geocaching.hu geocaching.hu FAQ/cachikett
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum    |   belépés
  
  
  
 
FAQ
Előzmények

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2009.11.27 21:17:24 (5592)
Csak ha mindkét helyre bejelented. Az, hogy nincs két láda egymástól 10 cm-re csak könnyítés, attól még más szabályok vannak itt s ott.
[előzmény: (5591) Spagyi, 2009.11.27 21:10:41]

Spagyihozzászólásai | válasz erre | 2009.11.27 21:10:41 (5591)
A .hu-n és.com-on is bejelentett ládák megtalálásai számítanak mind a két oldalon? ...
[előzmény: (5590) macikupac, 2009.11.27 21:06:33]

macikupachozzászólásai | válasz erre | 2009.11.27 21:06:33 (5590)
A Bajnokok Ligájában rúgott gólok számítanak az Seria A-ban? Na, ugye!
[előzmény: (5589) Spagyi, 2009.11.27 20:53:28]

Spagyihozzászólásai | válasz erre | 2009.11.27 20:53:28 (5589)
Éppen erre gondoltam, hogy nem teljesen. Hiszen a magyar oldalon levő ládákat le lehet fordítani angolra és felkerülhetnek a .com ra. Ennyi erővel szerintem csak egy pici kellene, hogy a .com os megtalálások bele számítsanak a magyar megtalálásokba.
[előzmény: (5588) KiVi, 2009.11.27 20:47:07]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2009.11.27 20:47:07 (5588)
Nem, két külön játszótér.
[előzmény: (5587) Spagyi, 2009.11.27 20:45:47]

Spagyihozzászólásai | válasz erre | 2009.11.27 20:45:47 (5587)
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a .com on megtalált ládák (amik nem szerepelnek a .hu oldalon) azok bele számíthatnak-e a .hu-s megtalálásokba? Az 50 es megtalálási limit miatt kérdezem, hogy magyarországon ládát rejthessek el...


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!

[fejlesztési ötletek] [grafikonok] [szavazások] [jogi tudnivalók] [e-mail]

[impresszum]

A geocaching.hu megnevezés és a kapcsolódó logo bejegyzett védjegy.
Kereskedelmi célú felhasználásuk csak a tulajdonosok hozzájárulásával lehetséges.
turistautak.hu