OFF, Yoss hozzászólásai
új hozzászólás | témák listája

Összesen: 921 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | következő


Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.18 13:00:55 (17728)
Tegnap este megint BFüredre vetett a jó sorsom..De csak most ugrott be, hogy kihagytam megint a ládázást..Most megint kikapok gondolom..:(

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.16 09:17:30 (17714)
Amikor én arra jártam akkor negyedóránként változott az idő és egy nap megtapasztalhattuk mind a négy évszakot :)
[előzmény: (17710) Mákos, 2010.07.16 00:03:36]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.07 23:33:19 (17681)
Kettőt, igen. De a 18 év alatt összesen! ;)))
[előzmény: (17679) Fil, 2010.07.07 22:40:28]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.07 22:18:03 (17678)
Gratula és nagyon sok boldogságot, meg jó egészséget kívánok..Meg gyors gyógyulást másnap ;P
[előzmény: (17661) Sucuka, 2010.07.07 19:02:52]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.07 14:47:35 (17652)
Azt a 2600-as GP-t töltés után tedd félre egy hétre és aztán nézd meg, hogy mennyit tudsz kivenni belőle. Meglepne, ha akár a 2Ah kijönne.. Persze vannak csodák csak én ritkán találkozom velük sajna :)
[előzmény: (17650) Sucuka, 2010.07.07 14:41:23]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.07 14:45:54 (17651)
Semmi baj, nem mondtam, hogy rosszat írtál :)
[előzmény: (17650) Sucuka, 2010.07.07 14:41:23]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.07 14:29:16 (17646)
Ez nem újdonság, rengetegen használjuk itt a köreinkben :)
[előzmény: (17644) Sucuka, 2010.07.07 14:19:21]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.07 14:28:40 (17645)
Még érthetőbben: (bocs, Sucuka :))
A 2650mAh az csak egészen kicsit kevesebb, mint a 2,61a Ah(!) Szerintem azt elírtad, mert a 2.61Ah=2610mAh-val, vagyis majdnem tudja a névleges kapacitását. Ez tökéletes állapotot tükröz. A terheletlenül mért feszültség úgy van, ahogy Sucuka leírta.
A 0mAh óra azt jelzi, hogy dobd ki az akksit, mert gyakorlatilag nem vesz fel töltést. Zárlatos, mélykisült, mindegy, kuka. Próbálkozhatsz pesze az IPC-vel frissíteni, de ha a teszt során ennyire futotta neki, akkor nem sok rá az esély. Jó tanács: Ne végy ilyen baromi kapacitású akksikat, mert pénzkidobás (parasztvakítás népiesen szólva) Nagyon nagy az önkisülésük, a plusz kapacitást 2 nap alatt elveszti és onnan is merül magától tovább. Vegyél 2100mAh óra körülieket, amik alacsony önkisülésűek. (Varta Ready2Use, Sanyo Eneloop, Ansmann MaxE, Panasonic Infineum (vagymi)) Ezek egy év állásban is max 10%-ot vesztenek a töltöttségükből. Ez persze hülye marketing duma, de ettől függetlenül tényleg sokkal jobbak és általában olcsóbbak is, mert különben az "átlagember" nem venné őket az alacsony kapacitásuk miatt.
Az O550 esetében nem lehet, hogy a beállításoknál Alkáli elem van akku helyett beállítva? Ha nem, akkor az az akksi is mehet a levesbe.
Mégvalami. Nekem is IPC-m van. Azért nem kell neki elhinni mindent, amit kiír. Régóta használom, tényleg jó, de sokszor ad ki ellentmondásos adatokat ugyanarra az akksira is. A frissítés funkciója nagyon hasznos, meg hogy szabályozható a töltőáram. Szal király cucc, de nem mindenható és néha füllent.
[előzmény: (17642) H. Gábor, 2010.07.07 13:52:05]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.07 13:03:22 (17640)
Előzőleg még a katalizátorok és részecskeszűrők karbantartását hiányoltad, most meg kiherélésről írsz? Nem tudlak követni..
[előzmény: (17636) ramgab, 2010.07.07 11:33:48]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 14:25:21 (17622)
Istennek hála, ez is eljött..

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 09:32:06 (17614)
Jut eszembe, te komolyan elhiszed azt, hogy 2 perc alatt megjavítanak egy életre egy katalizátort és még a környezetvédelmi funkciója is megmarad? Szerinted akkor nem ezt csinálná mindenki és nem szolgai módon cserélgetné, ha már kimúlt?
Vazz, nem lehetsz ennyire naiv.
[előzmény: (17612) ramgab, 2010.07.05 09:09:42]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 09:29:27 (17613)
Az életre megjavítja plusz lóerőkért konkrétan azt jelenti, hogy kiveszi a katalizátort, ezzel csökkenti a motor fojtását így némileg erősebb lesz a motor. A katalizátorban egészen konkrétan SEMMI nincs, ami javítható lenne. Az egy majdnem tömör kerámia szűrő (najó nem teljesen, de ez hasonlít rá leginkább), speciális bevonattal. Ha az tönkremegy, elhasználódik vagy kiég, akkor azt cserélni lehet csak. Mit javítasz egy kerámia szivacson???
A részecskeszűrőre leírtam lényeget. Nem olvastad? Annyi. Pont. Se több se kevesebb.
[előzmény: (17612) ramgab, 2010.07.05 09:09:42]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.04 12:05:14 (17600)
Szoktál ultizni? Ha nem, sürgősen kezdj hozzá..betliben verhetetlen leszel! :)
A lambda szonda nem jó példa, legalábbis nem ebben formában. Ha már alma, akkor bemegy egy alma a gépbe és kijön egy darabka héja, vagy csutkája..vagy éppen nem jön ki semmi.. Az se jó..
A lambda szonda azért nézi az kipufogó gázban az oxigén mennyiségét, mert abból következtet a helyes arányú keverékre. Ha minden oxigén elfogy, akkor valószínűleg nem égett el tökéletesen egy csomó üzemanyag (oxigénhiány miatt ugye) ha meg sok oxigén jön ki, akkor kevés volt az üzemanyag, ami megköthette volna a zoxigént :)
A részecskeszűrőt és a katalizátort azért nem szokták, mivel nem is nagyon lehet karbantartani. Amelyik dízel részecskeszűrővel van szerelve, az pl. folyamatosan figyeli a kipufogógáz nyomását és ha érzékeli, hogy az eltömődni készülő részecskeszűrő miatt növekszik a nyomás, akkor megpróbálja kiégetni a lerakódást, úgy hogy további gázolajat fecskendez a kipufogógázba. Ha nem sikerül kitisztítani, akkor egy idő után hibát fog jelezni a motorvezérlő, mehetsz szervizbe és ha nem tudják helyben regenerálni (az se olcsó mulatság) akkor csere, ami egy olcsóbb autó ára. Van már technológia, hogy kiszerelve valami folyadékban tisztítják néhány napig és állítólag 90-95%-os állapotra visszaállítható, de ezzel nincs tapasztalatom. (De sajnos valószínűleg hamarosan lesz)
A katalizátorral hasonló a helyzet, de ott nem eltömődés van, hanem normál elhasználódás, kiégés, ilyesmik. Akkor cserélni kell, de azok ára már nem annyira vészes.
Ja mégvalami. A kifejezés szó pontos jével írandó!
[előzmény: (17599) ramgab, 2010.07.04 10:12:48]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.03 22:57:40 (17596)
Olyan, hogy CO1 nincs. Az a CO :)
Az oxigén nyilván nem ég el (de ezt nem is állítottam), mert az égés során az oxigén egyesül az éghető anyaggal.
Az oxigén táplálja az égést és NEM marad meg. Ha nem lépne kölcsönhatásba az éghető anyaggal, akkor nem lenne rá szükség. Ha meg igen, akkor nem tud megmaradni :) Ez elég kézenfekvő :)
Nem értem hogy jön ide a lambda-szonda, de igen, valóban az oxigénszintet méri a kipufogógázban.
A modern dízelek egyébként semmivel sem károsabbak az otto motoroknál, csak éppen mást bocsátanak ki.
A korom kibocsátásuk a DPF (részecskeszűrő) használatával minimálisra csökkent.
[előzmény: (17593) ramgab, 2010.07.03 22:34:15]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.03 17:22:06 (17591)
Hmm érdekes. De akkor az égés közben miből mi lesz és mi szabadul fel? Nem értem..Valami kémikus elmagyarázhatná..
[előzmény: (17590) Gabe, 2010.07.03 13:10:05]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.03 10:33:23 (17588)
Olyan égés nem létezik, aminek az égésterméke oxigén. Mivelhogy az égés során az oxigén használódik el (gyk. oxidáció) Tökéleteshet közelítő égés során max. CO2 szabadulhat fel, ami kevésbé káros, mint a CO, de vagy egy rakat egyéb melléktermék is, ami egy sor, a levegőben egyébként megtalálható gáz és egyéb vegyianyag reakciójából keletkezik.
[előzmény: (17572) ramgab, 2010.07.02 14:48:48]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.03 00:07:21 (17581)
Isten látja lelkemet, nem akarok sem faszalogni, sem minden csomón kákát keresni, de hogy a p**óba lehet, hogy a januárban megtalált lopott Golf, most kerül fel a netre, mint megtalálás (meg mint hír egyáltalán)? Látom, nem csak a gc.hu-ra került most fel, de akkor is..Az már fél éve volt!! Mi a *****-m tartott eddig?

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.07.01 07:13:43 (17554)
Ne nekem mondd, nem én kampányolok a régi tragacsok mellett ;)) Tőlem mehet mind a zúzdába!
(Hűű mi jön most..:))
[előzmény: (17551) mudman, 2010.06.30 22:50:57]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.30 22:01:19 (17548)
Elektronikus gázpedál :) Köze sincs a gyorsításhoz. Arra való, hogy közöld az elektronikával, hogy gyorsítani szeretnél. Ezt ő tudomásul veszi és küld némi tüzelőt a motorba. Vagy nem, mert másképp gondolja. Olyankor pumpálhatod nyugodtan. Kb olyan, mint süketnek az ajtócsengő ;))
Régen ilyen nem volt. Nyomtad a gázt, nyitottad vele a torkot és a karbinál emelted a tűszelepet, ami engedte a cuccot.. ettől a motor felpörgött..
De ma már minden másképp van..a régi szép idők :)
[előzmény: (17547) Atmosz&Zozmosz, 2010.06.30 20:52:19]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.30 18:04:13 (17540)
Nem szép tőle :) Az én dízelem sem hagyja kifogyni, de ez olyat csinál, hogy ha szerinte már vészesen kevés a nyál, akkor átáll szerviz üzemmódba (120 ló szétszéled, a maradék 30 felel a mobilitásért) és így még el tudsz vánszorogni egy kútig. Azt még nem mertem kipróbálni, hogy mi van akkor, ha mégsem szeretnék tankolni..De kifogyni tuti nem hagyja..
[előzmény: (17533) Atmosz&Zozmosz, 2010.06.30 17:05:36]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.30 18:01:01 (17539)
Nézd szubjektív érzelmekkel nem lehet vitatkozni :) Nekem is volt Wartburgom és szerettem..Akkor..De azért nem ülnék vissza bele és a műszaki színvonalának csimborasszóit sem zengem internetszerte :)
[előzmény: (17530) yoggi, 2010.06.30 17:00:51]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.30 17:58:54 (17538)
Hát te tudod..végülis a ragasztót is szívják emberek..Úgy tűnik, hogy a keverékbenzin olajfüstjét is szívesen beszipuzzák páran..Kinek a pap kinek meg a papné ugye..én inkább nem szagolom..Nekem ez a perverzitásom :)
[előzmény: (17532) Atmosz&Zozmosz, 2010.06.30 17:03:32]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.30 16:52:43 (17527)
Hát nem tom citroméknál hogy van, de a benzin kifogyást nem szokták leszabályozásnak hívni.. Olyankor még a Piret által visszasírt trabi is leállt minden egyéb számítógépes segítség nélkül :)
Kifogyást megelőzendő a motort leállítani az újkori modern turbó dízelek szokták, azokból is a common rail verziók, mert abból ha kifogy a cucc, akkor a nagy nyomású szivattyú elmegy az örök vadászmezőkre és az még Krúdy álmoskönyvében is rosszat jelent. (Gyk: 500k+ költség)
Trabira visszatérve..azért ott is elkelt volna valami komputerizálás, mert többet fogyasztott, mint a mostani 150 lovas autóm (1600kg csak az önsúlya, több mint két trabi!!) és büdös volt mint a kolera. A komfortról most ne értekezzünk inkább..
[előzmény: (17524) Atmosz&Zozmosz, 2010.06.30 15:52:12]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.29 11:58:10 (17500)
Úgy látom, nem csak én vagyok a GTX híve :) Vagytok itt egy páran :)

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.28 19:01:12 (17492)
Bármelyik jó választás lehet. Egyébként ilyen dologban nehéz tanácsot adni, mert minden speciális megoldásnak megvan a maga rajongó tábora, meg ellenzéke is. Én pl. egy Hanwag Banks GTX-et nyúzok a legnagyobb megelégedéssel és nagyon bejön a goretex. Mások rühellik. (Szerintem nem is próbálták, de ezért biztos kapok most :) Ha márkás bakeszt veszel, ami jó a lábadra (hosszasan próbálgasd, ne csak felhúzd azt gyerünk!) akkor nagyon nagyot nem csalódhatsz..Sztem az alsó határ, ahonnan már nagyon nem nyúlhatsz mellé, valahol 35-40e Ft körül van. De ezek NEM magashegyi bakancsok. Azok azért húzósabbak, de közepes túrára nem is valók sztem.
[előzmény: (17491) koszta, 2010.06.28 18:37:39]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.13 13:02:21 (17460)
Ezt én is így gondolom. Különösen annak fényében, hogy azokat nem diszkriminálják pozitíve, akik lehetővé teszik mások számára, hogy ők viszont pozitív diszkrimináció alá essenek. A legszebb, hogy ezt végül nem köszönettel elfogadják, hanem követelik, mint jogos járandóságot. Miközben ők maguk ülnek és várják a sült galambot/disznót/varjút, whatever...
Na részemről itt vége, mert tényleg kimoderálnak a végén :)
[előzmény: (17458) KoLa, 2010.06.13 11:53:00]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.13 10:29:05 (17456)
Én nem állítom, hogy a te (biztosan nem reprezentatív) mintád alapján nincs igazad, de a nagy átlagban biztosan nincs. Legalábbis azt semmi nem támasztja alá.
Amit az előző posztban is írtam, azért az biztosan nem véletlen, hogy sehol sem illeszkedtek be?! Hogy mindenhol számontartják őket és szabadulnának tőlük?!
A másik dolog pedig az, hogy nem hinném, hogy nekem kellene komolyan tennem az integrációjukért. Azért tegyenek ők és én majd támogatom az erőfeszítéseiket, de ne ÉN erőszakoljam rájuk, meg győzzem meg őket.
Egyébként nem tartom magam rasszistának és minden tiszteletem azon kevés cigányé, akit személyesen ismerek és tisztességesen, becsületesen él. Semmi cigányellenes törvényt nem támogatnék, de azt igen, hogy pozitívan se diszkriminálják őket! Semmivel ne kapjanak többet, mint amit bárki ember fia itt az országban és semmivel sem kevesebb, sem több elvárást nem támasztanék velük szemben, mint bárki mással. Ennyi.
És lehet, hogy nincs igazam a szemedben, de nekem ezek az elveim és nem lenne könnyű meggyőzni a helytelenségükről.
[előzmény: (17454) Old Fairy, 2010.06.13 08:03:50]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.13 00:30:31 (17449)
Ez itt az OFF. NEM a geocaching a téma. Ha nem tetszik, ne olvasd. Minden bántás nélkül. Komolyan. Azért OFF.
[előzmény: (17447) Hajo, 2010.06.12 23:43:18]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.13 00:28:47 (17448)
Már megbocsáss, de amit írtál az úgy hülyeség, ahogy van.
[előzmény: (17442) Old Fairy, 2010.06.12 17:03:28]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.11 10:17:32 (17431)
Ez sztem is eléggé nyilvánvaló. Nem menjünk bele most itt faji kérdésekbe, de asszem a tények minden más észérvet überelnek. Ezt nehéz vitatni.
(Én azt is végiggondolnám, hogy miért van az, hogy egy népcsoport a világon SOHA SEHOL nem illeszkedett be és MINDENHOL elítélik őket. Ez esetben lehet, hogy nem a világgal van baj.)
Egyébként pedig maximális tisztelet e népcsoport azon tagjainak, akik érdemesek rá. Reméljük egyre többen lesznek.
Na részemről ennyi, nem akarok indulatokat kelteni.
[előzmény: (17430) Fil, 2010.06.11 09:52:54]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.03 17:36:20 (17373)
Nem is értem, miért :)
[előzmény: (17371) scele, 2010.06.03 16:01:17]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.06.03 15:31:36 (17364)
Scele!
Téged keresnek!
http://kerekagy.blog.hu/2010/06/03/budos_biciklisisakot_fejlesztettek_ki

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.28 13:22:58 (17290)
Én ott minden voltam :) Tisztesként jöttem Csornáról, egy évet kezeltem II beléptetőn, de már akkor is kiütközött a felsőbb hatalommal szembeni előítéletem, így némi hátszéllel megúszva a hadbíróságot a max a lefokozás volt amit ker hatáskörben adhattak, nomeg hogy mehettem kampózni..Rögtön utánam jöttél, tehát még gondolom ismerted a Molnár szds-t a kutató század parancsnokát. Nos vele sem lettünk barátok..de előtte a Horváth (I. század) is szívesen küldött volna Nagyatádra..Érdekes módon a FEPes tisztekkel meg mindíg jóban voltam, van akivel még ma is tartom a kapcsolatot..Kezelni még tanítottam is őket.
A Guttyán még gondolom ott volt, mikor te oda kerültél, na ő 1xű volt mint a faék, de arany szíve volt..
Kakadu? Beugrik? Bakondi? (pol tiszt létére ő akart hadbíróságra küldeni, a köcsög) Azóta az OKF főnöke..Ha még az..Na ennyi..
[előzmény: (17279) maczy, 2010.05.28 11:17:06]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.28 00:44:24 (17273)
Kopasz..:) Én onnan már '87-ben leszereltem ;)
[előzmény: (17272) maczy, 2010.05.28 00:01:25]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.27 09:25:56 (17222)
Nekem Decathlonos Quechua Foreclaz 400 (500? franc se tudja, de a legdrágább a sorozatban) zoknijaim vannak és baromira meg vagyok velük elégedve. Tartja a formáját, szellőzik, nem csúszkál el a lábamon és némelyiket már évek óta használom, mégis jó állapotban vannak. Ezekből egy csomag kb. 4500 pénzbe kerül, de ebben két pár van. Szal én ezt is merem ajánlani, saját tapasztalat alapján.
[előzmény: (17220) Barbárka, 2010.05.27 07:12:27]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.26 12:27:27 (17208)
Amennyire tudom ez nem így van, de majd az okosok kiokosítanak :)
Egyébként hadászati célra sztem a 10m is baromira elég. Ha egy bomba vagy rakéta 10m-el arrébb érkezik, az sztem még mindig rendben van :) Bár a katonák lehet, hogy másképp gondolják.
[előzmény: (17206) Ruttkay, 2010.05.26 11:20:11]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.26 09:49:32 (17202)
Arra is elő lehet majd fizetni interaktív help formájában:
Kütyü: - Mire vagy kíváncsi kedves gazdám?
Tulaj: - Mi a h*#&@l r}{#es fˇ^˘ért nem találok egy ny´˝`˙´ves műholdat sem itt a rohadt sötét erdőben??
Kütyü: - Nyugodj meg kedves gazdám, a probléma ismert, 20$ a megoldás. Érdekel?: Igen/Nem

[előzmény: (17200) diego, 2010.05.26 09:15:33]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.26 09:06:19 (17199)
Ja és gondolom megoldják, hogy lehetőleg fizetős legyen. És ha már megoldható, akkor másodperc alapú. :)
[előzmény: (17198) diego, 2010.05.26 08:31:20]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.22 21:33:14 (17172)
XXX-ik :)
[előzmény: (17171) magpet, 2010.05.22 21:10:44]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.21 12:08:55 (17152)
Ezt én is hallottam, de nekem ellenére, tavaly egy kellemes tapasztalatom volt a bolgár rendőrökkel.
Beleszaladtam egy traffiba a településen belül. Nem sok volt a különbség, mert eleve óvatosan hajtottam arrafelé, mert tartottam a mendemondákban vázolt rendőri eljárásoktól, de itt volt egy elég húzós lejtő és véletlen felgyorsultam 60 körüli sebességre. A rendőr egyből kiintett, mutatta a traffipax kijelzőjét és hümmögött, hogy ez bizony gyors volt. Én próbáltam angolul elnézést kérni és mondani, hogy véletlen gyorsultam fel kissé, erre némi fejmosás kíséretében simán elengedett és még csak nem is éreztette, hogy nekem ott tejelnem kéne. Tökre meg voltam lepve, aszittem, hogy majd a határon lecsuknak, vagy valami, de semmi. Szóval lehet, hogy mégis csak a kivétel erősíti a szabályt. Több afférom nem is volt velük a két hét alatt, pedig elég erősnek mondanám az utakon a rendőri jelenlétet.
[előzmény: (17151) Mikulás trágársága elüldözött, 2010.05.21 11:33:31]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.21 09:49:43 (17147)
Svédországban ez eléggé rendszeres elrendezés, annyi különbséggel, hogy ott el is van választva a két irány. Egy darabig az egyik irány egysávos, utána a másik. Így ha utolérsz valakit, akkor némi várakozás után elérsz a kétsávos részre és tudsz előzni. Elég sokat vezettem arra és tökéletesen működik. Bár az is igaz, hogy a forgalom sűrűsége nem hasonlítható az itthonihoz.
[előzmény: (17146) bolyak, 2010.05.21 09:45:27]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.20 23:02:54 (17144)
A gugli szerint a második helyen mértek, ami nyilván képtelenség. Ha az általad elsőként megadott hely az okés, akkor a másik fotó nem stimmel, mert az meg ezzel a koo-val van az úton. Vagy lehetséges az is, hogy különböző formátummal működnek a cuccok?

Feri60: Nem volt blokkoló, így sajnos nem is működhetett..
[előzmény: (17136) perRetZ, 2010.05.20 15:40:20]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.20 15:00:04 (17133)
Nekem is jött fotó, de a koo 9km-el mutat arrébb, mint amit jeleztek. A képen viszont az autón kívül nem látszik semmi, ami alapján azonosítani lehet a helyet, így meg fogom fellebbezni. 50 helyett 83-at mértek, ez 45e pénz lenne. Várpalotán a 8-as bevezető részét adták meg helyszínnek (jellemző persze, hogy hol mérnek, de ez mindegy) a képen látható koo meg 9km-re dél nyugatra mutat. A koo értelmezése biztos, hogy jó, mivel sajna ugyanaznap mégegyszer lelőttek és azon a képen lévő koo oda mutat, ahol a kép készült. Ez is jellemző hely, 110-es úton van egy rövid szakasz, ahol 90-es tábla van kint. Ezt én nem láttam és 119-el mértek be. Számomra semmi nem indokolja ott a 90-et, de mindegy, ha ott a tábla akkor sajna jogos a macera. De a másikat nem hagyom, mert semmi nem bizonyítja, hogy olyan helyen mértek, ahol 50 volt a korlátozás.
Kép itt:
http://kepfeltoltes.hu/view/100520/speeding_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[előzmény: (17131) gaalm, 2010.05.20 12:55:37]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.10 21:22:38 (17040)
Ha rajtam kívül még legalább egyvalakit nem érdekel, akkor a többes már jogos. Az, meg hogy a nevedben szóljak, eszembe sem jutott. Ha mégis így éreznéd, ez esetben elnézést.
További szép napot.
[előzmény: (17037) zferke, 2010.05.10 20:22:57]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.10 20:18:34 (17036)
De minket ez nem érdekel. Telefonnal egyébként sem lehet kesselni..
[előzmény: (17035) Nyersike, 2010.05.10 19:10:01]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.05.01 16:56:55 (16986)
Hmm..sarga..miert is nem lepodtem meg ? :)
[előzmény: (16985) scele, 2010.05.01 15:01:13]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.04.23 14:03:54 (16947)
Hihetetlen, hogy hová lesz a világ..Bele fogunk fulladni az ízléstelenségbe és nácizmusba. Fuj, nem is értem miért nem csapjátok ki saját magatokat és hogy tudjátok ezt az erkölcstelenséget végignézni és még reklámozni is..Megérett a föld a pusztulásra!!
Ó jaj nekünk! Jöjjön az atom!
(:))
[előzmény: (16944) Csuhás, 2010.04.23 12:13:41]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.04.19 20:47:43 (16889)
..nagy nyomású gáz van (összetételétől, nameg a ballaszttól függ a fény színe)..
Meg fémsók..Ami szilárd anyag. Ha megnézel közelről egy xenon izzót, láthatod is..
Üzem közben valóban nagy benne a nyomás, de forró állapotában a halogén izzót sem tudod kicserélni..
De nem is értem, hogy minek vitatkozunk itt..Aki akar úgyis utána tud nézni a neten, bár ha valaki élőben is kipróbálja és használja azért az más élményt ad, mint csak olvasni róla.
Pl. az én motoromban lévő xenon-t simán újra lehet gyújtani melegen. Sőt melegen lehet igazán újra gyújtani, mivel hidegen bekapcsolva kell neki néhány másodperc mire eléri az üzemi hőfokát és fényerejét. Ezért nem szokták távolsági fényszóróba szerelni, mert nem lehet vele villogtatni.
Na részemről ennyit erről, aki akarja használja, aki nem, az fújjon az előbbiekre, akit meg hidegen hagy, az meg sz***ja le az egészet :)
További szép napot:)
[előzmény: (16878) erchegyia, 2010.04.19 16:26:49]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.04.19 16:24:07 (16877)
A xenon kisebb teljesítményt vesz fel, mint a halogén. Viszont utólag csak olyan tegye be az autójába, amiben legalább fényszóró mosó van, ha már automatikus szintező nincs és a lámpája kifogástalan állapotú, mind a foncsor, mind az üveg. Legjobbak ilyenre a projektoros lámpák, azok nagyon jól vetítik a fényt, nem világítanak felfelé.
Az is fontos, hogy a xenon fénye nagyon sok UV-t tartalmaz, ha nem olyan műanyag a lámpabúra (márpedig az új lámpák mind műanyagok!) ami UV védett, az a xenontól nagyon hamar tönkremegy, bemattul és akkor elkezdi szórni a fényt és máris jön a jogos anyázás.
Nem mondom, hogy nem lehet jó egy utólagos xenon, de oda kell rá figyelni, csak jó minőségűt és csak megfelelő lámpába, autóba tegye bele akárki.
Ha vakít, akkor a fenti kritériumok nem teljesültek és jogos az anyázás és a büntetés is.
Mellesleg megjegyzem, vannak olyan lámpák, amik nem (igazi) xenonok (bár xenon töltésűek, de nem kisüléses elven működnek), de mégis baromira vakítanak és mivel izzószálas még büntetni sem lehet értük.
[előzmény: (16875) mike andros, 2010.04.19 16:15:18]

Yosshozzászólásai | válasz erre | 2010.04.19 15:40:24 (16873)
Semmi baj, nincs miért elnézést kérni :)
[előzmény: (16872) KoLa, 2010.04.19 15:28:01]

Lapozás: előző | ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]