Előzmények
partizán | hozzászólásai | válasz erre | 2009.03.11 17:09:31 (13903) |
Valószínű a bowden nyúlása, vagy kicsúszása. A könnyebb fokozatok a bowden feszítésével érhetőek el.
Ha a váltókar a legkönnyebb fokozatig megy, de a lánc még nincs ebben fokozatban, illetve a nehezebb fokozatok felé a váltókar még nem tart ott, de a váltó már legnehezebbet kapcsolja, akkor tutira ez a gond.
Kicsit kusza, remélem érthető...[ előzmény: (13902) Erdőjáró, 2009.03.11 16:54:33] |
|
Erdőjáró | hozzászólásai | válasz erre | 2009.03.11 16:54:33 (13902) |
Általában kis távtartó csavarok szabályozzák, hogy meddig tudja mozgatni a váltót a bowden. Azokat már megnézted? Ha ott a gubanc, csak be kell állítani! Néhányszor hoztak már hozzám biriglit, hogy nem vált "tovább", úgy, mint a tied is. Szinte mindig ez a probléma forrása. [ előzmény: (13846) zakany, 2009.03.09 21:06:53] |
|
zakany | hozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 21:06:53 (13846) |
Régen a kempingemet napont apró darabokra szedtem.. ezt nem merem már:)) Elviszem valahova, mert amúgy is szar a váltó.. a 3 legkönnyebb fokozatba nem lehet már váltani (a hétből).[ előzmény: (13845) @david, 2009.03.09 21:03:12] |
|
@david | hozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 21:03:12 (13845) |
szerintem nem kell ezzel sokat vacakolni. Kiveszed a kereket, majd a belsőt, és egy lavór vízben megnézed hol bugyborékol. De ez a folyamatos eresztés a szelepeknél szokott lenni. Olasz szelep mindig ereszt picit (bár fogóval a "feje" meghúzható, a hagyományos szelepnél a belső szelepgumi szokott töbkremenni, az autós szelepről nincs tapasztalatom.[ előzmény: (13843) zakany, 2009.03.09 16:20:07] |
|
zakany | hozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 16:20:07 (13843) |
Most konkrétan csontra fújtam pontosan 10 napja. 3 nap múlva érezhető volt, hogy már nem olyan kemény.. Tegnap néztem, még mindig elég kemény ahhoz, hogy tekerjek vele, de mégpuhább lett..
Fene tudja.. Csak mivel öreg a gumi, ki tudja mi lenne a 30 fokban, vagy egy nagyobb ugratás után:)
Legalább 12 éves már.[ előzmény: (13842) piret, 2009.03.09 16:02:00] |
|
piret | hozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 16:02:00 (13842) |
Amúgy nem teljesen értem: ha kibírja annyi addig, amikor amúgyis infrastruktúra közelébe kerülsz, akkor jó, ha nem, nem :) Tehát az 1 nap alatt leeresztő gumi lehet jó és rossz is attól függően, hogy hova mész :)[ előzmény: (13841) zakany, 2009.03.09 15:59:01] |
|
Apexsek | hozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 15:51:29 (13840) |
A régi paripámnak (nem a mostani vacaknak) a kerekeit 5-5,5Bar-ra fújtam, s általában elegendő volt akkor újra fújnom, ha a hátsótengely törésekor úgy is szereltem a kereket.
Ez olyan fél évente volt. A keménygumi ára...
A 2-3 hónap mindig elég volt.[ előzmény: (13833) zakany, 2009.03.08 22:35:00] |
|
zakany | hozzászólásai | válasz erre | 2009.03.08 22:35:00 (13833) |
Egy hülye kérdés:
Ha a cangát felfújom "rendesen", hány napig illene tartania az eredeti keménységet?
(normál körülmények, hőmérsékleten etc.)
Nem tudom eldönteni, hogy ereszt vagy sem:)) |
|
|
|