóriakártyát! Nekem néha kártyacserénél (két kártyával élek) csinálja. Nem tudom, hogy a nem pontos ráhelyezés miatt-e vagy csak az új térképkészlet miatt, de már onnan lehet tudni, hogy minden rendben van-e új térképfájl használata esetén, hogy ez esetben a bekapcsolásnál szépen látszik, hogy valamit beolvas (alul fut balról jobbra a csík a copyright-ok megjelenítése után).
[előzmény: (57320) SuperGeo, 2011.06.14 20:50:43]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 21:20:22 (57323)
És a védő csőhöz ragasszam vagy alul? Esetleg mindkettőhöz?

Mondanál kérlek egy ragasztó fajtát? Nyilván a pillanatragasztókat kizárom, a múltkor vettem extra erős kétkomponesű ragim sem tűnik könnyen eltávolíthatónak:-). Sima sziloplaszt jó lesz?
[előzmény: (57321) Yoss, 2011.06.14 20:57:42]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 21:13:01 (57322)
Nem figyeltem meg, mert felülről nézve a fehér gumiszerű anyag takarja, de most megnézem a dummy-t. Az éles jószágot már inkább nem bolygatom, ennek a sorsa az lesz, hogy majd letesztelem egy kisebb kátyúkkal teli lejtőn egy 40-50 km/h-val történő gurulással.
[előzmény: (57318) jekaeff, 2011.06.14 20:48:07]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 20:30:55 (57317)
Én azért még egyelőre óvatos voltam, mert bár szétszedtem a kütyüt, de egyelőre csak a belső érintkezőket (a fehér szmötyinél) hajlítottam függőlegesebb pozícióba. Általában túl bátor vagyok ahhoz képest, amilyen kézügyességem van, ráadásul csak egy apámtól örökölt régi orosz forrasztópákám van, amivel csak méretesen lehet forrasztani, így most inkább kerültem a végsőnek mondott megoldást.

S lám igazam is volt az óvatosságot illetően, mert váratlan esemény merült fel, a szétszedésnél kiderült, hogy az antenna burkoló alatt egy fehér nyúlós, gumiszerű anyag (tán ragasztó) van, amit a szétcsavarozás utáni szétszedő mozdulatommal megszakítottam. Vajon ezt D. Tibi rakta anno be, s ez rémlett mint extra szigetelés? Azért gondolom, mert a régi házban, amit lecserélt, nem találtam ilyet, azon sima ragasztó van.

Ezek után mivel és hogyan érdemes visszarögzíteni az antenna burkolót? A csőhöz ragasszam hozzá vagy a fehér nyúlós ragasztót eltávolítva alulról ragasszam rá?

Bárhogy is teszek, szerintem itt kifejezetten elkel majd a szigetelés az antenna burkoló pereme és a ház között. Azért gondolom látszik, hogy mennyire nem vagyok magabiztos. :-)
[előzmény: (57313) 2011.06.14 16:02:29]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 16:02:29 (57313)
Köszi mindkettőtöknek (nyilván Jekaeff a másik kolléga) a segítséget, azt hiszem, ezek után nekiállok majd valamikor, ha lesz gyerekmentes fél órám. ;-)
[előzmény: (57299) Saladin9, 2011.06.14 11:55:35]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 11:51:18 (57298)
És ha szétszedem a házat, akkor nem kell félnem a beázástól? Amikor új házat kapott a kütyü, mert az előző kijelzője elég karcos lett, akkor a dunaharaszti mester mintha valamit rakott volna szigetelésnek.

Mondjuk lehet, hogy korán aggódom, hiszen mivel még nem szedtem szét, ezért azt sem tudom, hogy mire számítsak, mit fogok bent látni.
[előzmény: (57296) jekaeff, 2011.06.14 10:46:40]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 10:38:35 (57295)
Szerintem is, hiszen a trekking esetében sokkal ritkábban van gond, mint a járnom elsővillás országútinál.

Arra nem is gondoltam, hogy a házban kellene hajlítgatnom, azt hittem, hogy a fémlapka nem feszíti az elemet eléggé. Ha egy szakértő, ügyesen forrasztó embert keresek, aki ugyanúgy (sőt fizetek is:-) ) megoldja nekem is a problémát, ahogy neked, akkor tudnál ajánlani valakit?
[előzmény: (57291) jekaeff, 2011.06.14 09:28:57]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 10:27:32 (57294)
Dőlésszög?
[előzmény: (57287) SagiK, 2011.06.14 09:21:26]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 09:04:44 (57285)
Egy olyan kérdésem volna, hogy vajon miért kapcsol ki a csix a bringán. Nyilván már olvastam az elmúlt években, hogy létezik ez a jelenség, nekem is előjött néha gyalogtúrák során is, ezért szépen, óvatosan meghajlítgattam a fémérintkezőket, s azóta akárhogy rázom a kezemben, nem tudom kikapcsoltatni. Sőt a gyaloglások során sem kapcsol ki soha sem.

Viszont a bringa kormányán más lehet a rezonancia a kátyúk esetén, mert a legutolsó túrámon háromszor is kikapcsolt. Még arra is figyelek, hogy az országútinál a testsúlyom minél kisebb %-át helyezzem az első kormányra a rossz utak esetén.

Meg lehet úgy buherálni a készüléket, hogy egyáltalán ne forduljon elő a szándékolatlan kikapcsolás?

hozzászólásai | válasz erre | 2011.05.26 22:14:38 (56973)
Újabb próbálkozás Galileo ügyben. Októberi fellövést jelentettek be a minap, és csak 2 műholdat.

hozzászólásai | válasz erre | 2011.05.25 15:50:15 (56959)
Azóta beszedtem egy komoly hátfájást, úgyhogy nem gyakorlok Rád nyomást. Majd ha bennem megszűnik, majd akkor.
[előzmény: (56881) jekaeff, 2011.05.19 20:01:30]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.05.21 20:27:03 (56899)
Most már vili.
[előzmény: (56888) jekaeff, 2011.05.19 22:53:08]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.05.19 22:10:34 (56887)
A 6 métert azért nem értem, mert vagy 0 vagy 5 vagy 10 m-t sikerült eltálnom mint távot. Nem lehet, hogy 5 m-es szakaszokra darabol a progid?
[előzmény: (56885) jekaeff, 2011.05.19 21:36:25]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]