Ha a rendezvényeken a kedvezményes részvételi díj nem fedezi az adott részvevőre eső költségeket, akkor ez hibás gazdálkodás. Ahogy azt lentebb megfogalmazták, így egy pártoló tag minél több rendezvényen vesz részt, annál több veszteséget okoz az egyesületnek? Tudom, ez így sarkos, de azért valami ilyesmi történik.
Szerintem nem az egyesületnek kellene kedvezményt adni a kártyára, hanem ehhez partnercégeket találni, akik pl. a honlapon bizonyos reklámfelületért cserébe kedvezményt adnak a szolgáltatásaikból. Tudom, volt egy ilyesmi próbálkozás az EuroDiscont kártyával, de nem abba az irányba kellene elmozdulni, hanem közvetlen kapcsolatokat kialakítani.
Rengeteg játékos van például, akinek saját cége van. Első lépésként őket lehetne bevonni. Aztán hagyni, hogy a játékosok szervezzenek be partnercégeket - természetesen végső lépés mindig az egyesületé a megállapodás megvalósításában. Itt akkora létszám látogatja a honlapot, hogy az komoly reklámtőke.
Így meg lehetne nyerni azokat a játékosokat pártolótagnak, akik az ilyen kedvezmények miatt már fizetnének tagdíjat. Ebben csak nyeresége lenne az egyesületnek, 0 Ft befektetéssel.
Mielőtt még valaki azzal állna elő, hogy ez nem működne: de igen, a gyakorlatban bizonyítottan működik. Ha érdekli a vezetőséget, szívesen megosztom az ezen a területen szerzett tapasztalatokat.[ előzmény: (21297) Mikulás, 2011.10.25 11:20:38] |