Összesen: 831 db hozzászólás
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.23 12:16:58 (18056) |
Az emberiseg vegzetesen tulbonyolitotta a sajat eletet. Nincs itt jo megoldas, csak egy meteorit-becsapodas segitene. Vagy a KKP. :)[ előzmény: (18054) KiVi, 2010.08.23 11:05:50] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.23 10:49:27 (18053) |
Pontos összegekről fogalmam sincs, viszont van pár kamionos (és buszos) ügyfelem, aki mesélt a taográf körüli b*sztatásokról. A dolog lényege, hogy bár elméletben jól hangzó, a sofőrök érdekeit szolgáló dologról van szó, mégis sikerült ezt is íróasztal mögött, a való élettől elrugaszkodva megalkotni. A végeredmény: a sebesség, pihenőidő és egyéb adatok nem érdeklik a munkáltatót. Amelyik sofőr nem vállalja a kockázatot, annak holnap nem kell jönnie. Egy túlvezetés ára százerer forintokban mérhető, nem csak nálunk, hanem tőlünk nyugatabbra is, túlvezetés pedig szinte kötelezően előfordul. Ezért aztán a fuvarozó cég - mivel a sofőrtől nem várható el, hogy utanként 1-2 ilyen tételt fizessen - ezeket nyilván belekalkulálja a fuvardíjba, ami szintén megjelenik a termék árában.
Nem tudnám megtippelni, hogy melyik okoz magasabb többletköltséget. De ha a b*szogatásra hangolt, sokszor talán korrupt (jajj, ez rágalom!) ellenőrök zsebe és egy átlátható (na, ez meg utópia!) MÁV kasszája között kell választani, akkor inkább az utóbbiban landoljon az a kis "fuvardíj-többlet".[ előzmény: (18050) KiVi, 2010.08.23 10:25:26] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.22 20:25:01 (18047) |
Akkor ezek szerint a spanyolviaszt talaltam fel, csak a derek hivatalokban hivjak ezt a dolgot "neveben az Iberiai-felsziget nagyobbik orszagahoz kotheto, hore lagyulo, tobbnyire gyertya-alapanyagkent hasznalatos anyag"-nak... :)[ előzmény: (18046) KiVi, 2010.08.22 20:02:03] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.22 19:31:50 (18044) |
Szerintem ez is, mint minden mas, agyon van bonyolitva, hogy atlathatatlan, es igy birsagolhato legyen. Egyszerubb megoldas:
-Belfoldi fuvarozo: itt fizet adot, hasznalja "ingyen" az utat. Ha "extrat" akar (autopalya), vegyen matricat. Ami utat, telepulest vedeni akarunk, onnan teherforgalom x tonna folott kitilt, oszt jonapot.
-Tranzit: hataron vonatra, tuloldalon vonatrol le, es mehet. Ha kocsikazni akar, akkor napi utdij, ami az uzemanyagaval es jarmu-amortizacioval egyutt nagyjabol egyezzen meg a vonatos mutatvany koltsegevel.
Minderrol egy darab tabla es/vagy soknyelvu szorolap a hataron, es kesz. Persze ha a cel a birsag, es nem az utak, falvak vedelme, akkor jo a jelenlegi rendszer.[ előzmény: (18043) Bandy, 2010.08.22 18:16:06] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.22 18:03:37 (18041) |
Azt mindig csodálom, hogy a teherautósok ezt hogy követik. Sokszámjegyű dűlőutak pár kilométeres szakaszai fizetősek váratlanul. Nagyon jópofa lehet erre is figyelni, közben persze a taográfra, a kötelező pihenőidőre, és minden egyéb állati fontos szabályra. Minden elismerésem annak a kamionosnak, aki mindezek mellett még az útra és a környéken mozgó kisebb objektekre (szgk, gyalogos, bringás) is képes figyelni valamelyest.[ előzmény: (18040) yoggi, 2010.08.22 14:04:09] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.22 13:59:45 (18039) |
Ha a varost elkerulo palya fizetos, akkor mar csak a varoson atvezeto utakat kell vegigrakni 30-as tablakkal es traffipaxokkal, es mar kesz is a magyar modell. A cel nem a varos tehermentesitese, hanem a bevetelek novelese... :([ előzmény: (18037) KiVi, 2010.08.22 12:01:10] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.22 09:17:35 (18036) |
Biztosan en vagyok paranoias, de sezrintem azert, mert ha evente paran bedolnek es vesznek matricat, maris van egy kis plusz bevetel. Annak idejen egyebkent valami miniszter szajabol elhangzott az M0 fizetosse tetelenek terve, ami meg magyarorszagi leptekkel merve is felfoghatatlan baromsag.
Egyebkent vannak mashol is ingyenes szakaszok, ahol finoman szolva nem egyertelmu az ingyenesseg/fizetosseg jelzese (pl. M1 tatabanya-Ovaros es Tata kozott).
A lenyeg: ma meg a teljes M0 ingyenesen hasznalhato.[ előzmény: (18035) Ich.., 2010.08.22 07:47:41] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.18 16:06:10 (18002) |
Isten eltesse a tortenet minden fo- es mellekszereplojet!!! :)
(Felreteszek egy eTrex dummy-t, Petra lanyom is azon koszorulte az eslo fogait. :)[ előzmény: (17987) Mikulás, 2010.08.18 10:47:08] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.15 15:42:06 (17979) |
Ezt is en robbantottam ki, egy artalmatlannak latszo hozzaszolassal... :)
Elnezest, a lopast nem tudom toleralni...[ előzmény: (17977) Attibati, 2010.08.15 10:13:58] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.15 15:31:02 (17978) |
Ezt is en robbantottam ki, egy artalmatlannak latszo hozzaszolassal... :)
Elnezest, a lopast nem tudom toleralni...[ előzmény: (17977) Attibati, 2010.08.15 10:13:58] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.15 00:28:51 (17973) |
Kézlevágás, nyilvánosan, TV-ben is közvetítve. Az EU nem örülne neki, de a tolvajok se.[ előzmény: (17972) bolyak, 2010.08.14 23:53:26] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.01 18:39:08 (17886) |
Passz, de nem lehet bonyolult. Ha jól látom, egyetlen út vezet be, ami itt indul: N44 05.831 E9 44.558. Én ezt a pontot céloznám meg, itt bizonyára kiderül minden.[ előzmény: (17885) Atmosz&Zozmosz, 2010.08.01 17:21:49] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.14 14:18:42 (17697) |
Mit nem lehet ezen érteni? Egy ittas ló kötekedett, mire Barbárka kedves ura egy pörgös-forgós-kiabálós brúszlííírúgással arcon moderálta a renitens állatot. Ha nincs rajta Meindl bakancs, a zabla eltörte volna a bokacsontját. Ennyi. :)[ előzmény: (17694) feri60, 2010.07.14 14:12:02] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.07 10:08:34 (17635) |
Tudomásom szerint Magyarországon egy éjszakát bárhol megaludhatsz, ahol a belépést valami egyéb dolog (fokozottan védett terület belépési tilalommal, magánterület) nem korlátozza. De majd jönnek a jogtudósok, rám hivatkozva ne verj sátrat sehol! :)[ előzmény: (17634) lulo, 2010.07.07 09:59:06] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.05 11:33:30 (17620) |
Aszfalto parkoltam ingyen. Nem is értettem. :)
Egyébként a connecten szépen látszik a kiindulópont, az egy hosszú parkolósor. Se automatát, se droidot nem láttam. Persze nálunk az ilyesmi hamar kinő a földből...[ előzmény: (17618) yoggi, 2010.07.05 11:18:21] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.04 22:23:40 (17608) |
Szerintem ezt legegyszerűbben egy térképet nézegetve tudod összerakni. A bringaút egy-két helyen tesz elég lökött kerülőket, ezeket mi igyekeztünk kihagyni. Van pár apró eltévedésünk is :) meg ládás kitérő, de alapvetően a track szerintem alkalmas egy Balaton-kör lecsavarására.[ előzmény: (17607) Satya64, 2010.07.04 22:21:01] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.04 22:03:16 (17606) |
Pontosan mi érdekelne? A települések közötti távolság nem állandó. :) A teljes túra 200km vidékére jön ki a kisebb-nagyobb helyi bolyongások függvényében. Vannak vidám, rövid szakaszok hátszéllel, és csúnya hosszú egyenesek szembeszéllel. Ábrahámhegy alatt esik az eső. Nekünk ez volt, de nem mindig ugyanaz a program. :)
Egy Balaton-kör trekket találsz itt, geotagelt képeket pedig itt. A kiindulópont Siófokon a szállodasor, ahol viszonylag biztonságban és valami adminisztratív tévedés folytán ingyen lehet parkolni.
Ha van még kérdés, próbálok válaszolni, bár biztos hogy nem én vagyok itt a legrutinosabb Balaton-kerülő az egy darab körömmel. :)[ előzmény: (17605) Satya64, 2010.07.04 20:45:39] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.03 00:11:12 (17582) |
Biztos volt valami kis papírmunka. A tolvajok személyiségi jogait kellett egyeztetni az adatvédelmi biztossal 3 példányban, vagy ilyesmi... :)[ előzmény: (17581) Yoss, 2010.07.03 00:07:21] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.01 11:58:35 (17560) |
Az én lomha dízelem 6 bringával is gyorsul szélben*. A titok: nem kell kitenni a tetőre. :)))
Szerencsére a Snake által említett Renault-lidérc engem eddig elkerült. Talán azért, mert ez egy egyszerű teherautó nagy vasakból tákolva, és nem egy túltenyészett, világlegokosabbszemélyautója. Például az ablaktölrőt is én magam kapcsolom. :)
*Kérdés persze a szél mértéke, valamint a kezdő és az elérni kívánt sebesség. :) |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.30 16:57:38 (17528) |
"Trabira visszatérve..azért ott is elkelt volna valami komputerizálás, mert többet fogyasztott, mint a mostani 150 lovas autóm (1600kg csak az önsúlya, több mint két trabi!!) és büdös volt mint a kolera. A komfortról most ne értekezzünk inkább.."
Szerintem ne kerülj Piret szeme elé... :)[ előzmény: (17527) Yoss, 2010.06.30 16:52:43] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.30 08:36:46 (17518) |
Úgyvan. Az automatika csavargassa a klímát meg sebességfüggően a CD hangerejét, esetleg kapcsolgassa az ablaktörlőt, de ne nyomogassa a gázt meg a féket. Szerintem. :)[ előzmény: (17517) Kincsvadászó Kalózok, 2010.06.30 08:33:21] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.29 22:21:20 (17512) |
Ez jó gondolat, Magyarországon akár meg is valósulhat. :)
Kiegészíteném a lejáratkor 1000 liter kénsavvá alakuló, és az autót nyomtalanul lebontó parkolójeggyel. Így csomagban már érdemes lenne bedobni az aktuális minisztériumnak (nem tudom, most épp hogy hívják), szerintem napok kérdése, és mehetünk az autókat újra vizsgáztatni 40e-ért, és megvenni bele a kötelező eszközt 70e-ért, aminek az ellendarabjait egy jóbarát cége darabonként 800e-ért már be is építette minden településnév-táblába... :))
Ennél változatlanul kicsit egyszerűbbnek látnám azt a megoldást, hogy a rendőrség a valóban veszélyes figurák szűrésével foglalkozzon.[ előzmény: (17508) snake, 2010.06.29 21:10:11] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.29 17:57:27 (17505) |
Magyarországon is van tolerancia, a fix dobozos cuccok pl. nem 130-ra mérnek az autópályán, hanem talán 145-re, ha jól tudom. A mozgó lézeres eszközökkel is némiképp a határ fölé mérnek, tehát 50-nél nem büntetik azt, aki 53-mal ment. Hogy pontosan hogy állnak ezek a tolerancia-értékek (vagy százalékok), azt nem tudom.
Mellesleg erről a sebsség-méricskélésről az a véleményem, hogy a rendőrség a lehető legkisebb ellenállás irányába haladva igyekszik a legszebb bevételt realizálni. Út szélén autóban üldögélni és gombot nyomogatni nyilván sokkal egyszerűbb feladat, mint az igazán veszedelmes vadparasztot kiszűrni, üldözni, elkapni, vitatkozni vele. Ha mentelmi joga van, még meg is veri a rendőrt, ugye. Tehát a rend éber őre üldögél a dévúban, és nyomja a Fámát, abból nem lehet baj. Tuti bevétel, nulla kellemetlenség. A másik, hogy a gyorshajtás számokkal mérhető, tehát szépen beárazható. Pedig ha belegondolsz, lehet úgy "szabályosan" közlekedni, hogy életveszélyes legyen. Egy szűk belvárosi utcában az 50km/h hivatalosan OK, de ott nem lehet megállni, ha egy gyerek kilép az autók közül. Szintén lehet "szabályosan" 50-nel cikázni a sávok között mindenkit fékezésre kényszerítve, pofátlanul befurakodni a kanyarodó sávból az egyenesbe, stb. De ezek nehezen dokumentálható, balhés dolgok, a lézer a legjobb bevétel. tehát ezzel játszanak. Ennyi.[ előzmény: (17503) kaplee, 2010.06.29 17:27:38] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.29 16:47:29 (17502) |
Folytatás innen:
repulos 2010.06.29 16:38:38 (9378):
Vajon mi történne, ha be lennének tartva a sebességhatárok?
Párszor már csevegtünk erről itt is, és egyéb helyeken is. Meseszép lenne, ha be lennének tartva a sebességhatárok, de ehhez szerintem sokan kérnék azt az apró kiegészítést, hogy a táblákat ne idióták helyzzék ki, illetve hagyják kint arccal a kassza felé.
Jómagam nem vagyok egy száguldozós típus (egy nagytestű, lomha dízel nem is erre való), de azért csak fel van téve egy LT400. Ha majd a belvárosban megyek 50 helyett 90-nel, és beszedik a jogsimat, akkor le fogom adni, mert megérdemlem. Viszont amikor a két falu közötti TSZ-úton a rozsdás 40-es táblánál méricskélnek, azt nem tudom másnak tekinteni, mint arcátlan lehúzásnak, vagy ha úgy tetszik, b*sztatásnak. Ez ellen pedig sajnos védekezni kell, mert az ombudsman nem véd meg. :) |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.29 11:32:42 (17499) |
Lowa Tibet GTX. Rossz gazdaja vagyok, nem apolom rendszeresen, megis huen szolgal.[ előzmény: (17498) BatkaMano, 2010.06.29 11:07:30] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.09 17:05:39 (17404) |
Kíváncsi leszek az ítéletre. Ha hét szarvastolvajt pakolna be valaki egy Ladába, akkor biztosan fel lenne dúlva az ombudsman...[ előzmény: (17403) Csigabiga, 2010.06.09 16:57:10] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.08 08:28:59 (17398) |
Nem hiszem, hogy nekem menne ez a sejpítős gépelés, maradnék a szokott diszgráfiámnál,ha nemgond. :)
A vas egy apró fedélzeti kamera, mindenféle érdekes tulajdonságokkal. További részletek hamarosan. ;)[ előzmény: (17393) scele, 2010.06.07 20:09:02] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.07 20:04:32 (17392) |
A megfordulás sírva röhögve történt. Klasszikus Y-ozás, csak nem kettőből. :)
Mikor először mentem le ide, az volt kicsit fura érzés. A recepción Dragan mélygarázsról beszélt, én meg arra készültem. Ehhez képest ez egy jópofa üreg, amit a betonba vájtak. Lefelé ereszkedve azon gondolkodtam, hogy ha az alján nem tudok befordulni, akkor hogy fognak innen kihúzni a derék szerbek mindenféle terepjárókkal, mert hogy ki nem tolatok, az biztos. Aztán valahogy mégis. :)[ előzmény: (17391) diego, 2010.06.07 15:37:48] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.07 11:52:45 (17384) |
Csudaszép szájbergarázs! A filmecske legjobb pontja, amikor a mici úgy áll be a sárga zseton-automatához, mintha hozzá akarna menni feleségül! :)
Egyébként meg ez csak úri huncutság, a jó fejek így építik a mélygarázst: Mélygarázs, Újvidék - Fontana Hotel
Figyled a köntrasztót! :))[ előzmény: (17383) diego, 2010.06.05 09:14:15] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.03 16:17:31 (17372) |
Pedig szerintem komolyan jó ötlet. Más kérdés, hogy léteznek olyan emberpéldányok, akiknél a default illat mellett az se tűnne fel, ha nagykalapáccsal vernék szilánkokra a sisakját... :)[ előzmény: (17371) scele, 2010.06.03 16:01:17] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.01 14:53:27 (17331) |
Ha 705-ös Edge-em lenne, és lenne hozzá pulzusmérőm, akkor láthattad volna az utolsó 15km pulzusát, szívritmus-zavarait, és nem írnál ilyeneket össze-vissza a profizmusról... :))[ előzmény: (17328) Attibati, 2010.06.01 11:45:28] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.01 11:10:46 (17327) |
Köszönöm kérdésed, kiválóan! Több egyéb dolog mellett 3db. gc.hu-s csészét is kivettünk, lesz nagy diadal a kerékpáros kupában. :)
Ha időm engedi, megírom a történteket azon a helyen, amit itt nem szabad megnevezni :). Képek és Garmin Connect log már a helyén, ezek a linkek már kis kereséssel megtalálhatók.[ előzmény: (17326) ramgab, 2010.06.01 10:58:59] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.28 15:01:49 (17297) |
Először hisztizni kezdek, méltatlan hangon beszélek embertársaimmal, utálni kezdem az egészet, hanyattfekve rázom magam, a bringát Edge-estül a tóba vágom, majd vonattal visszatérek az autóhoz. Ez várható. Jössz? :)[ előzmény: (17294) ramgab, 2010.05.28 14:41:14] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.28 15:00:29 (17296) |
A 12CX és a GPS V a két féltett kincs. Továbbá sajnos már a 276C-t is ide sorolhatjuk lassan.[ előzmény: (17293) Mákos, 2010.05.28 13:55:32] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.28 14:59:17 (17295) |
Vasárnap egyéb dolog van, de a Balaton tőlem függetlenül is körbetekerhető, nem hozom haza. :)[ előzmény: (17292) NitiZoli, 2010.05.28 13:51:19] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.28 13:17:12 (17289) |
A 33 hetes pocak majdnem annyira lastminute, mint ez a kis túra. :)
A 12CX-et szerintem majd legközelebb, most igyekszem a feladatra koncentrálni. Eddig sosem tekertem 200km-t egy menetben. Ha sikerül, akkor arra kell az energia, ha negyedénél sírva feladom, akkor pedig a magyarázatok kiagyalására. :)[ előzmény: (17288) Sucuka, 2010.05.28 13:08:21] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.28 12:06:50 (17282) |
Ki beszél itt szervezésről? Valamit félreolvastál. Ma épp autóval szeltem át a várost, amikor eszembe jutott ez a hülyeség, majd beírtam a fórumra. Ha ez szervezés, akkor Neked nincsenek nagy igényeid. :)[ előzmény: (17281) Old Fairy, 2010.05.28 12:01:50] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.28 11:43:20 (17280) |
Eszembe jutott egy spontán hülyeség, ehhez keresek társa(ka)t.
Holnap (05.29. szombat) bringázzuk körbe a Balatont!
A project varázsa előkészítetlenségében rejlik. Indulás 4:00-kor Budapestről. Valahol autó letámasztása, kerékpározás, majd haza.
Utazási költség (a helyek beteléséig) nincs. :)
Ki csatlakozna?
A jelentkezést inkább emilben, vagy ezen a fórumon várom. |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.25 11:45:56 (17178) |
Tatán is volt rendes vihar. Akit érdekel, pár kép vizekről, félig elmosott hídról, homokzsákokról itt. |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.21 11:20:19 (17149) |
Mostanában elég sokat jártam arra, de megúsztam. Az említett újvidéki bevezető úton szinte mindig kint voltak lézerrel. Nem mentem gyorsan, de a blokkoló be volt kapcsolva. Mikor befütyült, kicsit megremegett a gyomrom, hogy ha mégis kiszed a rendőr (aki nyilván nem boldog, hogy az én autómat nem sikerült megmérni), akkor magyarként miképpen fogom elmagyarázni neki, hogy ez csak egy kapunyitó berendezés, és nem is sejtettem, hogy zavarja az ő kis cuccukat. De nem szedett ki, én meg békésen haladtam tovább a megengedett 50km/h-val. :)
A balkáni káosz vicces. Nekem a lehúzódós-előzgetős technika is tetszik, régen se volt bajom vele az M3/M5 elődein. Működhetne az jól is, ha néhány barom nem érezne maga alatt extra jogosultságokat. Sőt - és most a Strabag helyi képviselője meg fog kövezni - azt mondom, hogy sok helyen egy ilyen jellegű, értelmesen átgondot út akár még autópálya helyett is elegendő lenne. (Csak hát azon nem lehet akkorát nyúlni, ugye.)[ előzmény: (17148) Barbárka, 2010.05.21 11:02:33] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.20 20:46:06 (17141) |
A jobbindexet használom én is, főleg mióta az autóm a látómező jelentős részét takarja a mögöttem jövö elől (nem nagy és drága, csak nagy és szögletes :). Mindenkinek jobb és biztonságosabb így.
OFF^2: most estem haza Szerbiából. Ott a jobbindex se nagyon divat, cserébe az egy oda-egy vissza típusú úton a leállósáv-szerű padka is szükség-sávként működik. Alapértelmezett a lehúzódás, ha magam mögött, vagy szemben előzési szándékot látok, és ezt senki nem is köszöni meg. Ott így normális. A társaság magyar viszonyokhoz szokott egyéb tagjai időnként sikítoztak, hogy ezek micsoda rettentő állatok, de nekem bejön a balkáni káosz. :)
Radar/lézer: ahol veszély van, ott mérjenek, büntessenek kíméletlenül! De a dolog ne a kasszáról szóljon. Mindig is ez volt a véleményem. (A szerbek is radaroznak, Újvidékre északról befelé menet az AVIA-kútnál ez kötelező gyakorlat, de ott is segít a megfelelő eszköz. Más kérdés, hogy nem hajtottam gyorsan, mert minek.)[ előzmény: (17140) Sly, 2010.05.20 19:25:01] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.12 22:00:04 (17058) |
Nekem egy kicsit pixelesnek tűnik. Ez milyen webkamerával készült, és pontosan milyen típusú matrix-nyomtatóval nyomtattad? :)[ előzmény: (17057) Mákos, 2010.05.12 21:46:51] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.05.11 09:53:02 (17045) |
A szervízben majd megkérdezik, hogy ellenőrizted-e a beállításokat, valamint elzavarnak a szolgáltatóhoz. Ott meg fordítva...
Nekem E90 van hosszú ideje, kifogástalanul működik. Az új csilivili webes dolgok közül párat nem jelenít meg, de amennyi út közben kell (leírást, fórumot, emailt nézni), az megy hibátlanul és stabilan.[ előzmény: (17044) berni77, 2010.05.11 09:44:26] |
|
|
|