geocaching.hu geocaching.hu szép kép FAQ/cachikett
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum   |    belépés

3995. Cicőke (GCCico)

Felhasználó: Kokó
Úthossz a kiindulóponttól: 5200 m
Megtalálások száma: 152 + 4 egyéb, grafikon

15x9x5 cm-es hagyományos doboz egy ikerfa tövében.

NoDriveIn

A ládába TravelBug nem helyezhető.

Megközelítés
Autóval a legközelebbi parkolót Kemencén, a Fekete-völgy panzió leágazásánál találjátok.  N 47° 59,854' E 18° 54,229' 260 m [GCCico+parkoló]
Némi aszfalttaposás után a sárga sáv Sárga sáv jelzést követve hamarosan kapaszkodnunk kell. A rövid küzdelmet némi kilátás kárpótolja. Ha felértünk, akkor már csupán a gerinc hullámzását kell követnünk. Persze a S3 Sárga háromszög még tartogat némi emelkedést. Érdemes megtenni az alig néhány méteres kitérőt a sárgáról egy kis panorámáért.  N 47° 59,587' E 18° 55,736' 455 m [GCCico+kilátás]

Cicőke
A nyolcvanas évek elején a Lokomotív Turista Egyesület természetjárás iránt elhivatott fiataljai sokrétű szervező munkába kezdtek, mellyel egy olyan ütőképes és önálló turistacsoportot kívántak megalapítani, amely új és saját utakat keresett a lassan átformálódó természetjáró mozgalomban. A csoport a nehezebb, komoly elméleti és fizikai felkészültséget kívánó túrák teljesítését, ideértve a gomba módra szaporodó teljesítménytúrákat, a hagyományos tájékozódási túraversenyeken való részvételt, valamint a magasabb minősítési fokozatok megszerzését tűzte ki célul.

1984. november 2-án és 3-án 4 lelkes turista a Börzsöny hegység északi részén, Kemence és Diósjenő között túrázott. E névadó túra során Borkuty Ernőné, Buskó András, Mixtay Ferenc és Szentgyörgyi Tamás felkereste a Kemence-patak északi oldalán található és a hegység vulkánikus emlékeit őrző Cicőke-oldalt, ahol a hely szelleme ihletésében eldöntötték, hogy a formálódó szekciónak a Cicőke csoport nevet fogják adni. A csoport vezetője és meghatározó személyisége Szentgyörgyi Tamás lett.

A csoport összegyűjtötte a vezérigazgatóságon dolgozókat és a kőbányai vasutas egyesületekből átigazolt fiatalokat, és fokozatosan a Lokomotív TE legnépesebb csoportjává vált. A gyalogos túrázáson kívül fokozatosan újabb és újabb szakági feladatokat építettek be az éves programjukba. Megszervezték az első magashegyi túrákat, bekapcsolódtak az egyre népszerűbbé váló tájékozódási versenyzésbe és a teljesítménytúrázásba. Meghirdetették a Lokó-kupa tájékozódási túraversenyt, majd Lokomotív 424 néven "vasutas" teljesítménytúrát rendeztek. A hazai keskeny nyomtávú vasutakat népszerűsítő "Kisvasutak nyomában" című túramozgalmat indítottak. Rendszeressé váltak a Tavaszi és Őszi Cicőke Találkozók, valamint a Budai-hegyekben megtartott évnyitó és az évzáró túrák.

A három évtized megszámlálhatatlanul sok emlékezetes túrát, rendezvényt és közös élmény hozott. A csoport életében voltak hullámhegyek és hullámvölgyek, de a közösséghez való tartozás érzése mindig erősebben hatott, mint a széthúzás. A hűséges alapító tagokat egyre többen követték és többségük ki is tartott a közösség mellett. A tagság létszáma fokozatosan emelkedett és 2013-ra elérte a 130 főt. Nagy öröm, hogy akit egyszer a Cicőke "füstje" megcsapott, az hű is maradt a csoporthoz.

E mellett sajnos veszteségeink is voltak. A legfájóbb, hogy 2013-ban örökre eltávozott közülünk Szentgyörgyi Tamás, a Cicőke csoport alapítója és örökös vezetője. Nem feledjük Némethy Pétert, Rósa Marikát és Vadászi Pált sem, őket is idő előtt vesztettük el. Még két nevet említenék, a két tiszteletbeli Cicőkét, Horváth Józsi bácsit és Weidlich Dolfi bácsit, akik emberségükkel és példamutató életükkel nyerték el a Cicőke csoport tiszteletét.

A csoport vezetőjének 2004. december 31-én Išpanović Martint (Ispánovity Márton) választották. 2005-től kezdve évente túrát szerveztek a Cicőkére, emlékezve a csoport alapítására. A csoportvezető kezdeményezésére 2010-ben a Cicőke-oldal 545 m-es legmagasabb csúcsára emlékoszlopot helyeztek el és jelzést festettek, továbbá javaslatára a csúcs megkapta a Cicőke nevet.

A Lokomotív Turista Egyesület Cicőke csoportja 2014. november 8-án 12 órakor a Börzsöny hegységben lévő Cicőke csúcson ünnepelte meg az 1984. évi alapítás harmincadik évfordulóját. Az ünnepség részeként emléktáblát avattak Szentgyörgyi Tamás, a Cicőke csoport alapítója emlékére.

N 47° 59,798' E 18° 57,818' 525 m [GCCico+oszlop]

Forrás
Lokomotív TE és Szentgyörgyi Magdi (Tamás felesége)
A képek egy részét Išpanović Martin ajándékozta.
1 játékos karbantartást javasolt, lásd a logot.

KRW értékelés (69 db): környezet: 4.78 rejtés: 4.57 web: 4.71 átlag: 4.69

RAM.FAM 2021.04.23 12:13 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v3.10.5]

Szalamandra66 2021.04.17 16:21 - Megtaláltam - KRW környezet: 4.5 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.50 súly: 3.09
Szép kilátás a Magas-Börzsönyre, ami 2 nappal korábban lehavazott. A láda alja betörve, víz állt benne. Kitörölgettem, sajnos csereládám nem volt.

Kata&Dani 2021.04.02 13:30 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4 web: 4.5 átlag: 4.50 súly: 3.67
Megtaláltuk, köszönjük a rejtést!

nonow22 2021.02.06 13:37 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszi a rejtést! [g:hu 1.6.7]

gym 2021.01.09 12:32 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v3.8.3]

Salax 2021.01.09 12:30 - Megtaláltam
Megleltük, köszönjük a rejtést!

nyarytamas 2021.01.08 14:34 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v3.8.3]

Paul 2020.12.29 12:41 - Megtaláltam
[g:hu+ 2.4.7]

szentvik 2020.12.04 12:16 - Megtaláltam
Napi második találatom. Mivel a korábbi logok beázott ládáról ezért hoztam magammal ládát és logfüzetet is, de szerencsére valaki már megelőzött...száraz, bezacskózott logfüzet fogadott mindössze egyetlen loggal :) A láda amúgy messziről látszott, igyekeztem jobban visszarejteni.
Bernecebaráti felől közelítettem meg a hegyet, abból az irányból a sárga háromszög jelzés remekül látszik, bár ösvényt én nem véltem felfedezni. Fentről valóban nem rossz a kilátás, bár tél elején már nem a legszebb arcát mutatja az erdő. Itt-ott jeges foltok fedték az ágakat és a kidőlt fák törzsét.
Fent még elidőztem egy kicsit az emlékfánál...ha már névrokonom volt az illető...
Köszönöm, hogy felhoztál ide. [Geoládák v3.7.6]

Nagyhaju 2020.10.29 13:20 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.50 súly: 3.24
Őszi esőben. Nagyhaju

Wilka74 2020.10.18 11:40 - Megtaláltam
A 25 km-es túra 3. pontja volt. Elszúrtam az utat, mert északról a lenti úton mentünk, de aztán korrigáltuk. A csúcsról egyedül mentem le a fához, ahonnan szép volt a kilátás, érdemes volt ide lerakni a dobozt. A dobozban kb. 1 cm víz állt, ezt kiöntöttem. A dobozt kitakarítottam, tetem bele egy két ajándékot, laminált tájékoztatót és egy új logfüzetet a régi penészes helyett. A gond azzal van, hogy a doboz teteje valahogy beengedi a vizet, nem zár rendesen. Mivel csere doboz nem volt nálam, ezért azt ha tudsz vinni, kérlek tedd meg, hogy a beltartalom ne rohadjon meg ismét! Utunkat a GCBGYH felé vettük innen.

IMG_6954Börzsönyi kör
johnnycache 2020.10.03 12:40 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4.5 web: 5 átlag: 4.83 súly: 4.03
Köszönöm az élményt! :-)

Antissimo 2020.09.26 16:22 - Megtaláltam
megtaláltam

eskar 2020.09.26 16:22 - Megtaláltam
Megtaláltam. Köszönöm a rejtést. A láda beázott, kiöntöttük belőle a vizet. [g:hu 1.6.7]

kicsiogre 2020.09.20 14:54 - Megtaláltam
[g:hu+ 2.3.4]

Mr. Fülixáj 2020.08.30 10:35 - Megtaláltam
30 geoláda 1 nap alatt project - 7.

A hegy D-i oldalán van a láda.
Mobil térerő nincs, aki telefonnal jön számítson rá.

TFTC Fülix. [Geoládák v3.3.2]

akosgy 2020.05.10 16:40 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.67 súly: 4.15
A tegnapi tekerés után ma egy 23 km-es levezető túrát tettünk a Börzsöny északi felén. Pénzásástól indulva lejöttünk a festői Z jelzésen, majd elindultunk a Nagy-völgyben összecsipegetni néhány ládát, ami az elmúlt pár évben jelent meg, mióta nem jártunk erre.

Bernecebaráti határából kis ebéd után felcsapattunk a gerincre a S+ jelzésen a Varjas-pihenőig, majd végig a gerincen a S-on.

Kedves kis pázsitos gerinc, a ládától pedig meglepetésemre egész jó kilátás nyílik a Csóványos felé. A rejtés inkább csak a láda kiékelését jelenti, hogy ne guruljon le a domboldalon, de nem probléma, mert itt aztán biztos nem járnak tömegek. Köszi a rejtést.

mura 2020.05.09 10:46 - Megtaláltam
Remek a kilátás a ládától, köszönet a rejtésért!

james 2020.05.07 10:02 - Megtaláltam
James
[g:hu+ 2.0.30]

Ekarp 2020.04.18 16:30 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.71
Berneceapáti felől, az ozmotringi ládát (GCBE03) értünk fel. A hely nagyon tetszett, a ládától a kilátás egészen elképesztő.

A logbook nedves volt, és hiányzott a jelszót tartalmazó fedőlap. A rejtővel telefonon egyeztetve a füzet több pontjára is beírtam a jelszót.

pstrx 2020.03.28 13:01 - Megtaláltam
Köszönöm a rejtést! [Geoládák v3.3.2]

stikli08 2020.02.23 12:26 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszönöm hogy megmutattad! Láda rendben, részletek később. [Geoládák v3.1.2]

spanyesz 2020.02.22 09:43 - Megtaláltam
Megvan, köszi!

Stn72 2020.02.08 11:15 - Megtaláltam KRW környezet: 4 rejtés: 3 web: 3 átlag: 3.33 súly: 3.92
+van!

scele 2019.11.03 08:59 - Megtaláltam
mögvan [wapon beküldött szöveg]

radpeter 2019.11.03 08:59 - Megtaláltam
o/ Jo szuszogtatos [wapon beküldött szöveg]

kivancsifancsi 2019.11.03 08:59 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.34
A Bernecebarári, Ozmotring, Cicőke, Bugyihó, Sisa Pista tanösvény, Sárkány törés, Bernecebaráti útvonalon tettünk egy 30km-es 10 ládát érintő nagyon klassz túrát. Ennek a körnek a 2. pontja volt a Cicőke. Remek, régivágású rejtés. Köszönjük a lehetőséget, jó volt erre járni.

Fidorka 2019.11.03 08:59 - Megtaláltam
[wapon beküldött szöveg]

kupec 2019.07.11 13:54 - Megtaláltam
A dobozt a földön találtam, visszatettem a helyére. Klassz a kilátás!

hitamas 2019.05.08 13:20 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.67 súly: 4.38
Ötpontos, húsz kilométeres geotúra harmadik állomása. Megpróbáltam a rejteket rejtekké alakítani ... Fura, hogy csak a duplán védett logfüzet nedves, minden egyéb száraz a ládában. :)

anettx 2019.04.28 14:50 - Megtaláltam
TFTC!
Bugyihóról Cicőkére - micsoda nevek:)
A jelszóval egyetértek.
A rejtek nagyon szem előtt van, aki véletlenül erre téved, az is meglátja a ládát.

gccico-DSC01670
Puszkany 2019.04.16 09:41 - Megtaláltam
Pontok rátok rontok. Köszönöm a lehetőséget!

Attil@ & Réka 2019.03.30 11:10 - Megtaláltam
Köszönjük a rejtést.
A Cicőke-csoport tagjaiként megható érzés volt fenn lenni és élvezni a kilátást.
Réka és Attil@

Sir Pajszer 2019.03.24 12:56 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4.5 web: 5 átlag: 4.83 súly: 4.06
Köszi!

joey11 2019.03.17 12:16 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v2.2.5]

toth.najki 2018.12.31 11:51 - Megtaláltam
ok

Toti 2018.12.31 10:46 - Megtaláltam
2 napos év végi ládázós Börzsönyjárás keretében a túratársakkal.

U-111 2018.12.31 10:46 - Megtaláltam
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget. [g:hu 1.6.0]

vajasfok 2018.12.30 13:29 - Megtaláltam
Megvan, köszönöm!

Mira 2018.12.16 14:30 - Megtaláltam
Köszönöm a rejtést! [wapon beküldött szöveg]

Gábor66 2018.12.16 14:30 - Megtaláltam
[wapon beküldött szöveg]

R-Gyu 2018.12.16 11:36 - Megtaláltam
Megtaláltuk, köszönjük a rejtést! [Geoládák v2.2.5]

Dr.Lada 2018.12.16 11:32 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.43
GCWALK16 - Ozmotring - Börzsönyi emléktúra alkalmával a túra népes csapatával kotortuk ki a hó alól.:-) Remek a panoráma a láda mellől.

-1-2
-3-4
-5-6
Péter60 2018.12.16 11:32 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.51
GCWALK során, tetszett!

Ancs 2018.12.16 11:32 - Megtaláltam
GCWALK #16 - Ozmotring-emléktúra
Sosem voltam még ezen a csúcson, ahogy még mindig rengeteg hely van, amit nem ismerek. Most egyel beljebb kerültem :D
A ládától isteni kilátás nyílt a havas Börzsönyre, és még a Csóványos tornya is megmutatta magát. Tetszett!
Köszi

20181216_11005620181216_110221
20181216_11343320181216_113447
20181216_11374620181216_114158_HDR
20181216_123358
ellfelek 2018.12.16 11:30 - Megtaláltam
GCWALK16 talán legszebb kilátással rendelkező pontja. A ládáért meg kellett küzdeni a ládához való lejutásért a hóval. De a kilátásért tényleg megérte.

IMG_20181216_102153IMG_20181216_103345
IMG_20181216_112904IMG_20181216_112945
Strombus 2018.12.16 11:30 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 4 átlag: 4.67 súly: 4.51
Békés, szép hely, gyönyörű panorámával. Ennyi sok kesser elől a hó sem tudta túl sokáig elrejteni a ládát. Jó volt most itt, de el tudom képzelni, nyáron milyen jó lehet - az árnyat adó fák alatt heverészni, közben bámulni a hegyeket.

mazsola069 2018.12.16 11:29 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.18
Szmájlira cserélve, mától ez is rám vigyorog. :-) [g:hu 1.6.1g]

GCWALK 16 Ozmotring emléktúra alkalmával ezt a ládát is érintettük.
A nap legszebb panorámája tárul elénk.

IMG_20181216_113353IMG_20181216_113358
Fazék 2018.12.16 11:28 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 4.5 átlag: 4.83 súly: 4.55
A GCWALK legmagasabb pontján. Kicsit botorkáltunk a havas hegyoldalban, de szerencsére pontos a koordináta, gyorsan megtaláltuk. Nagyon szép a kilátás.

ErdőCsöndje 2018.11.17 12:48 - Megtaláltam
Nagyon szép volt a hegygerinc a késő őszi napsütésben. Köszönöm!

loco001 2018.10.20 12:30 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.60
Teljesítménytúra közben megtaláltuk.
Szép a kilátás a ládától.

nimka 2018.09.16 13:54 - Megtaláltam
továbbiak később [g:hu 1.5.4]

Tünde&Attila 2018.09.15 12:59 - Megtaláltam
Megvan, köszi!!!

justancsi 2018.08.25 10:44 - Megtaláltam
Köszi, Sisa Pista 45 közben meglett :)

Göde 2018.07.09 13:30 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.01
Börzsönyi kirándulás negyedik sikere. A kilátás csak egy kicsi "lukon" de gyönyörű! Köszönöm.

ha2 2018.06.24 11:30 - Megtaláltam
Klassz panorámás hely. A Nagy-völgyből jöttem a piros jelzésen. Szép szintes út.

Csóványos020
021
moli_gyuri 2018.06.23 13:40 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.50 súly: 3.56
Köszi:Cilu&Gyurkoo
Mazsom

esőbeálló a sárgán
anettnori 2018.06.17 11:30 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.26
Megvan! [g:hu 1.5.4]

Levivel és Szabival egész napos biciklizős-túrázós kirándulás során a Nagy-völgyben és környékén.
Komoly erőt próbáló kaptatón keresztül jutottunk fel. Csodás kilátás nyílik a rejtés közeléből!

carmin 2018.05.21 11:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.51
Egyetértek a jelszóval és a kilátás is nagyon szép innen. Köszönjük a rejtést.

Vincenzo65 2018.05.07 11:16 - Megtaláltam
Újabb csúcs ahova geo mászatott fel. Jó kilátás. Megnézhettem.hogy merre fogok majd menni.

Skali&Margó 2018.04.29 20:00 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4 web: 4.5 átlag: 4.33 súly: 4.07
OK!

snowdrop 2018.04.28 14:00 - Megtaláltam
Köszi a rejtést :-)

Murus 2018.04.14 15:48 - Megtaláltam

dávid03 :-) 2018.03.31 23:59 - Megtaláltam
GeoVándor során csapatos találat.
Köszi a lehetőséget. :-)

kitkat0123 2018.03.31 23:59 - Megtaláltam
Csoportos találat a GeoVándor - Börzsöny túra során. Itt végre gyönyörködhettünk a kilátásban egy kicsit. A logfüzet nincs makulátlan állapotban, de nem ítéltük csere érettnek.

Gábor75 2018.03.31 13:18 - Megtaláltam
Geovándor túrán sikerült megtalálni. Köszönöm a rejtést! :-)

fa-peti 2018.03.31 13:05 - Megtaláltam
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget. [g:hu 1.5.3y] [wapon beküldött szöveg]

DSS és Szandra 2018.03.31 13:00 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.50 súly: 3.16
Megtaláltam a GeoVándor túra során, köszi a rejtést. :)

csaba159 2018.03.31 13:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.24
Megtaláltam, köszönöm a rejtést!

KP1965 2018.03.31 13:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.85
A GeoVándor Túrasorozat második túráján a Börzsönyben ez volt az ötödik találat.

Robogo 2018.03.31 12:58 - Megtaláltam
I. GeoVándor Túrasorozat - Börzsöny túra alatt kerestük fel a ládát csoportosan.

LCSOKA 2018.03.31 12:58 - Megtaláltam

Lopakodó 2018.03.15 14:33 - Megtaláltam
köszönöm!

halaszkiraly 2018.02.27 23:19 - Egyéb
Piros kereszt Lehetséges, hogy a ládának valamely korábbi változata került most elő?
Üdv: ládadoki

MSS 2018.02.24 23:59 - Megtaláltam
Meglett! A láda elázott, a füzet penészes, ráférne egy alapos karbantartás.

Molli 2018.02.16 12:00 - Megtaláltam
Megtaláltam!

pliptai 2018.01.28 12:15 - Megtaláltam
Köszönet a rejtésért!

LionDaddy 2018.01.28 12:15 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.50 súly: 4.39
A 2018-as év első komolyabb - 30 km, 850 m szint - geotúrája pliptai és Kópé1993 társaságában az Észak-Börzsönyben.

Köszi a rejtést! [g:hu 1.5.3y] [wapon beküldött szöveg]

20180128_11472920180128_120119
20180128_12055120180128_120723
20180128_12075720180128_120951
20180128_12131420180128_121426
20180128_12150920180128_124519_001
20180128_121450
sirgalahad 2018.01.21 09:40 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.53
Ne jöjj körömcipőbe
Úgy nem öröm Cicőke
Neked szólok, időbe
Műszempillás kis szőke

lelcache 2018.01.21 09:40 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4.5 web: 5 átlag: 4.67 súly: 4.42
Klassz hóeséses, havas túra a Börzsönyben sirgalahad társaságában. 30km lett a vége 800m körüli szintemelkedéssel. Összesen 3 emberrel találkoztunk egész nap! Sajnos a kiválónak
ígérkező kilátásból ma nem sok jutott.

lelcache

KilátásCicőke
halaszkiraly 2018.01.12 23:18 - Egyéb
Piros kereszt Köszi a jó hírt Kokó, Hurrá!! Üdv: ládadoki

Kokó 2018.01.12 11:25 - Egyéb
Új dobozban száraz füzetet találtunk. Köszönöm a gyógyítást!

Dudu 2018.01.12 11:25 - Megtaláltam
Gazdiséta :)

halaszkiraly 2018.01.10 13:03 - Egyéb
Piros kereszt A láda utolsó logjai alapján karbantartást igényel. Kérlek ellenőrizd a láda állapotát! Üdv: ládadoki

pisznice 2017.11.18 14:50 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.67
A Bugyihó felől közelítettem meg ezt a számomra régóta áhított ládát. Nem csalódtam, tényleg nagyon szép helyen van. Kicsit gyönyörködtem a kilátásban és tovább indultam a Nagy-Hideg-hegy felé.

Elveszett Geoláda Fosztogatói 2017.10.28 12:05 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 3.5 web: 5 átlag: 4.50 súly: 4.03

/Quatermain/ [g:hu 1.5.3y] [wapon beküldött szöveg]

vaterlo 2017.10.13 15:43 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4.5 web: 5 átlag: 4.67 súly: 3.81
Börzsönyi ládázgatás hatodik találata. Köszi a rejtést.

Pazuzu 2017.09.24 13:15 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 3 web: 5 átlag: 4.33 súly: 3.72
Börzsönyi átkelés túránkon szép napos időben tettünk egy kitérőt erre a cuki nevű csúcsra. Már a gerinc is nagyon tetszetős volt, jó érzés volt erre bandukolni. Szép a kilátás is. A kopjafa tiszteletreméltó. A láda fedetlenül hevert a vélhető rejtek tetején. Rossz állapotban van a láda, füzet, cserélni kell, beázik. Valaki teletömte erdei aprólékkal, kövekkel, nem volt vicces.

19izsi73 2017.08.10 10:44 - Megtaláltam
Bringahordozós...

joove 2017.08.09 12:12 - Megtaláltam
Nagy Mána előtt ide is felmásztunk. Remek hely. Köszönjük a rejtést.

Réka&Nimi 2017.07.15 13:27 - Megtaláltam
Megtaláltuk! Hordozós kirándulás szép időben kisbabánkkal. Köszi. [g:hu 1.5.3y] [wapon beküldött szöveg]

sz.v.endre 2017.07.03 11:40 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4 web: 5 átlag: 4.67 súly: 3.65
Meglett, kösz a rejtést...!

pczinder 2017.04.30 14:36 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.59

Karika76 2017.04.18 17:35 - Megtaláltam
Mai utolsó.

Locusta 2017.04.18 17:35 - Megtaláltam
Áprilisi télből a tavaszba túrázás közben Karikával gyűjtöttük be a ládát. Minden csendes, még csak éled a zöld. Köszi!

Vagdalthús 2017.03.05 11:45 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4.5 web: 5 átlag: 4.83 súly: 3.67
Az Ozmotringen lévő katonasírok után jöttünk fel a Cicőkére. A Varjas-kunyhónál egy népes túracsapattal találkoztunk, akik szintén feljöttek a hegyre, és leánykökörcsint kerestek, hátha nyílik már. Egyelőre nem találtak, legalábbis amíg ott voltunk. Tovább jelzetlen úton csaptunk le a Nagy-völgybe, a Felső-Lopona kút nem foglalt, de jó vizű forrását érintve.

zöldfülű 2016.12.20 23:59 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.23
Lefülelve :-)
A karácsonyi készülődés jegyében ;-) Mert nincs nagyszerűbb elő-reax, mint az erdő csendje és a természet szépségei
Köszönöm a rejtést

045049
Telkess 2016.12.20 21:37 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.74
Évzáró börzsönyi túránk közben ez is előkerült, köszönet a rejtésért.

Solti László 2016.11.12 12:08 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 2.76
Szakadó Esőben, menetben Kemencéről Drégely váráig (majd vissza...). Azt hiszem itt még nem voltam x@rrá ázva... :). Köszi a rejtést!

Clisham 2016.11.01 15:00 - Megtaláltam KRW környezet: 4 rejtés: 4 web: 5 átlag: 4.33 súly: 3.28
Hosszú hétvégén voltunk Királyházán, persze a ládákat sem lehetett kihagyni. ;)

ésKata 2016.10.31 09:45 - Megtaláltam
Zöldsportos túra a Börzsönyben.Természetes volt, hogy a kiváló túratárs és a VTSZ vezetőjének kopjafáját is néma főhajtással látogattuk meg.

Zergi 2016.10.31 09:45 - Megtaláltam
Fogtam!
A törött dobozt kicseréltük!

zalajaro 2016.10.31 00:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.42
Zöldsport Egyesülettel túráztunk és megemlékeztünk Tamásról.

vaslemez 2016.08.28 13:00 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4 web: 4.5 átlag: 4.33 súly: 4.09
Klassz a kilátás a ládától. És ez volt az egyetlen hely volt egész nap, ahol le tudtunk ülni úgy, hogy nem támadt milliónyi rovar. Cserébe viszont többször összefutottunk egy párral, akik terepjáróval járták be a hegyet.
A tetőn többfelé virágzik az ibolya - elég meglepő látvány így augusztus végén.

Augusztusi ibolya
Pajzsika 2016.08.27 13:03 - Megtaláltam
Megtaláltuk, köszönjük!

Dióskanyar 2016.08.27 13:03 - Megtaláltam KRW környezet: 4 rejtés: 3.5 web: 4 átlag: 3.83 súly: 3.94
Megtaláltuk. Köszönjük.

bohrmann 2016.08.09 17:06 - Megtaláltam KRW környezet: 4 rejtés: 4 web: 3.5 átlag: 3.83 súly: 3.90
Ez a sárga háromszög útnak azért nem nagyon nevezhető, de egyik oldalon legalább fel vannak festve a nevek. A kilátás viszont pazar, érdemes fölmenni a tetőre. A dobozt szabadon heverve találtam, betettem egy kis fa alatti "fészekbe", ahol lehetett is eredetileg. Viszont a logbook nagyon el van ázva.

petili 2016.05.28 11:30 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.78
Jó időben, gyönyörű kilátással.

20160528_11330620160528_114609
20160528_114728
acsipapa 2016.05.21 13:11 - Megtaláltam
meglett

Webber 2016.05.21 13:11 - Megtaláltam
Meglett.

Nem játszom 2016.05.11 14:09 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4.5 web: 5 átlag: 4.83 súly: 2.23
Fantasztikus hely! Nagyon bejött, köszi!

Mr Zerge 2016.04.03 10:55 - Megtaláltam
Meg van, részletesen késöbb... Üdv Mr Zerge. [wapon beküldött szöveg]

Bernecebarátiban a falu szélén parkoltunk. Nagyon kellemes volt a tura. Az utak most jól járhatók.

Shrek 2016.03.27 12:45 - Megtaláltam
Jó a kilátás.

VarjasMagas-Börzsöny
EmlékoszlopTavaszi páros
Piroskaa1 2016.03.27 12:43 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.88
Kokó, Macikupac és párom társaságában nyuszi túra során, bár nyuszival nem találkoztunk, viszont nagyon sok szarvast láthattunk:) .
Köszönöm szépen a szervezést és a lehetőséget.

Nagyon szép volt a börzsönyi erdő, nagyon jó , hogy vannak Cicőkéhez hasonló túratársaságok, akik jó társaságban és beszélgetve fedezik fel hazánk erdeit :)

Blue Mali 2016.03.27 12:43 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.13
Kokó, Macikupac, Piroskaa1 társaságában találtam meg eme ládát.
Börzsönyben kalandoztunk, túráztunk a mai napon. Jó társaságban, szép időben.

Még nem jártam itt, ezért volt érdemes felkeresni a helyet!
Szép kilátás van a Királyháza felé, illetve a Magas-Börzsönyre!
Innen Mk.-val leereszkedtünk a GCM001-ért, majd jó kis kardió edzést mutattunk be.

Köszönöm a megmutatást!

macikupac 2016.03.27 12:43 - Megtaláltam KRW környezet: 4 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.33 súly: 4.43
Börzsöny-hegyháti nyuszitúra 2.

Hú, de rég jártam már a Horiska-fejezet csúcsán! (Mert ugyebár ez ennek a helynek az eredeti neve.) Mondanám, hogy idejét sem tudom, hogy mikor, ám úgy pár év eltéréssel meg tudnám mondani, ha nagyon szükséges lenne. Tavaly tavasszal már szemeztem a hellyel, amikor a "Kálváriajárás a Börzsönyben" túramozgalmunk egyik túráját jártuk végig és a Varjasi-esőházban pihentünk. Akkor a nagy meleg miatt végül elvetettem az ötletet. Azóta sok víz lefolyt a Kemence-patakon. A mai túrát úgy alakítottuk, hogy útba essen. Az erdészet - bár gőzerővel dolgozik - még nem tudta a 2014. decemberi viharkár pusztítását eltüntetni. Ennek nyomai szembetűnőek voltak a Laposnál. Idefelé is széles, teherautókkal kijárt az út. A szükséges rossz. Az emlékoszlop és a kilátás is könnyen meglett. Az előbbi létrejöttében a BTHE (turistaegyesület, melynek tagja vagyok) is aktív szerepet vállalt. Az utóbbit meg a szép időnek köszönhetően volt lehetőségünk megcsodálni. Pumbi mackóm tartott velem a mai túrára.

[wapon beküldött és később kibővített szöveg]

benist 2016.03.14 12:10 - Megtaláltam
A katonasíroktól felkapaszkodtam a Cicőkére. Kicsit fura a neve, talán rovarra, vagy növényre illene inkább. A láda alatti sziklán pihentem egy kicsit, csodálva közben a tiszta időben a szemközti hegyvonulatot.

becko 2016.03.13 10:40 - Megtaláltam
35 km-es túra Honttól Bernecebarátiig és vissza, 7 találattal.
A Nagy-völgyből meredek kaptató visz fel a gerincre mire felértem elmúlt a térdfájásom.
Kellemes kilátópont, de a csúcsra vezető ösvényen alig van nyom,a többség az elkerülő úton megy.

dzoli1 2016.02.05 00:00 - Megtaláltam
Szép időben. :)

Csaba & családja 2016.01.29 12:00 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4.17 súly: 4.54
Megtaláltuk, köszönjük a rejtést! Mára 4 láda jutott kb. 14km-es túrán. Eleinte eső, majd köd, egy kis napsütés, pár forrás, hegycsúcs egyszóval ismét egy szép nap a szabadban.

norko 2016.01.16 14:10 - Megtaláltam
Majdnem 30 kilométer, 6 geoláda, 1 Várak a Börzsönyben kód , gyönyörű idő, szép havas táj. Erről szólt a mai nap.

gabortel 2016.01.16 12:05 - Megtaláltam
Téli Börzsöny 30.

h.krisz 2015.12.19 15:58 - Megtaláltam
köszi

VP 2015.11.28 11:15 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.48
Bernecebaráti - Ozmotring - Cicőke kirándulás borongós időben.
Azért látszott a Csóványos és a szemközti hegyoldal.
Visszafelé ahol leereszkedik a sárga +, egész közel hajtóvadászat volt, nagyon csattogtak a puskák, kicsit kerültem is dél felé. Egy menekülő vaddisznóval találkoztam is.

kópé1993 2015.11.14 10:25 - Megtaláltam
Barátokkal ládáztam egyet a Börzsönyben! Köszi a rejtést! 18 km-es tura alatt!

kobcikrajci 2015.11.11 12:09 - Megtaláltam KRW környezet: 4 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4.00 súly: 4.47
Börzsönyi bicajos barangolás Diósjenőről szeles, felhős, de enyhe időben. A járgányt Királyházán hagyva előbb a patakon, majd a saras erdészeti út emelkedőjén kellett átkelni a s- jelzésig. Itt már jóízűen baktattam előbb a Bugyihó szikla közé rejtett, majd a Cicőke hegyoldalban várakozó dobozához. A közelben fatörzseket pakoltak szállításhoz.

Mikulás 2015.11.07 13:13 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.60
Nem engedhettünk meg magunknak, hogy ne használjuk ki ezt a csodálatos őszi hétvégét egy kis túrázásra, bringázásra. Szombaton a Börzsönyre esett a választás és Bal3 is ráállt a dologra épp utolsó pillanatban :) A Honti-szakadék meglátogatása után Bernecebaráti falu végéről indultunk (ismerős parkolóból) a kis 14 kilométeres túrácskára. Az erdő csodaszép volt és jól esett a pulzusnak a kis emelkedő :-) Az Ozmotring multi felkeresése után tovább haladtunk a turistaúton egészen a Cicőkéig. Az emlékmű meglett, de a kedves Turistaegyesület nem tanulta meg a magyar helyesírást: nem túrista, hanem turista :-) Na, talán egyszer majd javítják ezt is. A láda az emlékoszloptól mintegy 35 méterre van és milyen jó, hogy oda tettéket! Hiszen pár métert tovább ereszkedve pazar panoráma van, amiről az emberfia az emlékműnél még mit sem sejt :-)

Köszönöm! Tökéletes geoláda! :-)
Mikulás

Bal3 2015.11.07 13:13 - Megtaláltam
Ave! Wappolok, s mindjart tovabb trappolok! Udv Bal3 [wapon beküldött szöveg]

sixtus 2015.10.25 15:10 - Megtaláltam
Köszönet a rejtésért, levadászva! :)

dendeocse 2015.10.24 00:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.92
Megvan.

Ruttkay 2015.10.05 13:00 - Megtaláltam
KX! Sajnos benne ültünk a felhőben...

Mars3696 2015.10.03 11:10 - Megtaláltam KRW környezet: 4 rejtés: 4 web: 4.5 átlag: 4.17 súly: 3.75
Köszi!

MoMaszter 2015.10.03 11:10 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4.5 web: 5 átlag: 4.67 súly: 3.70
Jó kis hely. Érdemes pár métert lejjebb ereszkedni a kilátásért! ;)

Az emlékoszlopon a tábla sajnos kicsit leleffent: próbáltuk egyenesre állítani, de szerszám híján ez nemigen sikerült. Egy csavarhúzóval és egy facsavarral lehetne javítani rajta.

izsolt 2015.09.27 17:10 - Megtaláltam
Talán szégyen, de eddig sem a Cicőke csoportról sem az alapítójáról nem hallottam.
Vígasztalásul ezt a mai túrát (30 km 7 óra alatt) nekik ajánlom

Mathau 2015.09.19 17:22 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.47
Ozmotring felől másztunk fel a hegyre a viharral végig a sarkunkban. Túl sok kilátás a felhők miatt nem volt, de akkor is nagyon szép, hangulatos hely, pláne most a sok szarvasbőgéssel. Lefelé a piros sávon még egy borzzal is találkoztunk :)

Laminsio 2015.09.06 00:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4 web: 5 átlag: 4.67 súly: 3.16
Köszi

Mercenary 2015.08.29 08:40 - Megtaláltam KRW környezet: 4 rejtés: 3.5 web: 3.5 átlag: 3.67 súly: 4.01
A rejtéstől nagyon pazar a kilátás, megérte feljönni ide még úgy is, hogy a mobil szauna velem volt.

emmerwald 2015.08.23 16:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.85
Király-kúti vízszedés után osontam fel a Cicőkére. Klassz hely és jó a rálátás a Magas-Börzsönyre. Köszönöm!

kl 2015.08.21 11:46 - Megtaláltam
Itt jártunk... [wapon beküldött szöveg]

mewwe 2015.08.11 14:50 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 4.5 átlag: 4.83 súly: 2.73
A térképhez képest más vonalon vezetett piros jelzésen másztunk fel, és a sárga háromszögön is csak a visszafelé irányból közelítettük meg a ládát. Kisbocs, mint mindig most is nagyon aktív volt. Gyönyörű a kilátás, nagyon jó, hogy letértünk ide a sárga útról, köszönjük!

Kisbocs, a lelkes segítő és ládamegtalálóKilátás majdnem a ládától
Discover 2015.07.26 10:45 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.50 súly: 4.15
Megtaláltam! [iGC] [wapon beküldött szöveg]
Köszönöm a rejtést!

jeti-matterhorn 2015.07.23 16:29 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4.5 web: 4.5 átlag: 4.67 súly: 3.60
Ági,Bia,Marci

katika 2015.07.11 16:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.30
GCKMOR-GCBGYH-GCCICO-GCMANA útvonal, 37 km, Ferivel, Petivel, Fifivel. Az idő remek, a kilátás remek. A decemberi fagykárok miatt még mindig katasztrofális a helyzet a Börzsönyben. Köszönjük a rejtést!

N.Zs. 2015.07.11 13:30 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.24
Későn indultunk, majd ráérősen élveztük a remek kirándulós időt. Napsütés, kellemes lágy széllel.
Kemencén parkoltunk a Kék sáv, Mária út közös szakaszán. Útszéli kereszt és a kápolna után a Nagy-Völgyi-Patakot keresztezve rátértünk a Sárga kereszt -ra, majd elmentük a sziklakápolna, Mária szobor előtt. A GCBE03-1-es pontja (keresztje) mellett sikerült elmenni, így a kb. 100-150 méteres szakaszt háromszor megtettük. :-) A GCBE03-2-es pontja után a rét szélé az árnyékban ebédeltünk. A Varjasi-ház elágazásnál (471m) látványos természeti pusztítás látszik. Rengeteg kidőlt fa van, és még több, már felvágva, rendezve várja az elszállítást. Ezen a szakaszon teljesen járhatóak az utak. A Sárga sáv , majd Sárga háromszög a Cicőkéig vezetett. A látvány lenyűgöző. Itt megint sokat időztünk, szívtuk a jó levezőt, gyönyörködtünk.
Az új Sárga sáv -n mentünk vissza Kemencére és természetesen a másik kilátóponton is üldögéltünk egy ideig. A Palacsintás király (Kemence Bem u. 38) volt a nap utolsó pontja. Még mindig remek palacsintákat készítenek.
Végül összesen 20,4 km-t tettünk meg. 545 szintemelkedéssel és 530 süllyedéssel.

Cicőkejó itt
kilátópont
másik kilátópont
itt is jó
lefelé a sárgán
Stüszi vadász 2015.07.05 14:30 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4.17 súly: 3.52
Lásd fkmaster!

fkmaster 2015.07.05 14:30 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4.17 súly: 4.23
Kánikulai kirándulás és forrástúra alkalmával jártunk itt, öröm volt gyönyörködni egy kis panorámában.

SirLes 2015.07.04 13:04 - Megtaláltam KRW környezet: 4.5 rejtés: 4 web: 4.5 átlag: 4.33 súly: 4.41
Feleségemmel hosszú idő után kettesben sikerült elmennünk egy kis börzsönyi barangolásra. Kissé meleg volt, de jól éreztük magunkat. Szép volt a kilátás, kár hogy a környék nyugalmát a jégkár utáni fakitermelés eléggé zavarta.

Attilacska 2015.06.21 09:30 - Megtaláltam
Köszönjük a rejtést!

SzantoA 2015.05.31 20:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 3.84
Csóványos kerülő gyalogos túrám (72Km) során ide is eljutottam. Diósjenő - Királyrét - Kóspallag - Nagybörzsöny - Perőcsény - Kemence - Bernecebaráti - Diósjenő útvonalon haladtam. A ládától nagyon szép a kilátás.

Attibati 2015.05.31 14:25 - Megtaláltam
147 kilométeres kör kerékpárral a Dunakeszi - Szob - Bernecebaráti - Gcbe03 - Gccico - Diósjenő - Vác - Dunakeszi útvonalon 1050 méter szinttel.
A S jelzés jól járható, a S3 szakaszon viszont csak jelzés van, látható út nincs. Van viszont rengeteg letört ág.
Itthon látom, hogy egy emlékoszlop is van a környéken, ennek koordinátáját jó lenne megadni a leírásban, én nem vettem észre.
A ládától néhány méterre csodálatos kilátás nyíilik a Csóványos gerincére.

picuresnagyur 2015.05.22 14:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.24
köszi :-) májusi monszunban :-)

Kerticsorbi 2015.05.15 11:01 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.30