Előzmények

partizánhozzászólásai | válasz erre | 2009.03.11 17:09:31 (13903)
Valószínű a bowden nyúlása, vagy kicsúszása. A könnyebb fokozatok a bowden feszítésével érhetőek el.
Ha a váltókar a legkönnyebb fokozatig megy, de a lánc még nincs ebben fokozatban, illetve a nehezebb fokozatok felé a váltókar még nem tart ott, de a váltó már legnehezebbet kapcsolja, akkor tutira ez a gond.
Kicsit kusza, remélem érthető...
[előzmény: (13902) Erdőjáró, 2009.03.11 16:54:33]

Erdőjáróhozzászólásai | válasz erre | 2009.03.11 16:54:33 (13902)
Általában kis távtartó csavarok szabályozzák, hogy meddig tudja mozgatni a váltót a bowden. Azokat már megnézted? Ha ott a gubanc, csak be kell állítani! Néhányszor hoztak már hozzám biriglit, hogy nem vált "tovább", úgy, mint a tied is. Szinte mindig ez a probléma forrása.
[előzmény: (13846) zakany, 2009.03.09 21:06:53]

zakanyhozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 21:06:53 (13846)
Régen a kempingemet napont apró darabokra szedtem.. ezt nem merem már:)) Elviszem valahova, mert amúgy is szar a váltó.. a 3 legkönnyebb fokozatba nem lehet már váltani (a hétből).
[előzmény: (13845) @david, 2009.03.09 21:03:12]

@davidhozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 21:03:12 (13845)
szerintem nem kell ezzel sokat vacakolni. Kiveszed a kereket, majd a belsőt, és egy lavór vízben megnézed hol bugyborékol. De ez a folyamatos eresztés a szelepeknél szokott lenni. Olasz szelep mindig ereszt picit (bár fogóval a "feje" meghúzható, a hagyományos szelepnél a belső szelepgumi szokott töbkremenni, az autós szelepről nincs tapasztalatom.
[előzmény: (13843) zakany, 2009.03.09 16:20:07]

zakanyhozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 16:20:07 (13843)
Most konkrétan csontra fújtam pontosan 10 napja. 3 nap múlva érezhető volt, hogy már nem olyan kemény.. Tegnap néztem, még mindig elég kemény ahhoz, hogy tekerjek vele, de mégpuhább lett..

Fene tudja.. Csak mivel öreg a gumi, ki tudja mi lenne a 30 fokban, vagy egy nagyobb ugratás után:)
Legalább 12 éves már.
[előzmény: (13842) piret, 2009.03.09 16:02:00]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 16:02:00 (13842)
Amúgy nem teljesen értem: ha kibírja annyi addig, amikor amúgyis infrastruktúra közelébe kerülsz, akkor jó, ha nem, nem :) Tehát az 1 nap alatt leeresztő gumi lehet jó és rossz is attól függően, hogy hova mész :)
[előzmény: (13841) zakany, 2009.03.09 15:59:01]

zakanyhozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 15:59:01 (13841)
Köszi! Tuti cserélnem kell!
[előzmény: (13840) Apexsek, 2009.03.09 15:51:29]

Apexsekhozzászólásai | válasz erre | 2009.03.09 15:51:29 (13840)
A régi paripámnak (nem a mostani vacaknak) a kerekeit 5-5,5Bar-ra fújtam, s általában elegendő volt akkor újra fújnom, ha a hátsótengely törésekor úgy is szereltem a kereket.
Ez olyan fél évente volt. A keménygumi ára...
A 2-3 hónap mindig elég volt.
[előzmény: (13833) zakany, 2009.03.08 22:35:00]

zakanyhozzászólásai | válasz erre | 2009.03.08 22:35:00 (13833)
Egy hülye kérdés:

Ha a cangát felfújom "rendesen", hány napig illene tartania az eredeti keménységet?
(normál körülmények, hőmérsékleten etc.)

Nem tudom eldönteni, hogy ereszt vagy sem:))

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]