Előzmények

scelehozzászólásai | válasz erre | 2016.04.27 18:49:45 (5923)
Hát ez valami remek lenne! :-(

"nem tudom pontosan, mert nem érint a dolog"

Szerintem ezzel többet mondtál el mindennél! Akit nem érint, azt nem zavarja, ha hülyeséget találnak ki neki. Engem viszont érint! Nem kell se rendszám, se semmilyen hasonló hülyeség. Egyszerűen nincs értelme és felesleges. Jelneleg nagyon sok hátrányát látom és semmilyen előnyét.
[előzmény: (5920) Ajtony, 2016.04.27 15:44:57]

Ajtonyhozzászólásai | válasz erre | 2016.04.27 15:44:57 (5920)
Számtalan megoldás létezik. Én nem vagyok gépész, de én pl. bilinccsel rögzíteném az ülés alá, ahogy most a kis villogó piros lámpácskát szerelik fel. De mások sokkal kreatívabbak. Walesben pl. az volt a tervezet (gondolom, az is elbukott), hogy nem a kerékpárnak lenne rendszáma, hanem a rendszám a kerékpáros KRESz vizsgáját igazolná, a sisakján lenne, és akkor nem lenne gond a gépezet cseréjekor. Igaz, ilyen módon nem segítene a lopások lebuktatása terén.
Minden megoldásnak van hátulütője, a rendszámnak pl. a légellenállás növelése. A rendszámos mellényt először én is mulatságosnak hittem, amikor itt olvastam róla, aztán rájöttem, hogy a láthatósági mellény már ma is követelmény bizonyos útvonalakon vagy bizonyos viszonyok között (nem tudom pontosan, mert nem érint a dolog).
[előzmény: (5919) scele, 2016.04.27 14:03:30]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2016.04.27 14:03:30 (5919)
És szeretném kérni, hogy lehetőleg a carbon vázamba kelljen két átmenő csavarral felrakni ama rendszámot, ami természetesen ugyanolyan méretű, mint az autókon lévő, különben, hogy a francba érzékelne a VÉDA! :-(
[előzmény: (5918) Ajtony, 2016.04.27 11:07:48]

Ajtonyhozzászólásai | válasz erre | 2016.04.27 11:07:48 (5918)
A hideg is kiráz a gondolatra, hogy a lábunk közlekedési eszköz legyen. Egy ismerősömnek tényleg eszköz van helyette, elhatalmasodó cukorbajból kifolyólag.
Én továbbra is ragaszkodnék ahhoz, hogy a lábam mozgásszerv legyen.
Egyébként ha az általad ad absurdum végigvitt gondolatmenetet folytatnánk, akkor az autókra se kell rendszámtábla. Vagy mégiscsak kell egy kategórihatárt meghúzni, ami fölött már kell? És az miért pont a kerékpárt kihagyva legyen meghúzva? Ha pedig kell határ, akkor érdemes rajta elgondolkodni, hol legyen.
Ha jól tudom, van olyan ország, ahol van rendszámtábla a kerékpárokon. Nálunk is voltak már róla szakmai viták - a Magyar Kerékpárosklub természetesen ennek során ellenezte. Ez a dolga. Jogokért harcolni, kötelezettségeket elutasítani. Minden normális érdekvédő-szervezet így működik.
[előzmény: (5913) scele, 2016.04.27 09:32:09]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2016.04.27 09:32:09 (5913)
A lábad is közlekedési eszköz, mégse lehet téged azonosítani, ha átmész a zebrán, miközben piros a lámpa. Rendszámot mindenkire, lehetőleg az őzekre is, mert össze vissza futkároznak keresztben az úton, ott ahol nincs is zebra.
[előzmény: (5912) Ajtony, 2016.04.27 07:19:21]

Ajtonyhozzászólásai | válasz erre | 2016.04.27 07:19:21 (5912)
Nem ilyen azonosításról van szó. Ha a kerékpáros saját puszta létét és\vagy az autós szabad életét veszélyeztető manővert méltóztatik bevetni, akkor például Őt is lefényképezhesse a szuperradar. Az ugyanis (ma még) nem alkalmas arra, hogy a kerékpáros szütyőjében lapuló személyazonosító okmányt megörökítse. :-) Szerintem legjobb lenne a rendszámtábla. Ha már egyszer a kerekesek azt hirdetik, hogy az Ő gépük közlekedési eszköz.
[előzmény: (5909) nmaria, 2016.04.26 20:34:30]

nmariahozzászólásai | válasz erre | 2016.04.26 20:34:30 (5909)
1.Az azonosítás most is megoldott. (személyi igazolvány, diákigazolvány).
2.Ezt én kiterjeszteném mindenkire, aki részt vesz a közlekedésben. Vizsga nélkül egy tapodtat sem. ()még gyalogosan sem)
3.A legszélső sávban a közlekedés rendben lenne akkor is, ha busz sáv.
4.Szerintem nem balesetveszélyes, sőt biztonságosabb mintha a kretén autós nem néz hátra és kivágja az ajtaját. Az utasoldal és útszéle közti kerékpársáv egyenesen halálos. Az utas nem lát hátra a tükörben.
[előzmény: (5908) JAck:66:, 2016.04.26 20:27:38]

JAck:66:hozzászólásai | válasz erre | 2016.04.26 20:27:38 (5908)
Várjatok, hozok popcornt!

De hogy lusta bringásként is hozzászóljak:

1.) Valamilyen módon célszerű lenne az azonosítás, de nehogy már egy matricázott kukásmellénnyel.
2.) Támogatom az oktatást, elég sok ember híján van az alapvető közlekedési ismereteknek.
3.) Én sem javaslom. :) Viszont használja az nyugodtan aki közlekedni kíván és nem pedig várost nézni.
4.) Az egyirányú utcába nem is szabad behajtani, viszont felfestés és táblázás mellett teljesen rendben van.
[előzmény: (5907) nmaria, 2016.04.26 20:06:32]

nmariahozzászólásai | válasz erre | 2016.04.26 20:06:32 (5907)
Sziasztok! Ti helyeslitek ezt?



1.sorszámozott láthatósági mellénnyel kötelezővé kell tenni a kerékpárosok beazonosítását
2.egyhetes alapfokú képzés hatéves kortól mindazoknak, akik igénylik, elvégzése után kerékpárvezetői engedély
3.nem javasolják a kerékpárosok buszsávban haladását
4.az egyirányú utcába behajtást sem kerékpárral, mert igen balesetveszélyesnek tartják.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]