Összesen: 26 db hozzászólás
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2024.02.25 10:00:07 (8119) |
A május 11-et tudnám támogatni. Május 4-én és 18-án BRM túra van, így nekem ezek közül egyik időpont sem lenne jó.:(([ előzmény: (8118) gst76, 2024.02.25 07:37:52] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.07 18:15:57 (8060) |
A Kab-hegy és környéke nagy kedvenc nyáron BRM-túrákon, de egy találatom sincs a környéken, ezért szívesen csatlakoznék, aki tervezi az összes (kb. 10 ? láda) felkeresését. Annyit ígérhetek, hogy rám biztos nem kell majd várni az emelkedőkön, max. a lejtőn;)). Mivel alapvetően a "száraz" időjárási körülményeket preferálnám, ezért csak +0,5 szavazat.[ előzmény: (8054) griffs, 2023.12.06 21:02:43] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2023.01.06 17:59:30 (7892) |
Engem minden lehetőség érdekel, mert nincs találatom a környéken. Csak érjek oda Pécsről a rajtra, remélem nem lesz akkora köd, mint jósolják.
[ előzmény: (7889) Nargoth, 2023.01.06 10:02:36] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2022.11.04 15:41:44 (7859) |
Ha "száraz" idő lesz (hideg nem számít), szívesen részt veszek a Jegesen (miért nincs még saját, külön ládája, ennyi év után?!:))), ezért csak +0,5 a B.felvidék-Zánkára. |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2021.12.03 08:56:13 (7698) |
Érdekel, bármekkora távval és szinttel (jó, azért ne legyen több napos:)), a környéken egyetlen találatom sincs még. A kérdésem, hogy a szokásos fitnesz merev vázzal, 37 mm-es Smart Sam-mel társítva vállalható-e, vagy inkább hardcore MTB túra lesz?[ előzmény: (7695) griffs, 2021.12.02 18:25:30] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2021.09.21 20:54:13 (7650) |
Csak egy észrevétel: nem tudom, a találkozópontnak kinevezett Szabadság téren vagy a közelében hol/hogyan lehet parkolni, de az óbudai Auchan parkolóban - ami mellett közvetlenül elvezet a track - biztos lenne hely bőven (pld. Pécsről, ha érkeznék, nem biztos, hogy lenne kedvem parkoló után kajtatni a "legbelebb belvárosban") :)[ előzmény: (7649) icarusdes, 2021.09.21 17:08:18] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2020.06.03 16:47:23 (7346) |
A Jeges utáni ötletelés óta tervben volt nálam ez a túra, de sajna a június 13-i időpont pont betalált az idei BRM kerékpártúra-naptárba (eleve csonka a szezon). :(( A résztvevőknek jó bringázást! |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2019.10.16 19:12:51 (7249) |
A "3 határ tekerésen" látott fitness vázam (fekete Merida) összeházasítva egy 37-es Smart Sammel, sárhányó nélkül alkalmas a tatabányai jegesre, vagy ennél azért extrémebb a terep (az áttétellel nem lesz gond).[ előzmény: (7240) griffs, 2019.10.15 19:42:04] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2018.10.05 16:51:30 (6927) |
Remélem, sikerül társakat találnom a teleszkóp nélküli fitness és egy 37-es monti külső vadházasságával felkészített bringám számára! Lehet, felfelé gyorsabb leszek, mint lefelé menet:)[ előzmény: (6924) gusty, 2018.10.05 08:40:00] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2018.10.04 18:50:27 (6922) |
Tavaly tavaszi GCTOUR-on (Dunapart-Mohács) én "óvódás rácsodálkozással" tapasztaltam, hogy szanaszét szakadt a mezőny, aszerint, kit mi érdekelt, milyen ládákat talált már meg, és szerintem az erőnlét volt a legkevésbé befolyásoló tényező [Péter60 és Strombus azért próbálkozott a mezőny egyben tartásával, de ők sem csodatévők:)))]
Anno nem is értettem, hogy akkor mi ebben a közösségi program, mert így kb. annyira az, mint egy nyilvánosan meghirdetett teljesítménytúra, és az oklevél a GCTOUR láda találata. De mindegy, ez van, nem kritika volt - főleg részemről, hisz még csak 1x voltam - csak ténymegállapítás, attól még jövök:)
Viszont az eligazításnál érdemes lenne egy pár szót szentelni annak, hogy mit is jelent az együtt tekerés közlekedési szempontból, mert a Dunapart-Mohácson azért volt egy két negatív tapasztalatom (kétszer majdnem ütköztem és nem az én hibámból), nem mindenkinek egyértelmű, ami mondjuk az országútisoknak: 1.) elől haladó mutatja az úthibát, ami láncreakcióként végigmegy a mezőnyön, így senki nem fog kátyút; 2.) ha változtatsz a haladási irányodon, nyomvonaladon, vagy meg akarsz állni, mielőtt nyélen, faralva fékeznél, nézz oldalra és hátra, meg persze irányjelezz, ahogy azt a Kresz előírja, ne akadályozol, vagy zavarsz másokat (ha lenne kerékpáros túlélőkönyv, tutira ez lenne az első tanács), 3.) nem csak szgk. vezetés közben, csoportos kerékpározásnál is fontos a követési távolság, ami nem a két bringa kerekének a 10 cm-es közelségét jelenti - főleg terepen lehet aktuális, ahol azért gyakrabban kerülhet sor hirtelen irányváltoztatásra.
Napsütéses, találatgazdag időt szombatra mindenkinek:))
[ előzmény: (6915) Gábor75, 2018.10.04 05:28:37] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2018.03.23 15:33:18 (6703) |
Hosszas mérlegelést követően arra jutottam, hogy a max. 8 celsius (átlag: kb. 4-5) nekem nem hiányzik az Őrségben. A résztvevőknek minden jót, a program igazi teljesítménytúrának ígérkezik. |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2018.03.02 16:58:22 (6673) |
Köszönet a számbavételért! Csak az időjárás tarthat vissza, a végleges jelentkezést az utolsó hétre tartogatom.[ előzmény: (6671) griffs, 2018.03.01 18:51:12] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2018.02.23 19:21:34 (6664) |
A pályabejárás eredményéhez képest felteszem az örök kérdést: teljesíthető fitnes bringával egy 37-es monti külsővel?[ előzmény: (6663) griffs, 2018.02.20 18:09:33] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2018.02.11 10:35:47 (6590) |
"Lejtőn átszakadt belsőből fröcsög a képedbe a lé" - egyrészt akkor az a "lé" olyan is, főleg, ha két hónap alatt beszárad. Másrészt, pont azért kezdtem el használni defektvédőt (Slime), hogy pld. lejtőn lefelé kanyarban, durrdefektnél kapjak néhány másodperc előnyt azzal szemben, hogy leül a felni az aszfaltra, és lefordul róla a külső - mert azt biztosan kórház. 2016-os BRM 600-on is nagyon jól jött, hogy a hortobágyi ellenőrzőpontról tovább induláskor kapott defektnél csak egy kicsit kellett rápumpálni (38 fok volt mellesleg) és nem kellett szerelni. A túra végén egyébként 3 ponton gyöngyözött a zöld trutyi, különösebb nyomásvesztés nélkül. Évek óta két kerékpárt használva (outi & fitness) számtalanszor megtapasztaltam, hogy mennyivel kényelmesebb otthon, nyugodt körülmények között szerelni, mint az út mentén a porban. Én csak javasolni tudom....
A súlytöbblettel - mint ellenérvvel - kapcsolatban olvassátok el a következő tanulságos cikket: :)))
http://brmhungary.hu/hirek/hany-kilo-a-bringad-
[ előzmény: (6589) bati.hu, 2018.02.10 19:31:58] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2016.02.22 20:34:24 (5786) |
Valószínűleg üvegszilánk lehetett, mert egy kb. 3 mm-es metszés látszik, de a sérülésben nincs idegen anyag, csak a zöld ta..ny:)[ előzmény: (5785) Attibati, 2016.02.22 20:13:11] |
|
vecsbal | hozzászólásai | válasz erre | 2016.02.22 18:28:18 (5782) |
Kedves Mindenki!
Újkori bringázásom 7.184-ik kilométerénél sikerült első keréken defektet kapnom egy körforgalomban, hála azonban a Slime-nak (2014. szeptemberi telepítés), psssz-pssz-psz után a guminyomás csökkenés megszűnt, és vidáman letekertem a szokásos stresszoldó 23km-t (mondjuk rápumpáltam, de az ujjpróba alapján 6,5 bar-ból kiindulva saccra 1 bar-nál nem lehetett nagyobb a nyomásvesztés, ránézésre nem lapult be terhelten a kerék). A kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata: 1.) további teendő nincs, a Slime megoldotta a javítást; 2.) a Slime betöltötte rendeltetését a hazaút biztosításában, célszerű a belső cseréje. Esetleg ha valakit érdekel, megírom a további használati tapasztalataimat.
Különben elégedett vagyok, a Slime működött, mint a reklámban, alapvetően azért használom mindkét bringában (fitness & outi), mert nem akarok meghalni/kórházba kerülni egy kanyarban elszenvedett defekt miatt. Ez most sikerült is.:))
|
|
|
|