Előzmények

Doric és Lasziszhozzászólásai | válasz erre | 2010.09.04 15:35:41 (51488)
Igazad van.
Módosítom, jó gumival és megfelelően beállított guminyomással valószínűleg nem lesz defekt.
[előzmény: (51453) scele, 2010.09.04 08:46:16]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2010.09.04 08:46:16 (51453)
Defektet nem lehet kapni

Na ezt ne vegye komolyan senki. Bárhol, bármikor lehet defektet kapni. Keszthely előtt igen szép mennyiségű akác volt a bringaúton a múlt héten. Teljesen mind1, hogy milyen gumid van és milyen állapotú, akkor is össze lehet szedni 1-2 tüskét.
[előzmény: (51448) Doric és Laszisz, 2010.09.04 05:43:28]

Doric és Lasziszhozzászólásai | válasz erre | 2010.09.04 05:43:28 (51448)
Mi ötször voltunk szervezett 1 napos Balatonkörön, ezeken 5-600 résztvevő volt mindegyik alkalommal. A rendezők kerékpárral, autóval mentek mindig előre az autoforgalmat leállítani a gyors átkelés érdekében. A kerékpárút és az annak kijelölt útszakaszok sok helyen keresztetzik a főutat, vasutat. Több helyen elsőbbséget kell megadni, ezek drasztikusan tudják csökkenteni az átlagsebességet. Elöl szokott menni egy vezető, akit nem illik megelőzni és a végén egy olyan ember, aki a tervezett átlagot tartja, tehát Ő nem előz meg senkit. Kettejük között elég a PMR, egyszerűbb mint a telefon. Sok problémát okozott a szembejövők esetén a besorolás vagy ha utolértünk valakit. Érdemes kiabálni ha gödör, élesebb kanyarok, rosszab útszakaszok jönnek vagy valaki fékez egy nagyobbat, mert ha a sor közepén valaki elesik, az utána jövőknek nem lesz egyszerű kivédeni.
Előre kijelölt pihenőket is érdemes választani és a pihenőidőt is meghatározni, mert itt is lehet sok veszteséget összeszedni. Azt is tapasztaltuk, hogy egyszer sem sikerült időben elindulni, mindig van valaki, akinek van valami nyűge. Defektet nem lehet kapni, ha a gumik megfelelő állapotúak és megfelelően fel vannak fújva, de mindenki vigyen tartalékbelsőt és legyen egy-két pumpa is. Ezen a távon még ilyen tempó mellett is könnyű kiszáradni és eléhezni enni-inni kell folyamatosan. Akkor már csak a fájó pontok maradnak 10-12 óra a nyeregben nem csak a segget viseli meg, a csuklók és a nyak is elég jól be tud merevedni és ez nem segít a koncentrációban.
[előzmény: (51445) Attibati, 2010.09.03 21:43:08]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2010.09.03 21:43:08 (51445)
Maximum addig várunk , hogy a 15 km/h átlagból ne csússzunk ki. Szerintem max 20 - 20:30 között el kellene indulni Siófokról, még haza is kell érni és azt se felejtsétek el , hogy aznap kb háromkor fogunk kelni. Szóval kb másfél óránk lesz arra a célban, hogy összeszedjük az elhullottakat. Mindenki tárolja el a telefonszámomat és ha kiszáll a túrából mindenképpen értesítsen.
[előzmény: (51438) Apexsek, 2010.09.03 20:23:50]

Apexsekhozzászólásai | válasz erre | 2010.09.03 20:23:50 (51438)
Megadtál egy pár hozzászólással egy beváró hely listát.
Ezt esetleg ki lehetne egészíteni egy "meddig várunk?" időponttal.
Egész pontosan arra gondoltam, hogy aki később ér oda, meddig érdemes az adott ponttól tovább indulni, reális legyen az esélye, hogy a célban még türelmesen várnak rá.
[előzmény: (51421) Attibati, 2010.09.03 13:37:02]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2010.09.03 13:37:02 (51421)
Meg kellene határozni valami limitet arra is mennyi időt várunk a lemaradókra. A célban elég kellemetelne lesz esetleg órákig várni valakire fáradtan. Aki már órákon keresztül nem látott maga előtt senkit sem a csapatból az remélem önkritikát fog gyakorolni és vonatra száll.
Ha a déli parton történik a lemaradás akkor esetleg tudok segíteni úgy , hogy autóval visszamegyek azért aki nagyon el van gyengülve,
Én is találtam egy szponzort úgyhogy aki velem jön ingyen utazik .
Az Időképet nézegetve egy nappal csúszik a zivataros időszak, szombatra már nem mond esőt csak szeles időt. Az meg nem baj, majd Scele meg Tüdő mennek elöl mi meg a szélárnyékban. :-)
[előzmény: (51415) magpet, 2010.09.03 11:55:58]

magpethozzászólásai | válasz erre | 2010.09.03 11:55:58 (51415)
Csészékhez egy kis okoskodás, aztán majd moderáltok. Csudaszép dolog a csészetalálat, de ha 30 ember minden egyes "útba eső", "jajj ez közel van", "mi hárman felszaladunk érte és majd jövünk, várjatok meg itt és itt", stb. ládánál elkezd azon tanácskozni, hogy akkor ez most kinek van meg és kinek nincs, kerüljünk-e arra 600m-t vagy ne, akkor abból másnap hajnali visszatérés lesz. Egy-egy csészénél ez csak 1-2 perc töketlenkedés, hozzá az a 10-20 perc, amit maga a kitérő, keresgélés, tömeges logolás biztosan jelent, összességében viszont nem kevés.
Engem csöppet sem zavar, mert bringázni megyek, aki akar, majd leszakad, tanácskozik, felbringázik a hegyre, stb., de azért ajánlom a dolgot megfontolásra. Főleg azoknak, akiknek a napi rendes tekert távja 200km alatt van. Az elején lesz nagy vidámság meg lelkesedés, minden csészéért el akarunk majd szaladni, mert az csak 1km, aztán Keszthelyen elfogy a lendület...
[előzmény: (51407) lelcache, 2010.09.03 09:52:44]

lelcachehozzászólásai | válasz erre | 2010.09.03 09:52:44 (51407)
Ahogy nézem, elkerülhetetlen, hogy szétszakadozzon a csapat. Aki tényleg körbe akarja tekerni a Balatont, annak azért bele kell húzni. 200km-en keresztül a 20-as átlaghoz azért kell tekerni. Nem lehet túl sokat lacafacázni. Meg ugye van még csésze is a körön tekintélyes mennyiségben.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]