Összesen: 24 db hozzászólás
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2014.07.25 22:59:20 (4598) |
A csapágycsere sima ügy, 4 ipari golyós van hátul, ráadásul egyformák.
2db az agyban, 2 db a kazetta testben
A racsnicsere is sima ügy.
Arra kell figyelni, hogy a racsniszám és a kitekerő szerszám fogazata azonos legyen, máskülönben miniflexel jön csak ki.
Én sajnos az utóbbival szembesültem.
Megrendeltem a kiszedőt és a javítókészletet a tipusnak megfelelőt, viszont ami az agyban volt racsnigyűrű abban 3 foggal kevesebb volt, na innen, jött a hogy is szedjem ki tortúra...
Ha új agyat vennék, megint csak novát vennék.
Nem lötyög, nem lehet túlhúzni...szerelése, felújítása egyszerű.
A szerkezetről csak jót tudok mondani,
A racsnit nem szabad túlzsírozni, mert felragadhatnak a kalapácsok, lassan kapcsolnak, ezáltal ugorhatnak
...
[ előzmény: (4593) nepster, 2014.07.21 18:31:05] |
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.08.14 20:58:09 (1459) |
Ezt a defekt típust úgy oldottam meg, hogy rendeltem olyan széles szalagot ami belefért a felnibe.
A küllőanyák fölé a vályúba kétoldalas 2mm vastag szivacsos ragasztót használtam, ez tapadt a felnin a legjobban.
Erre feketettem rá a felniszalgot szimmetrikusan úgy, hogy a felni széleitől jobbra-balra 2-2mm maradjon.
Ide pont elfért még a külső pereme. Gyakorlatilag a felniszalag széle most nem tud érintkezni a belsővel és nem tud elmozdulni a középvonalból. Nagyon idegölő volt, hogy állandóan kimozdult a szalag belső csere után.
Defektszalagot is használtam... egy év alatt kinyúlik, felvesz egy nyúlott cik-cakk"S" alakot és elkezd jobbra balra vándorolni.
Pont ott akaptam tüskét ahol elmozdult.
Próbáltam visszanyújtani egyenesbe.
Melegítettem hőlégfúvóval, akasztottam rá súlyokat, próbáltam egyenesen beragasztani a külsőbe de nem jött össze, ment a kukába.
Ha be lehetne ragasztani a külsőbe az megoldaná a problémát, A gyantát kivéve minden ragasztót próbáltam.
Ragasztóra ötlet?
[ előzmény: (1443) Attibati, 2012.08.14 08:20:13] |
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.07.05 22:23:58 (1227) |
Közzéteszem az elektrónika kapcsolási rajzát, hátha valaki meg szeretné építeni, vagy építtetni...
BRINGAVILL
Nekem 3db 1Wattos luxeon ledes lámpa megy róla gond nélkül...egyenként 180mA-ra korlátozva.
Sok sikert a megépítéshez.
Biztos van jobb is... meg drágább is :) |
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.05.31 22:02:05 (882) |
Nagy meló lenne beírni egy piros betüs sort az "Új hozzászólás ablak" alá egy "helyes link" figyelmeztetőt és egy példasort, mint ami a Geocaching FAQ-on van?
Én sem gondoltam rá, hogy gondot okoz..
ctr+c aztán ctr+v és szerkesztés...
Egyszerűbb lenne az élet(-ed) is:)
Ez a szöveg jelenik meg
vastagított szöveg
dőlt szöveg
aláhúzott szöveg
[ előzmény: (881) szeho, 2012.05.31 21:39:36] |
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.05.31 19:13:28 (880) |
Giffs!
Mielőtt elindulnánk holnap, vess egy pillantást ezekre a linkekre...
1
a kék az eső a + jelek villámok
Idő előrevetítesek, szimulációk:
2
Nem kéne *Rááá áznunk holnap :)...
[Ismételten, nagyon sokadszor kérem, hogy hosszú linkek bemásolása helyett használjatok HTML kódokat! A hosszú link széthúzza az oldalt! Köszönöm! feri60] |
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.05.17 19:59:32 (837) |
Griffs!
Mérd le a plató hosszát és szélességét, majd küld át nekem.
Már tervezem a bringatartókat.
Elvileg variálható, négy férőhelyes lesz. |
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.05.06 15:22:26 (728) |
Pár gondolat a GCTOUR-al kapcsolatban.
Igény van rá, az már tuti. Én is várom már a szigetközit, vagy akármelyiket:)
Kellene egy közös nevező, ami megtestesíti a puritánságot , biztonságot, és a szervezettséget is egyben.
A következőt gondoltam ki ami talán mindhárom dolognak megfelene.
MINDEN RÉSZTVEVŐNEK KÖTELEZŐ (vendég családtag egyaránt)
A neve bringalapu lenne, amely egy kis kártya, vagy A5 félbehajtott nyomtatott lap.
A lap két részből állna amely kitöltés után ketté téphető vagy vágható.
-------MINDEN RÉSZTVEVŐNEK KÖTELEZŐ A KITÖLTÉS (vendég családtag egyaránt)
Az első lap (a célban le kell adni, ha a "célig megyek [x]"rész ki van jelölve a kontroll lapon)
------------
1. biztonsági szabályok. (csak az út szélén várakozom stb.)
2. szervezők neve+telefonszáma (ha mégsem mész a célig, ide küldj SMS-t)
3. NICK-név
4. teljes név
5. eddig küldj SMS-t HH....:mm..... a szervezőknek, ha a célig megyek ki van jelölve, de meggondoltad magad.
4. ha végigmegyek a célig ott le kell adnom a kártyát! (figyelmeztetés)
------------------perforáció, letéphető rész--------------------------
kontroll (SOS) lap amit a rajtnál a szervezőknek kell odaadni
1. NICK-név
2. teljes név + telefonszám
3. baj esetén értesítendő neve + telefonszám
4. célig megyek, várjatok meg! [x] (csak ebben az esetben fognak kersni ha nem érsz be és nem küldtél sms-t)
4. Felelősségi nyilatkozat (saját felősségemre veszek részt a túrán stb.)
5. aláírás.....................
Szerintem ennyi elég is lenne, de ha van még ötlet vitassuk meg.
|
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.30 11:15:50 (633) |
A Mátyás ból még nem ittam, de egy kiépített csövön folydogál.
Tilos táblát nem láttam, mikor elmentem mellette.
A többit már fogyasztottam.
Ja és van egy bringás aranyszabályom:
Minden temetőnél van közkút vagy ivóvíz![ előzmény: (632) Attibati, 2012.04.30 10:30:06] |
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.29 22:55:27 (629) |
TOUR vízvételi lehetőségek:
1. Gerencséri Vár forrás
2. Kőhányási kút
3. Vérteskozma közkút
4. Mátyás-Kút
5. Majk közkút |
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.29 22:48:34 (628) |
Bejártam ma a TOUR útvonalát, szemüveget hozzatok magatokkal mert rengeteg a szálló bogár az erdei szakaszokon.
Sármentes mindenhol.
PMR rádiót, (VOKI TOKI) érdemes hozni?
|
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.04 22:40:23 (365) |
SWALBE LANDCRUISER
Többen is ezzel nyomjuk
ráadásul antipunktúros, de a plussz defektszalaggal tuti.[ előzmény: (364) szeho, 2012.04.04 22:35:22] |
|
szeho | hozzászólásai | válasz erre | 2012.03.07 18:15:29 (37) |
Sziasztok!
griffs, látom vettél egy új brinyót. A fehérvári közös karikán majd megvizslatom. Apropo...elkészültem a reflektor projekttel a harmadik verzió lett a nyerő PWM-es fényerőszabályzással és lámpánkénti 180mA áramkorláttal. A héten teszteltem, mit bír a cucc. A várakozásomat is felülmúlta a fényereje. 150ről rámrefiznek az autósok :) 500-ról villognak a jelzőtáblák :) "csutka" üzemmódban. Ja és az összes szembejövő gyalogos ferde nyakáról nem is beszélve :).A három lámpa egyenként kapcsolható, de közös az üzemmódjuk 1-100% fényerő-ig 120Hz-en + a 25Hz és 1Hz állíthstó villogó fokozat.
Még azt kell eldöntenem, hogy maradjak 6db 2400mAh NI-MH 2AA-nál vagy 7,2 5400mAh LI-PO ra cseréljem az akksikat.
Most már nem gond a hosszú éjszakai túra a "vadonban"...
3x1W LUXEON már "döfi"!
Akit érdekel nyugodtan kérdezzen, ez még csak "béta" verzió. |
|
|
|