Összesen: 413 db hozzászólás
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2017.10.12 14:07:34 (76531) |
A BRouter app-on belül letöltötted a Magyarországot lefedő területeket?
Locus, Beállítások/Navigáció, Számítási forrás BRouter-re van állítva?[ előzmény: (76529) chuklee, 2017.10.11 18:58:00] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2017.10.11 11:40:39 (76528) |
Az offline térkép előre letöltését én is javaslom amiről Hev írt. Ha kereshető POI-kat szeretnél akkor a LoMaps térképet célszerű leszedni a Locus áruházból. Magyarország kb. 75 Ft-ba kerül (25 LoCoin, 100 LoCoin=298 Ft). A fiók regisztrációnál viszont kapsz 3 ingyenes letöltési lehetőséget.
Ha az alap MapQuest (online) tervezést hagyod bekapcsolva, akkor az történik hogy az útvonalról egy megadott távolságra eltávolodva a Locus megpróbál újratervezni, de net hiányában nem tud. Hibaüzenet jelenik meg és az útvonalterv nem
változik. Amíg magadtól vissza nem mész az útvonalra, nincs navigációs utasítás.
Én azért beállítanám a BRouter-t is, hátha jól jön még a tervezés lehetősége az erdőben:
BRouter beállítás
A Locus navigációs beállításai egyébként nagyon jól testre szabhatóak, attól eltekintve, hogy nincs saját útvonaltervezője.
Lehet teljes újratervezés (ez a megszokott a legtöbb navigációnál), újratervezés úgy hogy minél előbb visszakerülj az eredetileg tervezett útvonalra és újratervezés úgy hogy szigorúan visszavezet oda ahol letértél. Kikapcsolható az automatikus újratervezés, megadható a távolság amelynél nagyobb letérésnél jön az újratervezés, konfigurálható a figyelmeztetés letérés esetén stb. stb.
Példák
Another playing with Locus navigation settings
How to set alerts for leaving your navigation route?[ előzmény: (76521) Andralin, 2017.10.09 13:10:47] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2017.10.09 12:05:25 (76519) |
Ha közvetlenül a Locus-ban rajzolod meg, az nem jó?
Menü/Útvonaltervezés
Mondjuk azt nem tudom, hogy az ingyenes változatban ez engedélyezett-e. Ha nem, lehet jelentkezni beta tesztelőnek és ekkor a fizetős funkciók is elérhetővé válnak, amíg le nem jár a tesztidőszak (de újabb verziók mindig jönnek :) ) Reklám az jön beta teszt alatt is.
http://docs.locusmap.eu/doku.php?id=manual:about:free_beta_testing
Szerintem nagyon jó a szerkesztője, Van undo/redo, a navigációs pontok között lehet változtatni a tervezési módot (pl. a térképen még nincs út, akkor kézi rajzolásra válthatsz), tud shaping point-okat létrehozni (olyan pontok, amelyeket nem mond be az útvonaltervező, de a navigációnak át kell haladnia a ponton. Sőt a shaping point-ok oda-vissza alakíthatóak köztespontokká.
Tudj róla, hogy a Locus-nak alaphelyzetben nincs offline tervezője. Ha letérsz az útvonalról, akkor nincs újratervezés mobilnet nélkül. Alapból a MapQuest online tervezőjét használja, egyetlen offline lehetőség, ha letöltöd a BRouter-t a Play áruházból, majd a BRouter-en belül letöltöd Magyarországot. BRouter használata esetén nem ír ki illetve nem mond be utcaneveket a Locus.[ előzmény: (76517) Andralin, 2017.10.09 00:03:14] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2016.06.30 12:11:10 (75211) |
Nem probaltam az Oregont (pl) szakado esoben hogy mennyire zavartalan a mukodese de az iPhone, Samsung es Motorola telefonokat neha az izzadt kez/ujj is majdnem hasznalhatatlanna/bizonytalanna teszi (kapacitiv erinto).
Ugyanúgy használhatatlan lesz, elkezd mászkálni a menükben, vagy nem érzékeli az érintést. Gombra kell tenni a képernyő ki-bekapcsolást. Elővétel után törlés ruhába, képernyő bekapcs, nézeget, képernyő kikapcs.
Az új szériás GPS-ek rákfenéje szerintem a Garmin Hotfix szolgáltatás, ami az STM Cartesio GPS chipset "szolgáltatása". Ez szerintem sokkal nagyobb hibákat okoz. Gondolom a 62/64 szériában is ott van kikapcsolhatatlanul mint az Oregon 600-ban. Ez olyasmi mint a telefonokban megszokott AGPS, annyi különbséggel, hogy míg a telefon a netről letölti a pontos (!) ephemeris adatokat, addig a Cartesio a korábbi adatok alapján saccol kb. 3 napra előre. Így gyorsabban talál fix pozíciót bekapcsolás után, de akár 50-100 méteres eltolás is lehet a valós pozícióhoz képest. A mozgásodat, fordulásokat tökéletesen követi a GPS, de 100 méterrel odébb vagy a térképen, aztán egyszer csak helyre ugrik a pozíció. A műholdkijelzőn közben lehet hogy végig maxon voltak a műholdak, pontosság szerinte mondjuk 3 méter és mégis rossz helyre rak.
Az a szörnyű benne, hogy nem tudod megkerülni azzal, hogy lerakod a GPS-t 5 percre, mert amikor mozgás közben átáll egy másik saccolt pályájú műholdra (mert mondjuk lenyugszik az aktuálisan használt 3+1-ből valamelyik), megint elmászik a pozíció, amíg le nem tölti a műholdról a jó ephemeris.[ előzmény: (75199) ha8lls, 2016.06.29 22:41:28] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2016.02.06 17:01:42 (74633) |
Garmin Dakota/Oregon GPS? Oregon-nál tapasztaltam, hogy teljesen magabiztosan közli a pozíciót szerinte néhány méter pontossággal, én meg látom hogy akár 50-100 méterrel lecsúsztunk az útról.
Van egy olyan elméletem, hogy ezt az Oregon/Dakota GPS-ekben kikapcsolhatatlan Garmin HotFix szolgáltatás okozza. Bekapcsolás után GPS a korábban (maximum 3 napja) letöltött ephemeris adatokat is felhasználja a pozíciószámításhoz. Ez becsült adatokat tartalmaz, ami szükségszerűen nem lesz olyan pontos, mint a frissen (=lassabban) letöltött adatok.
Ha most kapcsoltad be a GPS-t, az egész track-nek van egy fix félrehúzása (mondjuk 50-100m), a kanyarodásokat viszont precízen követi. Aztán egyszercsak mondjuk 5-10 percen belül visszamászik a pontos pozícióba, ekkor töltődtek le a friss adatok (ha jól emlékszem 50 bps adatátviteli sebességgel)
Ha nem most kapcsoltad be, hanem már egy ideje bandukolsz az úton, akkor mondjuk lenyugodhatott az egyik műhold, vagy lecsökkent a jelerőssége, a Dakota átvált egy olyan holdra, amelyiknek korábban letöltött - ma már pontatlanná vált - adatai vannak, a nyomvonal szintén elkezd félrehúzni, aztán ha letöltődött a friss adat, visszaugrik.
Hangsúlyozom mindez csak az én elméletem és ötletem sincs a megoldásra. A Hotfix-et kikapcsolni nem lehet a menükben, ha a vevő adatait ki lehetne törölni mint pl. az okostelefonokon, talán az is segítene.[ előzmény: (74617) NagyKG, 2016.02.05 16:45:20] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2015.10.26 10:57:23 (74216) |
Nekem csak a normál 2000 mAh-s Eneloop-ok váltak be élettartam szempontjából. Varta Ready2use típusból még a 2100 mAh változatok is elgyengültek néhány év után. (IPC-1L töltő)[ előzmény: (74207) Mr Zerge, 2015.10.25 19:50:18] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2015.01.08 09:41:39 (72802) |
jekaeff, Bryan:
Még egy dolgot lehet tenni. A kész térképből az adott Garmin IMG szelvényt kell megnyitni a Mapedit-tel és az érintett szakaszok Tulajdonságainál megnézni az útvonaltervezést befolyásoló paramétereket. (Properties fül/Type, Routing fül/ Speed, Route class és ugyanitt a tiltások pl. No pedestrian)
Például a megnéztem a Nagy parkoló nevű POI-nál van egy makadámút rajzolva és a Garmin-okon a végeredmény egy collector road út típus lesz, ami tervezés szempontjából magasabb osztályú mint az 'utca' típusból keletkező residential street-nél. A hibás térképnél talán valami egyéb rondaság is bekerülhetett a végeredménybe, de persze a Mapsource hiba sincs kizárva.
[ előzmény: (72798) jekaeff, 2015.01.07 00:22:34] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2015.01.06 22:28:05 (72797) |
2010-ben egy hasonló esetben arra jutottam, hogy egy látszólag irreveláns KorlatozasSebesseg=N/A paraméter miatt gyorsabb útként jelölhet meg egy kerülőutat a kitöltött KorlatozasSebesseg paraméterrel rendelkező úttal szemben TUHU motorja. Aztán például egy JarhatosagBiciklivel=D paraméter letiltja az autós tervezést is a szakaszra. Vannak tehát ilyen beépített mechanizmusok, amelyeket András anno tipikus rajzolói hibák elleni védelemként épített be.
Ha meglenne egy nyári .mp mentés, akkor a paramétereket összehasonlítva kiderülhetne az ok.
Mivel az OMP más mechanizmus szerint fordította a térképet, ott valószínűleg nincs ilyen hiba. De persze mindezek csak tippek részemről.[ előzmény: (72796) jekaeff, 2015.01.06 21:15:56] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.12.31 17:23:11 (72723) |
Szintén Aldis Power Bank-ot használok. Úgy emlékszem 7400 mAh kapacitással hirdették. Érzésre kb. 5000 mAh hasznosulhat belőle. Az első példányom egy éven belül tönkrement. Nem töltődött, pedig a tápegysége jó volt. A cseredarab működik már több mint egy éve, igaz néha a bekapcsológombját többször nyomogatni kell hogy bekapcsolódjon.
Előnyeként említeném hogy gyorsabban tölti a telefont, mint annak a saját hálózati töltője. Hátránya hogy a bank 1A-s töltője elég karcsú, 10 óra felett van a töltési ideje.[ előzmény: (72708) Yoss, 2014.12.31 16:04:35] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.07.02 11:28:35 (71605) |
Köszi, de akkor maradok az OsmAnd-nél, mert legtöbbször a térképbe épített POI-k között keresgélek.[ előzmény: (71600) b-lint, 2014.07.02 07:39:18] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.07.01 22:42:46 (71599) |
OSM térképen POI keresést, POI adatok megjelenítését csak a OsmAnd tud? Vagy csak én nem találom a Locus-ban és az Oruxmaps-ban ezt a funkciót? |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.05.22 13:53:12 (71326) |
Gondolom a 62S hasonló mint az Oregon x50 rendszere. Ott ezt úgy oldottam meg, hogy gyártottam egy Tracking off nevű profilt amiben kikapcsoltam a track-elést. A profilváltással így gyorsan lehetett ki- és bekapcsolni a rögzítést.[ előzmény: (71324) kulitoko, 2014.05.22 11:20:22] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.04.02 20:46:09 (70994) |
Azt hiszem félreértettél. Ha átállítod a menüt ahogy írtam, akkor track rögzítéstől függetlenül menni fog a napi km számláló és az összes érték a műszerfalon. Ha magyarra van állítva az Oregon 600, akkor itt keresd:
Beállítás/Nyomvonalak/Speciális beállítás/Út rögzítése, Mindig.
[ előzmény: (70957) Kincsvadászó Kalózok, 2014.03.31 22:11:35] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.03.31 18:13:20 (70955) |
Beállítás kérdése az egész:
Setup/Tracks/Advanced Setup/Trip Recording -> Always
Ezután mindig számolja a műszerfalon az értékeket, egyébként csak track rögzítésnél.[ előzmény: (70951) Kincsvadászó Kalózok, 2014.03.31 13:30:24] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.26 23:21:06 (70804) |
Nekem prémium van. A szövet belső oldalán jobbra-balra is egy-egy vezető gumicsík van, tehát elől kicsit merevebb a pánt, de nem vészes. Stopperrel még nem mértem de érzésre kb. felezi a üzemidőt. Ezért ha nem használom mindig kikapcsolom az Oregon beállítások menüjében a keresést.[ előzmény: (70787) perRetZ, 2014.02.26 07:40:46] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.13 13:48:05 (70675) |
Oregon x50 (WebUpdater) software version 6.60
as of February 6, 2014
Changes made from version 6.40 to 6.60:
Added support for additional ActiveRouting cartography
Improved display of marine-specific lines in BlueChart g2 maps
Fixed issue retrieving PLSS data in certain TOPO US 24k maps
|
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.01.14 21:55:23 (70438) |
Ha pozíciót is gyorsan talált, akkor ez rendben levőnek tűnik. Szerintem legközelebb próbáld frissíteni az AGPS adatokat (bekapcsolt Wifi mellett indítsd valami GPS-t használó programot néhány percre) és utána indulj ládázni.[ előzmény: (70437) Laciapa, 2014.01.14 21:40:53] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.01.14 21:04:51 (70436) |
Nem tudom. Az S3 service manual-ban csak egy folyamatábrát láttam műszeres ellenőrzésre.
Szerintem töltsd le pl. a GPS Test nevű programot. Kapcsold be a Wifi-t, hogy le tudja tölteni az AGPS adatokat, majd indítsd el a programot szabad ég alatt. Az egyes sávok felett számok mutatják, hogy mekkora erősségű jelet vesz az adott műholdról. Nekem most borult ég mellett is a műholdak nagy része 20-40 közötti jelszintet mutat, A legmagasabb érték 41.[ előzmény: (70435) Laciapa, 2014.01.14 19:53:23] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2014.01.14 19:50:17 (70433) |
A sima S3-asban van rádió, az S3 LTE-ben viszont nincs. Egyébként nekem is hihetetlenül jól működik a S3 GPS-e, ezért én is hardverhibára gyanakszom annál az S3 LTE-nél.[ előzmény: (70431) Satya64, 2014.01.14 19:39:09] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.12.23 16:11:01 (70244) |
IP címet csak a WAN interface-n kérne a router. A LAN-os IP címet te adhatod meg a LAN/IP address menüpontban. Természetesen úgy válassz címet, hogy a külső netes router DHCP szervere által osztott IP tartotányon kívűl essen.[ előzmény: (70243) tanker007, 2013.12.23 16:05:29] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.12.05 19:26:30 (70119) |
Nem kell vagdosni, már akkor lehetett rendelni a 600-as szériához fóliát amikor kapni sem lehetett Magyarországon az Oregon-t. Tökéletesen működik a kapacitív kijelzővel egy fényes Viquiti (3M) fólia nálam.
Nem tudom, hogy esőben hogy működik a fólia nélkül a 600-as, nálam fóliával megzavarodik, fals érintéseket érzékel. Ennyi hátránya lehet a fóliának.[ előzmény: (70116) vecsbal, 2013.12.05 18:22:53] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.11.24 14:59:56 (70016) |
Tapasztalatom ugyan nincs, de mi lenne ha a BaseCamp mappáját szinkronizálnád a Dropbox-szal? Persze előtte teljes mentés mindenképpen ajánlott.
%USERPROFILE%\AppData\Roaming\GARMIN\BaseCamp\Database\4.2\[ előzmény: (70014) pockok, 2013.11.24 10:59:29] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.09.25 23:36:21 (69533) |
Próbálj meg másik USB kábellel tölteni a gyári helyett, nekem megtáltosodott tőle az S3-as :) A Tevion nálam is sokáig tölt, kicsi az 1A-es tápegység.[ előzmény: (69531) Yoss, 2013.09.25 23:15:30] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.09.25 23:32:40 (69532) |
Nem töltődött a tápegységéről. A tápegysége más eszközt simán töltött, szóval a bankon belül hibásodott meg valami.
Leadtam a boltban, "nem töltődik a hálózatról" hibával. Néhány hét visszajött postán, javítás nélkül. Nézem a munkalapot, már csak ennyi maradt a hibaleírásból: "nem tölt". Rádugtak valami fogyasztót, azt a maradék szuflával töltötte, már vissza is pattintották. Bementem személyesen a Korányi Sándor utcai szervizbe, prezentáltam a hibát, ott helyben adtak egy újat.[ előzmény: (69530) Ákibard, 2013.09.25 21:44:41] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.09.25 19:19:58 (69520) |
Nekem is egy Aldis Tevion Power Bank 7400 mAh van. A ráírt kapacitásokat nyugodtan szorozd meg kb. 0,7-tel, mert akkor is van veszteség amikor kisütöd a bank akkuját és a telefon is "elfűti" az energia egy részét. Nekem érzésre kb. 5 Ah -t lehet kiszedni belőle. Fél éve tönkrement egyébként, garanciában cserélték.[ előzmény: (69506) Ákibard, 2013.09.24 23:53:26] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.08.26 09:45:48 (69081) |
A csak a Where to? menüpontból lehet változtatni a keresés középpontját. Where to, utána jobb alsó sarokban menü gomb, 'Search near'.[ előzmény: (69075) olahtamas, 2013.08.26 06:07:06] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.07.28 22:07:32 (68677) |
Csak annyit tennék hozzá, hogy a BaseCamp már az USB-n csatlakoztatott készüléken levő térképeket is látja és tudja használni. Sőt egy pendrive-ra kimásolt térképeket is elfogad. Igaz eltart pár percig amíg beolvas egy TOPO térképet.[ előzmény: (68652) haflinger, 2013.07.27 15:59:14] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.07.15 22:07:11 (68539) |
Ez a hivatalos Garmin térképekkel is így van? Tehát lehet ez a térképkészítő programok (pl. cGPSmapper) hibája?[ előzmény: (68537) piret, 2013.07.15 21:34:36] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.07.15 16:04:02 (68535) |
Igaz, az OMP szó felett átsiklottam. Ők saját rutinokkal végzik a fordítást, tudnak módosítani, vagy legalábbis magyarázattal szolgálni a besorolásokra. Lehet hogy a módosítás nem lesz olyan egyszerű, mivel ők több országon átívelő térképeket állítanak elő.[ előzmény: (68531) Bryan, 2013.07.15 15:50:41] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.07.15 15:04:00 (68528) |
Minden Garmin térkép több rétegből, fóliából áll. Amikor nagyítás közben eltűnnek vagy előtűnnek részletek akkor történik a váltás a rétegek között. A rétegek száma és hogy mekkora nagyítási szinten jelennek meg, a térképben van meghatározva. Ugyanígy meg lehet adni, hogy az egyes POI, polyline és polygon típusok mely rétegeken szerepeljenek. A TUHU-n ezt mi nem tudjuk módosítani, K.A. rutinjai készítik elő a fordítandó Polish MP fájlt és rendelik a térképelemeket a nagyítási szintekhez.[ előzmény: (68526) Csuhás, 2013.07.15 14:38:50] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.07.11 10:38:55 (68504) |
Szerintem is a panelen van a gombelem. Például MediaMarkt-okban van ilyen lítium cella több méretben. A típusban benne vannak a méretei. Pl. CR2032: 20 mm átmérő 3,2 mm magasság.[ előzmény: (68503) Aty, 2013.07.11 10:19:54] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.06.29 18:47:08 (68369) |
Track az angol eredeti, ezt sikerült valahogy szám-ra fordítaniuk valami automata fordítóval a cd-s track - zeneszám vonal mentén mozogva :)[ előzmény: (68358) pube, 2013.06.29 16:34:00] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.06.28 21:07:36 (68328) |
Nem tudom észrevettétek-e a nemrég megjelent BaseCamp 4.2 fő újdonságát, az Utazástervezőt (Trip Planner).
Megadjuk az utazás kezdő- és végpontját, a járművet, a napok számát, a naponta utazással töltött órák számát és a BaseCamp elkészít egy napokra lebontott útitervet. A tervezés után módosíthatjuk az érkezési, indulási időket, illetve kereshetünk a szakasz megadott pontja körül POI-t (szállás, étterem stb.)
Vannak hiányosságai, de érdekes újdonságnak tartom, szerintem próbáljátok ki. |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.06.27 19:16:32 (68313) |
Az ilyen magasságbeli eltéréseket az okozza, hogy az Androidos program nem számol a geoid és tengerszint feletti magasság különbségével. Próbálj meg a beállításai között adjust altitude, geoid vagy valami hasonló nevű opciót keresni és bekapcsolni. Ha nincs, keress másik programot.
Egy online kalkulátorba beütve a koordinátákat kijön, hogy azon a helyen 45 métert kell levonni a 776 méteres magasságból.
http://www.unavco.org/community_science/science-support/geoid/geoid.html
Mondjuk konkrétan az S3 arra egy jó példa, hogy milyen nagy a szórás a mobilok GPS vevői között. Az S3-asnak ugyanis félelmetesen jó a vevője. Tudom, mert fél éve használom a 60CSx és egy hónapja az Oregon 600 mellett :)[ előzmény: (68311) V_Gabor, 2013.06.27 18:22:51] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.06.24 11:08:13 (68234) |
Most nincs nálam az Oregon, de úgy emlékszem hogy a Setup/Routing menüben tervezési módra ki lehet választani a 'prompt'-ot és ekkor rákérdez a járműre újratervezésnél.[ előzmény: (68233) diego, 2013.06.24 10:46:50] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.06.23 22:33:37 (68231) |
Elvileg ugyanaz mintha track-et adnál meg célnak, csak megfordítja azt tervezés előtt. Kár hogy kivették az Oregon-okból a választási lehetőséget, szerettem ezt a funkciót a 60-ason.[ előzmény: (68230) scele, 2013.06.23 22:10:37] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.06.23 22:05:34 (68228) |
Ha már a WinGDB-ról van szó. Oregon 450-en te be tudod állítani, hogy egy ilyen track-en navigáljon rendesen fordulóról-fordulóra? A csix trackback-nél még rákérdezett hogy útra illesztve navigáljon-e vagy "csak" track-en. Ha kihagytam egy eredeti szakaszt majd később visszatértem az útvonalra, akkor szépen folytatta a navigációt. Az Oregon 550-en és a sajnos a 600-ason is, ezt nem tudom előidézni. Kirakja lila színnel az útvonalat, de nem navigál, követhetem szemmel az útvonalat.[ előzmény: (68212) scele, 2013.06.22 21:59:54] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.06.14 21:43:23 (68123) |
Van Stopper alkalmazás, Stopper műszerfal, a Kör indítás/leállítás funkció kitehető hardver gombra és van vagy 15 féle, körre vonatkozó adatmező. Nem tudom ezen felül tudnak-e még valamit a bringás Garmin-ok.[ előzmény: (68122) scele, 2013.06.14 21:00:45] |
|
Andreas | hozzászólásai | válasz erre | 2013.06.08 21:09:20 (68028) |
Én kiraktam a főképernyőre az óra helyett a Track Controls dashboard-ot, hogy el ne felejtsem, de akár bekapcsolhatod az Auto Start-ot is.[ előzmény: (68027) diego, 2013.06.08 20:34:40] |
|
|
|