Előzmények
Juju | hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.24 11:09:31 (52480) |
Ez most mit jelent? Tehát: fizikailag sérült (képernyő karc, aminek javítása nem tartozik a garanciális körbe. De mivel a készülék garanciás még, ha megbontom, a garancia elvész. Így emiatt vagy a garminnal javíttatom 52900 Ft-ért, vagy én javítom 5200-ért, de elvész a garancia. Nem szeretném, hogy szétszedem, majd egy software frissítés során lehal örökre (volt velem is, mással is ilyen), ami ugyan garanciális probléma, de nem tudom érvényesíteni, mert korábban a készüléket megbontottam.[ előzmény: (52479) Apexsek, 2010.10.24 10:52:45] |
|
Juju | hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.24 10:39:47 (52478) |
Még garis, így nem szeretném megbontani. De nem szeretnék rá 52900 Ft-ot sem költeni. Más?[ előzmény: (52477) scele, 2010.10.23 21:49:21] |
|
Juju | hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.23 21:47:03 (52476) |
Tud vki megoldást esetleg készülék képernyő (érintő) karcolás javitásra (polirozás, vagy vmi), mármint nem házilag, hanem ahová el lehet vinni és megjavitják? |
|
|
|