az összes téma hozzászólásai egyben, Arti (junior) hozzászólásai
új hozzászólás | témák listája

Összesen: 531 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | következő


Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.11.12 22:32:22 (3836)
MEN'S 24 HOUR RECORD - STANDING START (Single rider) -> 1041.25 km, 43.39 km/h, Greg Kolodziejzyk
MTB-vel menne-e? :)
[előzmény: (3835) gusty, 2013.11.12 21:51:56]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.11.08 06:19:57 (3804)
Jó, de Te Pupu vagy... :)
[előzmény: (3803) Pupu, 2013.11.08 05:22:39]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.11.07 21:25:21 (3799)
Ez kb. olyan lehet mint az, hogy Somogybabodra se lamborghini-vel kell menni.
[előzmény: (3798) Mikulás, 2013.11.07 21:05:27]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.11.07 19:31:43 (3795)
Magyarázom a bizonyítványomat...
Minél jobban fekszik az ember, annál nehezebb az emelkedő. Egy ponton túl már alig lehet megtámasztani a derekat, hogy ne magát tolja hátra az ember, hanem a pedált előre.
Viszont minél jobban fekszik az ember, annál kisebb a légellenállás. Ez lejtőn és síkon sokat számít.
Hiába a kicsi áttétel. Mivel alacsonyan vagyok, így 10km/h alatt sokkal nehezebb az egyensúlyozás.
Fontos az izomzat típusa is. Mászáskor a rövid, nehéz, technikás utakat szeretem. Így az izomzatomra is a robbanékonyság jellemző, nem pedig az állóképesség. 2-3%-os emelkedőkkel nincs bajom. Szépen, piano-ban felmegyek akármilyen hosszú. A meredekebb, de rövid emelkedő még belefér. Ha hosszabb, akkor tolom.
Tekertem már 10kg alatti biciklit is, míg az enyém 18kg körül van. Hatalmas a különbség.
Egy éve van meg a bicikli, azelőtt 10 évig nem tekertem. Gyakorlatilag újra tanultam a biciklizést, s eddig csak 2000km van bennem.
[előzmény: (3792) griffs, 2013.11.07 17:33:37]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.11.07 17:08:34 (3791)
Ez igaz. Én még 70km/h-nál is kényelmesen gurulok. Ezt már megszoktam, így nincs akkora adrenalin löketem.
Ha viszont komolyabb sebességet szeretnék elérni, akkor célszerű lenne áramvonalasítani. Pontosabban új alapokról kezdeni. Emiatt viszont le kell mondani a használhatóság jó részéről és a kényelem oltárán is kell áldozni. De a fülemen csordulna túl az adrenalin...
DH-val is lehet adrenalin löketeket szerezni. Na, ott se adnak sokat a kényelemre.
[előzmény: (3790) bati.hu, 2013.11.07 15:54:25]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.11.07 06:51:59 (3788)
Egyetértek. Nincs az a nyereg és üléspozíció, ami hasonló kényelmet adna, mint egy fekvő.
[előzmény: (3787) ID24, 2013.11.07 04:39:33]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.11.06 21:45:09 (3786)
Extraként két kép a régmúltból és egy a jelenkori profi gépről:
http://www.aerovelo.com/projects/speedbikes/intro/

Jelenlegi rekordok rekumbenssel:
MEN'S 200 METER FLYING START SPEED TRIAL (Single Rider) -> 133.78 km/h, Sebastiaan Bowier
WOMEN'S 200 METER FLYING START SPEED TRIAL (Single Rider) -> 121.81 km/h, Barbara Buatois
MEN'S 24 HOUR RECORD - STANDING START (Single rider) -> 1041.25 km, 43.39 km/h, Greg Kolodziejzyk

Elgondolkodtató számok...
[előzmény: (3785) Arti (junior), 2013.11.06 21:20:44]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.11.06 21:20:44 (3785)
Bővebben:

© REKUMBENS (Dr. Nagy Sándor – Bicajos könyv, Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1988, II. kiadás)
Nem tudom, komótkerékpárnak vagy inkább hanyattjárónak fordítsam-e ezt a latin eredetű kifejezést. A
szó arra a félig hátrahanyatló testtartásra utal ugyanis, amelyben a lakomázó római patríciusokat látni az
ókori vázákon.
Az ember önkéntelenül is megmosolyogja ezeket a fura szerkezeteket, pedig lehet, hogy csak az UCI*
konzervatív magatartásán múlott, hogy nem úgy tekintünk a mai versenykerékpárra, mint mondjuk a
velocipédre.
1933 és 1939 között ugyanis egy jóformán ismeretlenversenyző – François Faure – sorra döntögette az
akkori pályarekordokat „Vélocar”-nak keresztelt áramvonalasított rekumbensével. Az UCI, ahelyett, hogy
egy új versenykategóriát hozott volna létre a hasonló gépek számára (ez lett volna a kerékpározás
forma 1-e), nem volt hajlandó elismerni az új rekordokat, mondván: a Vélocar nem kerékpár, mert a
kerékpárnak így és így kell kinéznie, vagyis pontosan úgy, amilyennek ma is ismerjük. (Tiszta szerencse,
hogy az ún. biztonsági, azaz a mai kerékpár megjelenése idején nem állt a sarkára az UCI, mert különben
talán még ma is velocipéden járnánk.)
A rekumbensek másodvirágzása egyidős a Kaliforniában 1974 óta rendszeresen tartott IHPVA**
versenyekkel, amelyeken tetszőleges emberi hajtású járművel részt lehet venni. Ezeken a versenyeken a
szárazföldi rekordokat kivétel nélkül valamilyen egy- vagy többszemélyes áramvonalasított rekumbens
tartja.
Nem volt alkalmam kipróbálni, de elképzelhetőnek tartom, hogy egyik-másik rekumbens (pl. az Easy
Racer) ideális távolsági túrakerékpár lehetne.
Ezt a véleményemet a következő előnyökre alapozom: kis légellenállás, jó tömegeloszlás, kényelmes
testhelyzet (hajtás közben jól lehet nézelődni). Az alacsony és hosszú felépítés miatt nem kell attól
tartanunk, hogy előrebukunk fékezéskor, s ha minden bowden szakad, végső soron bevethetjük
Flinstone Frédi módszerét is, azaz a sarkainkkal is megállíthatjuk a biciklit. Ütközéskor nem
elhanyagolható az az előny sem, hogy lábbal előre csapódunk be, nem pedig fejjel.
A rekumbenseknek persze hátrányaik is vannak. Például az, hogy emelkedőkön nem tudjuk kihasználni
testsúlyunkat, ezért alacsonyabb áttételek szükségesek. Az alacsony felépítés miatt fennáll az a veszély
is, hogy az autók nehezebben veszik észre a rekumbenst a városi forgalom zűrzavarában, mint a jóval
magasabb kerékpárt.
* Az Union Cycliste International rövidítése. Magyarul: Nemzetközi Kerékpáros Szövetség. Ez a szervezet
határozza meg, hogy milyen felszerelést és milyen felépítésű kerékpárokkal lehet használni
kerékpárversenyeken. A merev előírások miatt a rekumbens pl. nem minősül kerékpárnak, jóllehet több
változatának két kereke van. Szabványos kerékpár esetében ugyanis a hajtótengely és a nyeregorr
függőleges vetülete közötti távolság legfeljebb 12cm lehet.
** Az International Human Powered Vehicle Association rövidítése. Magyarul: Nemzetközi Emberi
Meghajtású Járműszövetség. Az IHPVA célja olyan légi, vízi és szárazföldi közlekedési és sportjárművek
kifejlesztése, amelyek a lehető leghatékonyabban használják fel az ember izomerejét.

Pár kép az enyémről: https://picasaweb.google.com/101179283780320362652/Sebessegmamor?authuser=0&feat=directlink
[előzmény: (3784) Old Fairy, 2013.11.06 21:12:01]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.10.20 08:11:13 (3744)
Sajnos nem. Az mindkét irányból egy életveszélyes szakasz. Nem értem, hogy hogyan engedhető meg egy ilyen.
Ha a rév felé megy az ember, akkor pont egy kanyar után van és hirtelen jön. Ha a révtől jön vissza, akkor meg a sziklától nem látni, hogy jön-e valami szemben és így kell ráhajtani az útra...
[előzmény: (3743) bati.hu, 2013.10.20 06:46:17]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.10.19 19:34:10 (3742)
Új kerékpárút a tihanyi hajóállomás és a tihanyi rév között. Amint frissülnek a térképek, látható lesz.

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.09.27 14:52:53 (3611)
Rendben, a Balatonalmádiba vezető kerékpárút Veszprémből kivezető szakaszánál becsatlakozok és majd meglátom, hogy mikor pusztít el a szint...
[előzmény: (3596) griffs, 2013.09.27 06:44:56]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.09.26 21:45:14 (3593)
Most szombaton GCPUPU, ha jól sejtem? Mikor haladtok át Veszprémen? Egy szakaszra csatlakoznék...
[előzmény: (3591) griffs, 2013.09.26 20:54:19]

Arti (junior)hozzászólásai | POI | válasz erre | 2013.08.20 15:15:29 (5697)
Ez így igaz, ahogy írod. A jelenlegi helyzetben viszont szerintem teljesen különböző megállókról van szó:
[előzmény: (5696) Old Eye, 2013.08.20 15:02:17]

Arti (junior)hozzászólásai | POI | válasz erre | 2013.08.20 14:28:39 (5695)
Akkor mondok jobbat. Az eredeti buszmegállót átnevezem sima Buszmegállónak, Te pedig jelentsd be az italboltosat itt.
[előzmény: (5694) vegatti, 2013.08.20 14:20:27]

Arti (junior)hozzászólásai | POI | válasz erre | 2013.08.20 12:01:17 (5693)
Kellene az eredeti POI linkje. Így tudni fogjuk, hogy melyiket kell módosítani.
Kellene a pontos koordináta, és a név. Ha azt is tudod, hogy van ott beálló vagy nincs, az is jöhet.
[előzmény: (5692) vegatti, 2013.08.20 11:43:06]

Arti (junior)hozzászólásai | POI | válasz erre | 2013.08.19 19:11:05 (5690)
Én úgy gondolom, hogy az MGKE van a játékosokért és nem fordítva. Csak azért nem fogok belépni, hogy legyek valaki vagy hiteles legyek.
Részemről maradok civil és csendben teszem a dolgom.
[előzmény: (5687) Old Fairy, 2013.08.19 16:55:18]

Arti (junior)hozzászólásai | POI | válasz erre | 2013.08.17 18:25:42 (5659)
Nem a gondolkodás okoz problémákat. A jelenlegi helyzet a probléma.
[előzmény: (5658) Ajtony, 2013.08.17 18:22:41]

Arti (junior)hozzászólásai | POI | válasz erre | 2013.08.17 18:09:57 (5657)
Egyet kifelejtettem:
- győzd meg Kolesár Andrást
[előzmény: (5656) Arti (junior), 2013.08.17 18:07:09]

Arti (junior)hozzászólásai | POI | válasz erre | 2013.08.17 18:07:09 (5656)
Figyu, ha ez Neked ennyire fontos, akkor:
- találj egy hivatalos döntéshozó testületet a turistautak.hu és a geocaching.hu berkein belül
- objektív érvekkel támaszd alá, hogy melyik POI típusok érdekesek és melyikek nem
- szervezz egy fejlesztői csapatot, akik a hivatalos döntés alapján megvalósítják a szeparációt

Jelzem, jelenleg ez esélytelen...
[előzmény: (5651) Ajtony, 2013.08.17 17:02:01]

Arti (junior)hozzászólásai | POI | válasz erre | 2013.08.17 18:01:29 (5655)
Képzeld én is néha nosztalgiázok egy nyomtatott turistautak.hu-val és tájolóval.
És akinek nincs pénze GPS-re? Annak is jól jön a nyomtatott.
[előzmény: (5653) R.Guszty, 2013.08.17 17:33:38]

Arti (junior)hozzászólásai | POI | válasz erre | 2013.08.17 13:56:34 (5649)
Azt ne felejtsd el, hogy a POI-k a turistautak.hu térképére is felkerülnek. Azért szaporodtak el ennyire, mert egy templomtorony vagy egy hagyásfa például nagyon jó tájékozódási pont, térképen a helye.
Én ma 94km-t tekertem és még otthon megnéztem, hogy merre vannak a közkutak. Számomra ma azok voltak az érdekes pontok. Ennyire szubjektív, lehetetlen egy ilyen szűrés.
[előzmény: (5646) Ajtony, 2013.08.17 12:15:13]

Arti (junior)hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.08.01 19:16:42 (68765)
Az adatlapodon "egyéb" típusú GPS-t tüntettél fel. És a fórumon is csak annyit árultál el, hogy Garmin. VAn sok fajta Garmin. Így nehéz segíteni.
Többnyire nem szeretünk kisregényt írni, amiben benne van az összes lehetőség. Egyszerűsíted mindannyiunk életét, ha leírod, hogy pontosan milyen GPS-ed van és pontosan mire szeretnéd használni.
[előzmény: (68762) Frentzen, 2013.08.01 18:17:16]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.07.04 06:28:12 (3173)
Pontosítok:
Az ingyenes parkoló a Horgász köznél található
[előzmény: (3172) Arti (junior), 2013.07.04 06:27:19]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.07.04 06:27:19 (3172)
http://www.probiort.hu/kepek/images/vegyes-kepek/parkolok.jpg
http://www.balatontipp.hu/index.php?p=strandok&id=69
Tehát a Kisfaludy strand parkolója ingyenes...
[előzmény: (3171) Satya64, 2013.07.03 23:00:23]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.07.03 06:25:52 (3165)
Jól hangzik.
[előzmény: (3162) griffs, 2013.07.02 21:34:35]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.06.30 21:46:36 (3153)
Ott a pont!
[előzmény: (3151) yoggi, 2013.06.30 18:59:51]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.06.30 09:20:28 (3149)
24 óra a Hungaroringen: http://www.tosport.hu/i.-ring24-versenykiiras-2.html
S mint minden nagyobb kerékpáros rendezvényről, innen is ki vagyok tiltva... Ennyire nem lehet elmaradott a szervezőgárda! Csináljanak már egy külön kategóriát, mint külföldön. Állítom, ez már a többség diktatúrája a kisebbség felett. Éljen sokáig a többség.

Arti (junior)hozzászólásai | Országos Kéktúra | válasz erre | 2013.06.26 20:40:19 (5504)
És ezt egy sokat tapasztalt turista írta!
[előzmény: (5503) olahtamas, 2013.06.26 20:35:17]

Arti (junior)hozzászólásai | Országos Kéktúra | válasz erre | 2013.06.26 19:47:38 (5500)
Ez az?
[előzmény: (5499) Mákos, 2013.06.26 19:40:03]

Arti (junior)hozzászólásai | Országos Kéktúra | válasz erre | 2013.06.26 19:34:55 (5497)
Mi ebből a tanulság? A következő turisták segítésére javítsd a térképünket. Jelentsd be a megfelelő POI kategóriában, hogy hol van a pecsét.
http://geocaching.hu/poi.geo?type=turamozgalom
[előzmény: (5495) Mákos, 2013.06.26 19:29:18]

Arti (junior)hozzászólásai | apróhirdetés | válasz erre | 2013.06.14 15:09:39 (14707)
Mert csix. Nem vennék mást a kezembe... :-D
[előzmény: (14706) Yoss, 2013.06.14 15:03:09]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.05.19 21:30:46 (3056)
Nehéz olyat kitalálni, ami mindenhova jó. Az első kerékhez képest hatalmasat fejlődött és még bőven van benne lehetőség.

Például a mai kerék semmit se ér, ha nincs benne levegő. Egy-egy tüske vagy kis csavar jó kis fejfájást tud okozni bármilyen terepen. Ez a gyengéje, csak ezt már megszoktuk.
Igen, ott a tömör gumi is, csak nem praktikus biciklire. Nagy a teherbírása (de minek), defektmentes, és nagy a tömege. Az iparban viszont sok helyen használják.
Jönnek a találékony emberek (le a kalappal az ilyenek előtt) és kitalálnak valami mást. Hogy jobb-e vagy sem, azt a tények döntik el. Hogy használjuk-e? Azt meg az idő...
Autóra, és főleg bizonyos munkagépekre már kitalálták a tweel-t (én kb. 2010-ben láttam első ízben). Jobb a rugózása, mint egy tömör gumikeréknek és könnyebb.
Egy másik példa, a rekumbens. Már a '30-as években feltalálták, de a mai napig nem terjedt el. Főleg azért, mert az UCI nem ismerte el az ilyen kerékpárokkal elért sebességrekordokat. Emiatt nem él a köztudatban. A tények azt mondják, hogy hosszú távon A-ból B-be kevesebb energiával és kényelmesebben lehet eljutni. Az emelkedőn viszont rosszabb.

Az emberek általában az új dolgoktól berzenkednek. Pedig néha annyira jókat tudnak kitalálni...
[előzmény: (3055) Csuhás, 2013.05.19 19:46:11]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.05.17 20:50:50 (3044)
ZSIRÁF: (Latinul: Camelopardalis)

A csillagképet 1613-ban vezette be Petrus Plancius. A görögök egy teve fejű foltos leopárdnak nézték ezt a konstellációt. Jakob Bartsch vagy Jakobus Batrschius (1600-1633) 1624-ben az Usus astronomicus planisphaerium Argentinae című művében Zsiráfnak nevezte el ezt a csillagképet, és így nevezzük ma is.


Nem tudom, hogy mit szívhattak a görögök...
[előzmény: (3043) Pupu, 2013.05.17 19:48:30]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.05.11 13:38:26 (3021)
Lehet, hogy igen, de lehet, hogy nem.
Te nem hallottál még olyat a hírekben, hogy A-ból B-be mentek és az asszonynál beindult a szülés? Én már igen. Aki vezet nem telefonálhat, a szülő nőnek meg kisebb gondja is nagyobb annál.

Mindegy, rossz példa volt. A lényeg nem a példa volt, hanem a hozzáállás. Én nem mindenben a lehető legrosszabb, leggonoszabb lehetőséget keresem. Ezért jól érzem magam és nyugodtan alszok esténként.
[előzmény: (3020) Juju, 2013.05.11 12:08:44]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.05.10 16:57:05 (3017)
És ha éppen szülő feleségét viszi kórházba? Te mit tennél?
Az a baj, hogy látunk egy pillanatképet. És a legtöbb ember azonnal rosszra gondol.
[előzmény: (3016) scele, 2013.05.10 14:57:04]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.30 21:31:36 (2952)
A 10 óra nekem már késő. Arra ígértem magam Balatonfüredre.
Odamegyek az Almádi úti benzinkúthoz. Legurulok Veletek Balatonalmádiig, és onnan már a parton megyek Balatonfüredig.
[előzmény: (2951) griffs, 2013.04.30 20:59:13]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.30 19:23:29 (2942)
9-kor ott leszek Felsőörsön. Vagyis már kicsit korábban, hogy legyen időm egy kis energiapótlásra.
Ha az időjárás vagy bármi közbeszólna, akkor nem. Ne várjatok feleslegesen rám.
[előzmény: (2906) griffs, 2013.04.28 20:43:36]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.28 14:31:16 (2904)
Köszi. Nekem is tetszenek. :)
[előzmény: (2903) mozo, 2013.04.28 13:58:48]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.27 21:14:23 (2896)
Ahogy Hofi mondta:
"Okos vagy, ülj előre!" :-D
[előzmény: (2895) yoggi, 2013.04.27 20:28:18]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.27 19:23:40 (2893)
Rendben, figyelni fogom a telefonomat. Élőben meg könnyen fel lehet ismerni, szóval csak nem tekerünk el egymás mellett. :-D
https://picasaweb.google.com/lh/photo/umk-rWBxHV3C8rNhvKd41NMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
[előzmény: (2892) griffs, 2013.04.27 18:03:49]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.27 14:24:17 (2891)
Szerdán leadom a biciklimet a Mesternél, aki építette. Egy kis tavaszi átnézés.
Legyen a következő. Kihagyom a "nagy emelkedőt" és Felsőörsön becsatlakozok és Balatonfüred lecsatlakozok. Jó lesz így?
[előzmény: (2875) griffs, 2013.04.26 11:32:44]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.26 06:53:24 (2874)
Egy Veszprém - Almádi - Lovas - Veszprém kört bevállalok. Többre nincs izomzatom.
Almádi és Lovas között Felsőörsnek mentek (ott van egy jó kis emelkedő, ami még nem megy nekem) vagy a Balaton partján lévő kerékpárúton?
[előzmény: (2873) griffs, 2013.04.26 06:30:01]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.25 22:26:53 (2872)
Honnan indulnátok?
[előzmény: (2871) griffs, 2013.04.25 21:54:25]

Arti (junior)hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.04.21 16:59:27 (67393)
Kezdem unni a MapSource egy általam butának tartott feature-ét. Mindig azon a ponton jelenik meg a térkép, ahol utoljára bezártam. Annyira jó lenne, ha mindig a lakhelyemet jelenítené meg. Command line-ban nincs erre valami parancs? Vagy valahol a beállítások között?

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.21 12:56:13 (2841)
Persze, mindennek van előnye és hátránya is. Bogarak: maszk és napszemüveg.
Nekem meg a rövid ujjú pólóm miatt csak az alkarom barnul. Lassan kétszínű leszek, ami a strandon nem előny.
[előzmény: (2840) Kakukkos és..., 2013.04.21 11:43:54]

Arti (junior)hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.04.21 09:14:09 (67386)
Ajánlom az OpenMaps biciklis térképét (OmpCEBiking.exe):
http://openmaps.eu/download?format=img&pack=exe
Azt viszont nem hinném, hogy lenne olyan térkép, ami az általad leírtakat mind teljesíti.
[előzmény: (67385) sólyom2, 2013.04.20 23:02:03]

Arti (junior)hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.04.13 18:47:09 (67304)
Dakotám még nem volt.
Próbálj meg 'm'-el térkép eszközre váltani, majd kattints azokra a részekre a térképen, amiket rá szeretnél tölteni. Ilyenkor rózsaszínes lesz a tájegység háttere. Ez után Átvitel menü, Küldés a készülékre. Ha nem megy, akkor google.
[előzmény: (67303) MAjacky, 2013.04.13 18:17:40]

Arti (junior)hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.04.13 17:27:28 (67301)
Ha emlékeim nem csalnak, akkor alapból közepes részletességgel indul a MapSource. És gondolom nagyon ki van zoom-olva (van erre magyar szó?). Próbáld meg nagyítani és a legnagyobb részletességre állni (az egyik legördülő menü a menüsor alatt, vagy Megtekintés menü, Térképrészlet, Legmagasabb).
[előzmény: (67300) MAjacky, 2013.04.13 17:23:37]

Arti (junior)hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.04.13 12:36:46 (67298)
Letöltötted a turistautak.hu-ról a térképet? Valamelyik telepítőst.
http://turistautak.hu/garmin.php
[előzmény: (67297) MAjacky, 2013.04.13 12:29:15]

Arti (junior)hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.04.01 21:44:46 (2784)
Rendben, akkor nekem két napos lesz. Legalább. :)
[előzmény: (2779) griffs, 2013.04.01 20:43:25]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]