Előzmények
Trackman | hozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 14:37:55 (612) |
Néztem az IC-ből csinált vonat-trackemet úgy, hogy pár hónappal a vonatozás után arra jártam autóval, és pirosnál meg kellett állnunk. ~5-6m-rel volt csak odébb a pozíció, mint a térképen a vonal...[ előzmény: (611) johann g (Lud), 2006.08.30 14:23:12] |
|
johann g (Lud) | hozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 14:23:12 (611) |
ha még meg lesz a magassági prioritás paraméter akkor az is számítani fog, hogy alul-felül-szintbe van a kereszteződés, egyébként meg valóban hasznos a gyalogosan felmért ponthoz igazítani a vasúton robogva felmért tracket.[ előzmény: (607) Csabesz, 2006.08.30 11:08:18] |
|
Csabesz | hozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 11:08:18 (607) |
Igen, azt hiszem nem fogalmaztam egyértelműen. Csak az lett volna a kérdés, hogy poi legyen-e belőle vagy sem, mert a terepen megnyomtam. De azt hiszem, nem pont középen. Mindig tanul az ember, legközelebb majd ráfekszem negyedórára a sínre átlagolni :-)[ előzmény: (606) Trackman, 2006.08.30 11:04:03] |
|
Trackman | hozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 11:04:03 (606) |
Mivel ez a poi fórum, én itt "pontként rögzíteni" alatt poi bejelentést értettem. :)
Az úgy is "szabály", hogy minden útkereszteződésben nyomódjon waypoint. Említett helyek is útkereszteződések, még ha egyik út vasból is van... :D[ előzmény: (604) kepenu, 2006.08.30 10:43:53] |
|
kepenu | hozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 10:43:53 (604) |
De van! Mindenképpen rögzítsd pontként, de nem feltétlenül kell POI-ként berajzolni/bejelenteni. Sokkal pontosabban bemérhető gyalogosan a kereszteződés, mint a vasutas trackeknél a nyomvonal, ezek alapján még a vasút csíkját is igazíthatod.[ előzmény: (600) Trackman, 2006.08.30 10:12:02] |
|
|
|