Összesen: 10 db hozzászólás
Csuhás | hozzászólásai | válasz erre | 2015.04.13 07:06:41 (5236) |
Szvsz sokat segÃtene a "Nem keresem" lehetÅ‘ség a ládaoldalon amivel a letöltésekbÅ‘l térképekrÅ‘l el lehetne tüntetni a valamiért nem szimpatikus ládákat. ( Pl a bringázni nem tudók számára láthatatlanná válnának a kerékpáros multik stb. ) Nem egy nagy fejlesztés de igen csak régen várunk rá.[ elÅ‘zmény: (5231) Mikulás, 2015.04.12 21:10:59] |
|
Csuhás | hozzászólásai | válasz erre | 2013.11.25 09:25:12 (3872) |
Józan paraszti ésszel felfoghatatlan, hogy azokon a tömÃtéseken ahol a vÃz túlnyomás nélkül bejut ott miért nem jön ki a nagynyomású fékfolyadék? ( Egyetlen kivétel a "szuszogó" de azt illik valami vÃztaszÃtó dugóval ellátni. ) Egyszer már Ãrtam de még most is csak marketing dumának érzem a fékfolyadék csereberét. Kibúvót ad egy műszaki hibából bekövetkezÅ‘ baleset esetén, illetve bevételt a márkaszervizeknek. |
|
Csuhás | hozzászólásai | válasz erre | 2013.10.28 20:23:47 (3765) |
Jómagam még nem láttam olyan autóst beleértve magamat is aki fékolajat cserélt volna. ( Szvsz a kötelezÅ‘ csere csak egy beépÃtett kibúvó ha valami baleset esetén fékhiba gyanúja merülne fel. ) [ elÅ‘zmény: (3763) CacheFinder, 2013.10.28 20:18:05] |
|
Csuhás | hozzászólásai | válasz erre | 2013.08.22 19:46:49 (3387) |
Szerintem aki ilyen vonóhorgos tartót használ az nyomtassa ki a rendőrautóra szerelt bringatartó fényképét, adott esetben ez is egy jó érv lehet. |
|
Csuhás | hozzászólásai | válasz erre | 2013.05.19 19:46:11 (3055) |
Megnézném ezt a gumit a tegnapi nógrádi löszös agyagos latyakban. Vándor mancsából ma fogóval összeroppantgatva sikerült kiszedegetnem a sziklává száradt agyagot.[ előzmény: (3054) Bojsza család, 2013.05.19 19:38:28] |
|
Csuhás | hozzászólásai | válasz erre | 2012.11.13 18:04:30 (2089) |
Hidegben besűrűsödik az olaj, lassan tapadósan mozognak alkatrészek, bovdenek. Egy kis hÃg olaj, esetleg egy kis WD40-es rásegÃtés szerintem megoldja a gondod.[ elÅ‘zmény: (2088) halaszkiraly, 2012.11.13 17:57:00] |
|
Csuhás | hozzászólásai | válasz erre | 2012.03.30 09:39:45 (316) |
Ezt a hajlÃtó igénybevétel maximumot azért gondold át. Ez ugye a egyik végén befogott végén terhelt tartó esete. A legnagyobb igénybevétel az a befogásnál lép fel. ( Ahogy a satuba fogott seprűnyél is a satunál törik el ) A pedál fotóján viszont látszik hogy a felület egy része oxidált, koszos. Magyarán régen el volt már repedve.[ elÅ‘zmény: (315) Old Fairy, 2012.03.30 09:11:17] |
|
|
|