Előzmények

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.09 17:22:48 (1987)
ne szégyeld, olyan eldugott helyen van, hogy még a fejlesztők sem olvassák :)
[előzmény: (1983) 2008.07.05 15:15:29]

hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.05 15:15:29 (1983)
Annyit mentségül, hogy két napja szemüveg nélkül maradtam
[előzmény: (1982) pgyp, 2008.07.05 11:55:07]

pgyphozzászólásai | válasz erre | 2008.07.05 11:55:07 (1982)
szerintem a minden oldal alján található fejlesztés ötleteket : http://www.turistautak.hu/dev.php
egyébként a térképekhez nagyon befér az iyen ötletelés.
[előzmény: (1981) 2008.07.05 08:11:25]

hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.05 08:11:25 (1981)
Melyiket hívod fejlesztési fórumnak, az általános nevű fórumot?
[előzmény: (1980) olahtamas, 2008.07.04 19:41:41]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2008.07.04 19:41:41 (1980)
Bárkihez, aki hajlandó és tud ilyen algoritmust írni.
A hajlandóság még csak meg volna bennem :)
Szerintem András írt egy útvonaltervezést ami működőképes és az esetek elegendően nagy részében talál helyes utat, és azóta más fontosabb dologgal foglakozik amikor ráér.
A fejlesztési fórumban esetleg fel lehetne vetni a kérdést, úgy is volt már szó az útvonaltervezés finomításáról.
[előzmény: (1979) 2008.07.04 18:54:44]

hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.04 18:54:44 (1979)
Nem rossz válasz, de amennyiben egy adott turistajelzést állítasz be, akkor felesleges az ilyen típusú korlátozás leprogramozása, hiiszen egy adott színű turistajelzés véges hosszú, s mint írtam, egy másik ugyanilyet nem metsz.
Tehát ha így is van, akkor ki kell venni az algoritmusból. Kihez forduljak ilyen kér(d)ésekkel?
[előzmény: (1978) olahtamas, 2008.07.04 04:11:35]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2008.07.04 04:11:35 (1978)
Bár fogalmam sincs az algoritmusról, de azt azért azt csak figyelheti, hogy milyen messze jár a célállomástól.
Márpedig az adott esetben, tervezés közben több mint kétszeresére nő a célállomás távolsága égtájtól függetlenül.
[előzmény: (1975) 2008.07.03 21:32:23]

hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.03 21:32:23 (1975)
Nem fogadom el a választ !!! :-)

Ha azt állítod be az útvonal beállításokban, hogy kizárólag P jelzésen menjen, akkor (bár nem én programoztam le) minden valószínűség szerint a Győr vá POI-ból kiinduló összes vonal (ha jól emlékszem ezt polyline-nak hívja a tuhu zsargonja) közül megnézi, hogy van-e P-vel jelölt. S mivel van, ezért azon kell elindulnia, s mivel P-k nem metszik egymást, ezért gyakorlatilag nem is kell optimalizálnia a tervezőnek, csak mint a kisegérnek vakon mennie az egyetlen lehetséges úton.

Csodálkoznék, ha égtájra vonatkozó korlátozás lenne beépítve.

S hogy még egy pimasz példával is előhozakodjak: ha lenne ilyen korlátozás, akkor zsákutcából nem lehetne tervezni olyan pontok felé, amik a zsákutca végéből a zsákutca "szája" felé megrajzolt égtájhoz képest ellentétes égtájban van.

Meggyőztelek?

[előzmény: (1974) olahtamas, 2008.07.03 20:30:25]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2008.07.03 20:30:25 (1974)
Feltehetőleg azért, mert Győrből, pont ellenkező irányban indul a P, mint ami a cél felé logikusan útba esne.
[előzmény: (1973) 2008.07.03 18:56:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.03 18:56:37 (1973)
Talán ebbe a fórumba való a kérdés:
miért van az, hogy Győr vá-lébényi templom ill. lébényi templom-Pannonhalma vá között tud útvonalat tervezni a tuhu, ha azt állítom be, hogy kizárólag P-n szeretnék menni, míg közvetlenül Győr vá - Pannonhalma vá között nem, mert aszongya, hogy nem létezik útvonal???

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]