geocaching.hu geocaching.hu FAQ/cachikett/szabályzat
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum   |   belépés
  
  
  
 
FAQ
GC kupa fórum, Toth417 hozzászólásai
új hozzászólás | témák listája

Összesen: 7 db hozzászólás

Toth417hozzászólásai | válasz erre | 2017.08.06 21:04:41 (3949)
Köszönöm!
[előzmény: (3948) Attibati, 2017.08.06 18:41:49]

Toth417hozzászólásai | válasz erre | 2017.08.06 15:48:09 (3947)
Sziasztok! A leírásból nem egyértelmű, hogy a track KEZDETE vagy VÉGE után telhet el 7 nap a feltöltésig. A #7412-es trackkel (múlt vasárnap 15:50) vártam volna az egy hét leteltéig, mert még jelszó nélküli megtalálások vártak, várnak rajta, most töltöttem volna fel, de már nem fogadja el.

Toth417hozzászólásai | válasz erre | 2017.06.14 09:42:24 (3940)
Köszönöm a segítséget!
[előzmény: (3939) Attibati, 2017.06.13 22:15:25]

Toth417hozzászólásai | válasz erre | 2017.06.13 21:59:15 (3938)
Nem fogadja el továbbra sem,

"Ez a track már fel van töltve, "Track_20-MAY-17 074711 PM.gpx" néven, ELUTASÍTVA."

Távadatot az összeadottat írja ki...

Toth417hozzászólásai | válasz erre | 2017.06.13 17:04:07 (3935)
''A megadott kilométerszámot több részletben, több ládánál is össze lehet gyűjteni, de mindegyik helyszínen legalább 5 kilométert kell gyalogolni, illetve legalább 10 kilométert kell kerékpározni.''

Én ezt a szabályrészletet idáig úgy értelmeztem, hogy gyalogos megtalálásnál legalább 10 km kell egy nap, de ez több részletben is lehet. Most, a jelszó nélküli találatok elfogadása után töltöttem fel május 20-i trackjeimet: az egyik 19,2 km, ezt el is fogadta a rendszer. Volt még egy 5,3 km-es trackem, ezt töltöttem fel másodszorra, de a rendszer nem fogadta el, kiikszelte. Kérdésem, hogy én értelmeztem a szabályt rosszul, vagy ez speciális esetnek számít?

Toth417hozzászólásai | válasz erre | 2017.04.25 18:21:41 (3910)
Köszönöm a választ!
[előzmény: (3909) Marton Zoli, 2017.04.25 17:39:24]

Toth417hozzászólásai | válasz erre | 2017.04.25 17:01:22 (3908)
Sziasztok!

Van ugyan erről említés az oldalon, de nekem nem teljesen világos. Ha egy többpontos multinak, amit korábban nem találtam meg, csak egyik része lett meg az adott track alatt, a másik része pedig később (ez után lehetett logolni), akkor a logolás után tölthető fel mindkét track, és jár a pont minden pontjáért? Vagy csak azokért, amik az utolsó trackban lettek meg?

Előre is köszönöm a választ!
Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!

[fejlesztési ötletek] [grafikonok] [szavazások] [jogi tudnivalók] [e-mail]

[impresszum]

A geocaching.hu megnevezés és a kapcsolódó logo bejegyzett védjegy.
Kereskedelmi célú felhasználásuk csak a tulajdonosok hozzájárulásával lehetséges.
turistautak.hu