Előzmények
agyorgy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.10 21:15:51 (29587) |
Hohó..., a 125p az a NAGYPOLSKI, a kicsi a 126p volt.
Azt csak egyszer vezettem, az én méreteimmel nem fért össze:)[ előzmény: (29585) mato, 2012.10.10 20:58:47] |
|
mato | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.10 20:58:47 (29585) |
Kispolszki, igen, az nekem is volt. Sok bajom nem volt vele, csak kétszer is elszakadt az indítóbowden, ezért seprűnyéllel kellett beröffenteni. :)
Meg egyszer elhagytam a kipufogó dob egyik csavarját, amit korábban az előző tulaj pótolt egy gyárinál hosszabbal, amit beletekert az olajdeknibe. Ömlött az olaj a dobra, égett rendesen, a fekete füst meg hömpölygött az utastérbe a fűtőnyílásokon :)))
Dacia 1310 TX-em is volt, őt nagyon szerettem minden bajával együtt. Rutinosan cseréltem éjszaka árokparton AC pumpát (mindig kirepedt az utángyártott membrán, ezért volt tartalékban a csomagtartóban egy komplett), pucoltam alapjárati fúvókát, szedtem ki éppen elromlott termosztátot a hűtő csövéből. :))))
Sőt, hangtuning is kellett, hogy elnyomja a kanyarban kopogó féltengelyek kopogását :))))
Régi szép idők :)))))[ előzmény: (29582) Mr Zerge, 2012.10.10 20:33:01] |
|
yoggi | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.10 18:54:26 (29580) |
Nem hiszem hogy nagyobb darab vagy nálam, én pedig 10 évig használtam nap mint nap :)
A trükk, hogy szedd szét a háttámlát, van benne egy vizszintes merevitő azt törd/fürészeld ki, majd ahelyett tegyél be oda egy szélesebb gurtni darabot.
Az eredmény az lesz hogy az ülés alsó felén mélyebben tudsz beleülni, egyenesebb lesz a hátad, és kb 5-8 cm-el több lezs a lábtered ugyanabban a szék pozicióban
Több széz kilométerekt levezettem igy egyhuzamban rendszeresen, minden gond nélkül.
szinte 2 méter és olyan 140 kg voltam a trabis korszakban ;) [ előzmény: (29579) Atmosz&Zozmosz, 2012.10.10 18:48:52] |
|
Atmosz&Zozmosz | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.10 18:48:52 (29579) |
:-)))
Nekem csak annyi a gondom a Trabantommal (igen, nagybetűvel!), hogy nem egészen férek bele... Kellene a sínt egy kicsit hosszabbítani, mert nem tudom eléggé hátratolni az ülést :-)))[ előzmény: (29558) Old Eye, 2012.10.10 09:27:42] |
|
Old Eye | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.10 09:27:42 (29558) |
Anno egy kollégámmal, annak Trabantjával (nagybetûvel kérem írni!) mentem egy napra síelni, Münchenbôl Brauneckre. A srác nagyot bukott, alaposan összetörte magát. Hát én vezettem szállásunkig... majd vért pisiltem, mikor megérkeztünk. Már csak a feszültségre emlékszem, ami bennem uralkodott. És arra, hogy a mûszerfalból jött ki a sebváltó kallantyúja, a srác váltott helyettem. Istenem, milyen szép volt, mikor fiatal voltam :-)[ előzmény: (29556) gusty, 2012.10.10 09:18:11] |
|
yoggi | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.10 09:01:22 (29555) |
trabantozás elött gyúrjál keményen, nekem 1 évig állt a ház elött mielött eladtam aztán mikor elvitték, akartam menni egy tiszteletkört vele, majdnem elvittem egy keritést, mert ugye a fék.....( elszoktam a kenyérszervótól) [ előzmény: (29554) scele, 2012.10.10 08:57:05] |
|
scele | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.10 08:57:05 (29554) |
Ha kérhetem ne suttyózzunk! Köszi
Egyébként meg mertem volna esküdni, hogy jobb oldalon volt a gyújtáskapcsoló a ladában. Pedig nekem is volt jó pár évig, de erre nem emlékeztem.
Én újra trabantozni akarok, de Piret mester nem meri odaadni. :-D[ előzmény: (29553) LionDaddy, 2012.10.09 23:04:55] |
|
LionDaddy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.09 23:04:55 (29553) |
'970-es az évjáratom, de nekem még volt szerencsém 1200-es kereklámpáshoz, dupla-kereklámpás ezeröcsihez, Trabant 601 Limusinhoz és 120L Skodrihoz is.
A mai igazán fiatal suttyók azt sem tudják, milyen élvezetet tudtak nyújtani ezek a régi vasak!
:))[ előzmény: (29551) Old Fairy, 2012.10.09 22:35:45] |
|
diego | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.09 22:02:22 (29546) |
:-)))
Én középiskolában nevettem sokat az osztálytársakon. Amikor a sok "nyugati" autós beült, hogy húúúúúúúú hadd próbáljam ki a ladát, és matattak a kulccsal a jobb oldalon :-))
Az már csak hab volt a tortán, hogy a sok szervokormányon nevelkedett egyén izzadt mire meg tudta mozdítani a kormányt :-). Pedig nem volt vele semmi baj, csak azt tekerni kellett.[ előzmény: (29514) Old Eye, 2012.10.08 20:09:43] |
|
Old Eye | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.08 20:09:43 (29514) |
Én csak a középsô gyújtáskábelt húztam ki annyira, hogy a sapka még rajta maradt... VW Käfer, Dacia, Lada...
Öregszem. Nemrég beültem egy Ladaba, hogy odébb tegyem párszáz méterrel - semmi sem esett kezemre.[ előzmény: (29513) yoggi, 2012.10.08 19:32:16] |
|
yoggi | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.08 19:32:16 (29513) |
Amig a régi elosztófejes autónk volt, ilyen esetekben kiszedtem az elosztófejből a rotort, + semmit nem hagytam a kocsiban, a mostanival meg nem járok pestre csak ha nagyon nagyon muszáj, igaz nekem a félárú erősen meghatározó ebben. [ előzmény: (29512) pgyp, 2012.10.08 18:25:17] |
|
pgyp | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.08 18:25:17 (29512) |
én is, de 6-ra kell ott lennem, a legelső busz még csak el sem indul addigra a vonat is csak 7 után ér be:-(( Van reptéri transzfer is, de az meg több, mint amibe a kocsi kerül mindenestül.[ előzmény: (29511) yoggi, 2012.10.08 18:21:18] |
|
yoggi | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.08 18:21:18 (29511) |
Szegedről ha az idő tényezőbe belefér( nem hajnali 8-kor kezdődik a program) én biztos a buszt vagy a vonatot + metro+ földalattit választanám, ha más egyéb dolgom nincs. [ előzmény: (29507) pgyp, 2012.10.08 17:53:02] |
|
pgyp | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.08 17:53:02 (29507) |
Hősök tere - Városliget környékén tudtok olyan parkolóhelyet, ahol nyugodtan ott tudom hagyni a kocsit néhány napra? Vagy biztonságos helyet + gyors közlekedést a Városligetbe. |
|
|
|