Előzmények

griffshozzászólásai | válasz erre | 2014.03.01 19:06:19 (4237)
Egyébként Szántódnál, a kiskörön megindulva lètezik bármi megoldás?
A tábla mintha a fõútra mutatna, ahol nincs smmi felfestés.
A keskeny, gyõkérpúpos járdán szintèn nincs.
Vagy én bènázok, vagy nincs teljes Balaton körût.
[előzmény: (4234) enazati, 2014.03.01 08:55:29]

enazatihozzászólásai | válasz erre | 2014.03.01 08:55:29 (4234)
Balatonkenese simán viheti a kerékpározhatatlan kerékpárthálózattal rendelkező település címet! Fűzfő felől már a bejutás is veszélyes, de ami utána a településen van, az katasztrófa. Ilyenkor még hagyján, de nyáron, pl. a stand előtt lehetetlen közlekedni! Vagy a parkolóhelyet kereső autók között cikázol, vagy az eredetileg csak járdafunkciót betöltő, majd a körút "építését" követően egy sárga csíkkal, 0 bővítéssel ellátott járdán hadakozol a matracot, úszógumit, hadihajót cipelő népáradat között. Javasolnám, hogy a BALATONI "KERÉKPÁRÚT" tervezőit, kivitelezőit, pénzlenyúlóit, ellenőreit, átvevőit, és a nagyhangú politikus gárdát, aki bőszen hirdette, hogy ezt is megépítettük, nem mellesleg ugyanazok ordibálnak most is, kergessük végig nyáron ezen a **aron!!! Természetesen egy merev országúti bringán, 8-9 báros kerekekkel!!! De lehetni folytatni a Szigliget-Balatonederics közötti hidak állapotáról, amik 5-6 évet bírtak, és csak akkor kezdtek vele valamit, amikor az egyik beszakadt egy bringás alatt! Vagy a 10-12cm-s gyökérkinövésekről! Vagy a 3-4 év után úgy szétrepedező burkolatról, ami úgy néz ki, mintha teherautók járnának rajta!? És mindezt 70-100 millka/km? De távolodjunk el a Balatontól! Menjünk a Pilisbe! A pilisszentkereszti kerékpárút is megérne egy vizsgálatot! Se eleje, se vége, se értelme! De a mélyentiszteltpolgármesterúr utcáját bejárókkal együtt, épp akkor rakták le viacolorral, mikor az orvosi rendelő körüli parkot és a "kerékpárutat" csinálták! Vajon mire kapták az EU-s pénzt? PONT
[előzmény: (4232) gusty, 2014.02.28 22:35:55]

gustyhozzászólásai | válasz erre | 2014.02.28 22:35:55 (4232)
Na, Balatonkenese, az is a Balaton szégyene kerékpárút szempontjából. Az a szakasz Fűzfő felé a gyalogjárdán vezetett nyomvonallal se semmi, de az az erdei házkikerülés se semmi.
[előzmény: (4230) Tamy, 2014.02.28 22:05:13]

Tamyhozzászólásai | válasz erre | 2014.02.28 22:05:13 (4230)
Találtam egy másikat is: https://picasaweb.google.com/lh/photo/oQFb9PzWIWj6tDqKVgqM5dMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
Ez Balatonkenesén a szállodák előtti kerékpárút (lenne), ami amellett, hogy a parkoló autók miatt nyaranta használhatatlan, ha véletlenül mégis járható lenne, az egyik irányban akkor is baromi veszélyes. Az út későbbi szakaszain sok a beláthatatlan kanyar, és gyakorlatilag szembe kéne menni a forgalommal vakon, úgy, hogy mindössze egy lekopott sárga csík választ el az autósoktól (akik még ha akarják se biztos, hogy észreveszik).
[előzmény: (4229) Pupu, 2014.02.28 18:24:00]

Pupuhozzászólásai | válasz erre | 2014.02.28 18:24:00 (4229)
Köszönöm, archiváltam, felhasználom!

Egyik fő érvem a hülyék elleni küzdelemben, hogy nem tarthatja magát a tudás és a biztonság letéteményesének egy cég, amely országszerte látványosan teszi közszemlére munkájának selejtjeit.
[előzmény: (4227) Tamy, 2014.02.28 14:51:54]

Tamyhozzászólásai | válasz erre | 2014.02.28 09:17:30 (4224)
Dorog és Komárom között volt egy érdekes anomália a főúton. Kint az Eurovelo tábla, pár méterrel utána meg a kerékpárral behajtani tilos. Délután majd keresek róla képet is, de sok hasonlót láttam már.
[előzmény: (4220) Pupu, 2014.02.27 18:28:03]

Pupuhozzászólásai | válasz erre | 2014.02.27 18:28:03 (4220)
Nem önreklám akar lenni, hanem közügynek vélem: korábban már belinkeltem ide, hogy a Bikemag online oldalon cikksorozatot indítottam a kerékpáros közlekedés anomáliáiról, a megoldás elősegítésének szándékával (és esetleg némi esélyével). Lelőhelye: http://bikemag.hu/magazin/hirek/kerekparos-kozlekedes-tiltott-turt-tamogatott-pupu-uj-sorozatot-indit

Erre semmiféle visszajelzés sem jött, és a kommentekben sem ismerek fel idevalósi figurákat -- persze lehet, hogy más nickkel szerepelnek. A lényeg, hogy akinek van konkrét esettanulmánya (abszurd tiltótábla-kihelyezés, értelmetlen korlátozás stb.), vagy ésszerű, továbbvihető javaslata, az szóljon hozzá, hogy erősítse a vonulatot. Persze nem kötelező, de aki ennyi fáradságot sem vesz, az aztán ne sírjon, hogy például Budapestről nem tud szabályosan kibiciklizni a Skanzenhez, és onnan tovább a Pilisbe...

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]