Előzmények

Ajtonyhozzászólásai | válasz erre | 2014.08.21 17:16:41 (71221)

"...A 2 hónapnál hosszabb ideje beteg geoláda rejtőjét az adminisztrátorok megkeresik a felhasználó adatlapján megadott e-mailre címre küldött levélben, a láda sorsának rendezése érdekében. "Igen, ez egyértelmű. De ehhez az kell, hogy a ládagazda állítsa betegre. Ha kereshető a státusza, akkor van valami megoldás?
[előzmény: (71214) kectam, 2014.08.21 12:33:14]

kectamhozzászólásai | válasz erre | 2014.08.21 12:33:14 (71214)
A beteg ládák száma is kezd aggasztó méreteket ölteni. Pl. csak Budapesten a 184 ládából 31 beteg a mai napon a lista szerint. Ez majd 20%-a a teljes állománynak.
Van közte olyan, amely ugyan betegre van állítva, mégis kereshető, de van sajna az ellenkezője is, hogy kereshető a státusza, mégsem lehet megtalálni.
A hagyományos ládáknál, ha arrafelé járok és látom, hogy beteg, akkor megpróbálom pótolni, a rejtőt felhívom a jelszó miatt, de van ahol a rejtő elérhetetlen (nincs tefonszám, vagy évek óta nem játszik) ott egy kitalált jelszót beírok és elküldöm az adminnak, hogy írja át.
Szegény ládadokiknak kevés a kapacitásuk, hogy minden egyes beteg ládára figyeljenek.

Az alábbi szabélyozás betartásával talán nem lenne ennyi problémás láda:
kivonat a ládarejtési szabályzatból:
...A 2 hónapnál hosszabb ideje beteg geoláda rejtőjét az adminisztrátorok megkeresik a felhasználó adatlapján megadott e-mailre címre küldött levélben, a láda sorsának rendezése érdekében. A megkeresést követően 1 hónap áll a rejtő rendelkezésére a láda meggyógyítására. A harmadik hónap letelte után a rejtő ismételten kap egy emlékeztető email-t, hogy rendezze a ládája sorsát. Ha a rejtő nem reagál, illetve nem akarja/tudja rendezni a ládáját, az utolsó 1 hónapban sem, a negyedik hónap elteltével a ládája az "adoptálható ládák" felhasználóhoz kerül...

A dev.geo-ban több megfontolásra való ötlen van ezzel kapcsolatban, talán el lehetne kezdeni a fejlesztést ez irányba is.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]