Előzmények
totzoli65 | hozzászólásai | válasz erre | 2011.03.04 19:10:04 (21720) |
Több tárgyi tévedés is van ebben az állításodban, itt van pár tényszerű(megjegyzem, laborkörülmények közötti) adat, azoknak, akiket érdekel a téma: http://fertorakosote.fw.hu/adatok/egeselmelet.pdf 38. oldaltól olvasmányos "alapfokús tananyag".
Mindenesetre megjegyzem, az életben korántsem ennyire fekete-fehér a történet, hanem ezek a tulajdonságok a legváltozatosabb és legváratlanabb formában okoznak meglepetést. Hol erősítik, hol gyengítik egymást. :-)
Volt benne részem. ;-)[ előzmény: (21717) "J&J", 2011.03.04 15:05:29] |
|
"J&J" | hozzászólásai | válasz erre | 2011.03.04 15:05:29 (21717) |
Kb 2000 C fok kell ahhoz, hogy a viz 1%-a bomoljon hidrgén+oxigénre. Ez nem sokat számitana a motorban. Bár az izzó vas kémiailag is bontja a a vizet, az olvadt vasba jutó viz fóleg a robbanásszerü felforrása miatt veszélyes. Ezért nem szabad a begyulladt sütöolajat vagy bitument sem vizzel oltani.[ előzmény: (21714) t-kazi-Bágnes, 2011.03.04 11:52:03] |
|
t-kazi-Bágnes | hozzászólásai | válasz erre | 2011.03.04 11:52:03 (21714) |
Már a második világháború idején megvalósították hogy a víz bontásával energiát nyerjenek . Igaz direkt befecskendezéssel a motor égesterébe gyújtás után,/vízrobbanás/ ahol a magas hőtől bomlik a víz, de rögtön el is ég a hidrogén ez nagy energia felszabadulással jár. Ettől rettegnek a kohászok is . |
|
|
|