Összesen: 521 db hozzászólás
Reggel | hozzászólásai | OFF | válasz erre | 2013.07.26 15:19:22 (31158) |
Ennél a típusú cipőnél az oldalon ezt olvasom:
"Ajánlott: rendszeres, egész napos, közepes szintkülönbségű túrákra, túraösvényeken, bármilyen időben."[ előzmény: (31155) Sanchoo és M., 2013.07.26 07:03:52] |
|
Reggel | hozzászólásai | geocaching | válasz erre | 2013.07.17 13:30:49 (68510) |
Mi tavaly voltunk. Ahogy többiek is írták a parkoló ingyenes. (Az ausztriai látványosságoknál nem szokás + lehúzni a népet parkoló díjjal) A parkolótól a bejárat cca. 300 m szint utána jön a szurdok. Érdemes a .com-os ládákat keresgélni és a tetőre is felmenni. Egy egész napot érdemes/kell rászánni. Viszont a kereszttől csodálatos a panoráma. Mi másnap még felmentünk a Grazi várba. A szintet már nem nagyon kívántam. :-)[ előzmény: (68509) Bojsza család, 2013.07.17 10:29:06] |
|
Reggel | hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.07.10 20:03:49 (3194) |
Mi is voltunk fenn. Az út fizetős, de megéri. Autóval 1720 m-ig lehet menni. Onnan gyalog ha jól emlékszem 2165-ig. Június elején még 30 cm-es hó volt a tetőn.[ előzmény: (3191) griffs, 2013.07.10 16:38:47] |
|
Reggel | hozzászólásai | kerékpáros fórum | válasz erre | 2013.07.09 22:57:48 (3189) |
Pár hete tekertük körbe az Ossiacher és a Whörti tavat.
Meg kellett állapítsuk, hogy ezek a sógorok még egy kerékpárutat sem tudnak rendesen elrontani. Szánalmas egy népség... :-)[ előzmény: (3185) Kakukkos és..., 2013.07.09 18:16:01] |
|
Reggel | hozzászólásai | OFF | válasz erre | 2013.06.23 22:47:49 (31030) |
Köszönöm!
Az autót 400 km-ről (Ausztria) hoztam haza szervó nélkül, így a Vp- Budapest viszonylat már nem lehet gond. Nyomok egy-két fekvőtámaszt bemelegítésként előtte. :-)[ előzmény: (31029) feri60, 2013.06.23 22:11:43] |
|
Reggel | hozzászólásai | OFF | válasz erre | 2013.06.23 21:06:11 (31025) |
Az autó sajnos már nem garanciális, mivel csak 2 év volt rá. Viszont nehezen tudom elfogadni, hogy egy alig használt autóra (41e km) most mégis rá kéne költsek nem kevés pénzt. Köszi a tanácsot már keresem is az emberünket. :-)[ előzmény: (31022) yoggi, 2013.06.23 20:42:27] |
|
Reggel | hozzászólásai | OFF | válasz erre | 2013.06.23 21:03:09 (31024) |
Szerelőnél kezdtem, de mivel nem a szervóval van gond hanem az azt vezérlő elektronikával, és ez jól be is van építve + mű-gyantázva javasolta a márkaszervizt. De ha van olyan SZERELŐ akit szívesen ajánlasz azt megköszönöm. Nem kell tőletek messze vinnem a kocsit. Most Veszprémben van.[ előzmény: (31021) feri60, 2013.06.23 20:40:45] |
|
Reggel | hozzászólásai | OFF | válasz erre | 2013.06.23 20:29:19 (31020) |
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Van egy Renault Clio III-as autóm ami 5 éves, de mindössze 41e km van benne. Menet közben a kormányszervó megadta magát. A szervizben kormányszervó vezérlő hibát diagnosztizáltak. Aminek önálló javítása elvileg nem lehet, csak komplett kormányoszlop cserével. Ennek költsége kb. 400-500 e Ft. :-(
Találkozott-e már valaki ilyen hibával? Van-e esetleg valakinek valami ötlete/javaslata? Esetleg valakinek ismerőse a Renault Hungáriánál?
Segítségeteket előre is köszönöm!
|
|
Reggel | hozzászólásai | OFF | válasz erre | 2013.06.22 22:13:43 (31018) |
2 hete jöttünk meg Veldenből. Pár napot töltöttünk ott. Mi is megfigyeltük és furcsának tartottuk, hogy a gazdánk cserélgeti az Audi A6-os és a munkába használt kis furgonja között a rendszámokat. Elég sok rendszám nélküli kocsit láttunk a Whörti és az Ossiaher tó körül. Gondoltuk, hogy nem csak "kidobták" a jó sógorok az autóikat. :-)
Mi is vittük a bicajokat szintén rendszám másolattal. Mi szerencsésen túléltük a Székesfehérvár és a határ közti szakaszt. Mondjuk attól jobban féltem, mi lesz a ha az Osztrák rendőr megállít amiért nem látni a bicajoktól a lámpákat és rendszámot. Valószínűleg az egy nagyobb összegbe fájt volna.[ előzmény: (31014) Old Eye, 2013.06.21 12:17:01] |
|
Reggel | hozzászólásai | POI | válasz erre | 2012.08.30 10:40:37 (5007) |
Ez a büfé már nincs meg. (lebontották). Töröljétek plz. Molnár-Szigeti Büfé N47 23.897 E19 06.562 |
|
|
|