Előzmények

cactushozzászólásai | válasz erre | 2012.08.14 09:34:11 (1444)
Nekem most egymás után több olyan defektem volt, hogy ezek a lyukak felé kidudorodott a belső és ez a kidudorodások hasadtak szét. Arra gondoltam túl nagy volt benne a nyomás. Mivel alulról súrolom a 80kg-ot túlterhelésről szó sem lehet:-). Előfordult, hogy álló helyzetben a szó szoros értelmében kidurrant a gumi. Az autó mellett várta a bringa a bepakolást, igen erős napsütés volt és egyszer csak azt mondta a hátsó kerék: pukk-sssz.
[előzmény: (1443) Attibati, 2012.08.14 08:20:13]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2012.08.14 08:20:13 (1443)
Nekem dupla falú felnim van tehát ott lyukak vannak nem kidudorodások.
[előzmény: (1441) gusty, 2012.08.14 08:17:27]

gustyhozzászólásai | válasz erre | 2012.08.14 08:17:27 (1441)
Igen, a bütyük kidörzsöli. Leginkább ő a hibás!
[előzmény: (1440) R.Guszty, 2012.08.14 07:52:12]

R.Gusztyhozzászólásai | válasz erre | 2012.08.14 07:52:12 (1440)
Minthogy nagyon nem értek hozzá, világosíts fel kérlek, hogy ilyenkor mi lyukasztja ki? A küllő?
[előzmény: (1434) Attibati, 2012.08.13 22:44:53]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2012.08.13 22:44:53 (1434)
Néhány hete sorozatdefektek keserítik meg a kerékpártúráimat. Mindig a hátsó kerék lesz defektes. Általában a belső felni felöli oldalán keletkezik a lyuk. (Már defektvédő szalagot is használok, így a futófelületen mostanában már nincs lyuk) Már cseréltem felnit, szalagot is többször. Lehet, hogy a szalag csúszik el. Van valami trükk arra, hogy a helyén maradjon a szalag?

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]