Előzmények

szferixhozzászólásai | válasz erre | 2017.01.20 23:45:46 (75947)
A másodiknál ahogy írtam, igen. Kifejezetten. Az elsőnél USB slot.
[előzmény: (75942) vrobert82, 2017.01.19 18:09:20]

vrobert82hozzászólásai | válasz erre | 2017.01.19 18:09:20 (75942)
Akkor tehat megis driver, stb user error volt ezek szerint ?
[előzmény: (75941) szferix, 2017.01.19 16:45:22]

szferixhozzászólásai | válasz erre | 2017.01.19 16:45:22 (75941)
75840 sz.-on nyavalyogtam egy Garmin eTrex 30x készülékkel kapcsolatos problémák miatt. (Szoftver frissítés, PC kapcsolat) Többen adtak tanácsot, megoldás nem született. Jeleztem, hogy visszaküldöm garanciális eljárásban és megírom itt a fejleményeket. Megtörtént, másnap küldték az újat. Megörültem, neki estem emberesen és perceken belül formáztam az SD kártya helyett a belső memóriát... Boldogság, mint gyújtogatónak a vizes szalma. Miután kellőképpen kisírtam magamat, telefon a szervizbe, ez és ez történt. Küldjem vissza, újra telepítik a szoftvert. OK. Másnap telefon, nem lehet telepíteni, küldenének egy újat, ha van türelmem kivárni, mert jelenleg nincs raktáron. Volt türelmem... Ma megérkezett az új vas, szám szerint a harmadik. Fel a gépre, természetesen nem csatlakozott (Win10 x64). A szemem sem rebbent, én lettem volna legjobban meglepődve, ha csatlakozik. Már várta őt egy virtuális Win7 x86. Átirányítottam az USB csatlakozást a hostról, azonnal települtek a szükséges összetevők, az előre feltelepített Garmin Express indult és ott volt minden előttem, amik hiánya miatt ez a rémtörténet indult. Fent vannak a szükséges térképek, minden a legnagyobb rendben. Nem tudom megkerülni a Navi-Gate dolgát, mert én szerviz ügyben nagyon máshoz vagyok szokva. Gyorsak, udvariasak, segítőkészek. Le a kalappal előttük.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]