Előzmények
Pupu | hozzászólásai | válasz erre | 2013.05.15 16:56:03 (1933) |
Van egy kis probléma: a "Bringázz a munkába!" mozgalom keretében kedden Nyíregyházára bringázom, szerda délelőtt munka, aztán irány haza. Lehet, hogy belenyúlik a csütörtökbe is. Az utána következő héten ugyanez, csak Hódmezővásárhelyre. Elég pörgős a május... :-)))[ előzmény: (1931) griffs, 2013.05.15 09:55:31] |
|
griffs | hozzászólásai | válasz erre | 2013.05.15 09:55:31 (1931) |
Egy Vértes karikat terveztünk Pupuval. Akár jövő hét közepén össze is lehetne hozni részemről. Örülnék ha te is jönnél. Persze ha mindenkinek jó a szerda, esetleg csütörtök[ előzmény: (1930) Gábor75, 2013.05.14 23:40:08] |
|
Gábor75 | hozzászólásai | válasz erre | 2013.05.14 23:40:08 (1930) |
Nem látszott Rajtad hogy erőlködnél. Jól mentél. A lejtőkön meg nagyon kellett utánad kapaszkodni hatvan felett. :-)) Nem tudom idén leszek-e olyan állapotban hogy meg merjek kísérelni együtt menni Veled.[ előzmény: (1929) Pupu, 2013.05.14 17:15:56] |
|
Pupu | hozzászólásai | válasz erre | 2013.05.14 17:15:56 (1929) |
Köszönöm, aranyos vagy! A fékkar feketére festett, és ahol az aszfalt megcsiszolta, ott lett fényes, tehát pont fordított művelet kell: befesteni. Modellfestékre gondoltam, az szépen terül és jól takar. Jobb ötlet valakitől?
A gratulációt köszönöm, de a felnézést ne vidd túlzásba - jól megdolgoztattatok az Ipoly-túrán... :-)))[ előzmény: (1928) Gábor75, 2013.05.14 14:14:34] |
|
Pupu | hozzászólásai | válasz erre | 2013.05.12 11:21:25 (1910) |
Tegnap, két rekus társammal együtt hajtva, lenyomtuk a BRM 400 bringás teljesítménytúrát, a Bp., Zsámbék, Bicske, Székesfehérvár, Bodajk, Csesznek, Lébény, Esztergom, Bp. útvonalon. Viszontagságos lett: Bicske előtt, az esőben hallatlanul síkos, vizes és hullámos aszfalton buktam egy látványosat -- úgy csúszott az út, hogy csak szánkáztam rajta, mintha jégpálya lenne. Háromszor áztunk meg, Lepencénél még egy "kígyómarás" első defektet is kaptam, de nem estem el. Szombat reggel 5-kor volt a rajt Aquincumnál, és vasárnap 02:57-kor, 22 óra alatt értünk célba, 414 km lett a táv. Persze nekem 16-tal több, mert hozzájött az otthonról oda-vissza. A tracklogom kissé hibás, mert a balesetnél kikapcsolt a GPS, és egy darabon úgy maradt, felhasználásáról Attibati tanácsát várom. Egészében nagyszerű vállalkozás volt, végig erős tempót tartottunk, az éjszakában is (Bábolnánál sötétedett ránk) sokszor 30 fölött repesztve. A menetátlag 22,0 km/óra volt. |
|
|
|