Ma is aktuális (Koszovó függetlensége után meg főleg) Endresz György, Magyar Sándor és Lord Rothermere üzenete, ezért nagyon örültem ennek a ládának! Az első két pont még 2006 végén lett meg, ma pedig a zárópontok kedvéért vonatoztam ki Szárra, onnan 3 láda megtalálása után gyalog jöttem. Egy kb. 3 km-es egyenes út vezetett át ide két szántóföld között, nagyon izgalmas volt... de az emlékművek már tetszettek.
A lada levadaszasa nagyon felemelo volt. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy forgalom van az emlekmu korul. Az eslo pontot fenykepezogeppel oldottam meg. A biztonsagiak neztek is hogy mit fotozok olyan sokaig. Sajnos a jelszo osszerakasanal problemaim akadtak. Koszonom a rejto segitseget.
Másodszorra csak sikerült [wapon beküldött szöveg]
Mivel nem igazán szeretem azokat a múltikat amit nem lehet egy neki indulással végig járni, ezért jó ideig halogattam ezt a multit. Viszont azok után, hogy Január 20-án Sagikkal felkerestük a két vidéki pontot most már egyszerű volt a dolog.
[wapon beküldött szöveg]
Nekem az ilyen rejtések miatt tetszik igazán ez a játék. Van történet, az egyes helyszínek beszédesek, és eltart egy darabig amíg végére jár az ember. Nem jártam még itt, csak annyit tudtam, hogy nem érték el Budapestet. Köszönöm Amancsics, hogy kihoztál ide.
Hihetlen, hogy 1981-ben emlékkövet kapott. Igaz ez csak olyan 3T-s lazaság: nem támogatjuk, nem is tiltjuk, csak tűrjük. Úgyhogy elvtársak az a kő legyen kicsi, az országúttól távol, szántóföldön, és ne vezessen hozzá út!
p.s. Az első pont munkaterület és nem engednek oda a táblához. Jó szóval megoldható, de kéne valami alternatíva az építkezés idejére.
Az első kettőt még november elején kerestem meg. Az utolsó kettőt pedig ma. Nem volt nehéz, mert a sötétben csak a nyomokat kellett követnem a harmadik pontig, nem Én voltam az első látogató. Viszont az első ponthoz nem volt könnyű bejutni.
Még a nyár eleji Kofola teames kesselés során találtuk meg a ládát;két hete voltam a Kálvin-téren,ma pedig a Szabadság-hídnál...Nos kellett a teleobjektív! Be nemigen akartak beengedni,így meg csak újságírónak néztek.De a lényeg megvan;gazdagabb lettem egy példaképpel,és még a turulra sem kellett felmásznom!
A végén némi jelszógondom is akadt.
SOS segítséget kértem a rejtőtől, majd végül magunk oldottuk meg. Ha picit figyelmesebben olvastam volna a leírást, könnyebben ment volna. (vagy ha a kritikus fotókat megőriztem volna) Google barátunk segített...
A végláda rejtése szerintem nem túl jó, a többi pont is inkább kihívás, mint élmény.
Sebaj, legalább megtudtam sok számomra új infót a Magyar óceánrepülésről...
Nem vettünk ki semmit, betettünk egy naptárt, és egy zselés tollat.
Még 07.14-én kezdtem el begyűjteni a láda pontjait. Akkor meglett a 3. és a 4. pont. Éppen falu napot tartottak a láda körül, nem volt könnyű észrevétlenül előszedni. Aztán valamikor októberben került sor az első pontra, ami nem volt egyszerű mert építési területen van. Szerencsére jó a szemem, így el tudtam olvasni a táblát. A 2. pontot második alkalomra sikerült begyűjtenem, mert először sötétben jártam arra és nem tudtam melyik sor kell. Megjegyeztem az első és az utolsó nevet, valamint lefényképeztem a mobilommal a táblát, de persze a képen a szöveg olvashatatlan volt. Így ma újra felkerestem a 2. pontot és végre sikerült összehoznom a jelszót.
Nagyon tetszett. Az első pont nem ment túl simán (a hídnál folyó munkálatok miatt), de meglett. Ma végre volt időm kibiciklizni a ládához is. Köszönöm a rejtést!
Gchusv alatt BGM bogarat tett a fülembe, hogy nemsokára kerek 200 megtalálásom lesz. Általában nem figyelem ezt a számot, de ha már így adódott, hát befejeztem ezt a rég megkezdett multit. Május 11-én jártam az első pontnál, akkor még nem folyt ott semmi, a Dunát leszámítva. Kicsit sötét volt, leírás nem volt nálam, ezért részletekben fényképeztem le a táblát közelről. Így viszont majdnem elrontottam a sorok számolását. Szerencsére a rejtő segített, amit ezúttal is köszönök neki.
Három nap alatt sikerült befejeznem a rejtvényt. Nagyon tetszett. Ha az én ládám lenne, akkor a második pontot a Kerepesi úti sirkertbe helyeztem volna, de igy is jó volt.
Az első ponthoz be kellett menni az építési területre, de szerencsére az őrhölgy megértő volt.
Ismét egy remekül kivitelezett Amancsics-láda, még ha a pontok távolabb is vannak egymástól. Májustól a mai napig gyűjtögettem őket, örülök, hogy megismerhettem Endresz György munkásságát.
Két részletben. Az utolsó két pont korábban de véletlenül, a Gánti bauxit után hazafelé. Ekkor már tervben volt ez a multi is, ezért nézegettem a korábbi logokat előtte, így szerencsémre felismertem az emlékkövet az út mentén. A belvárosi pontok csúcsforgalomban, szakadó esőben. Köszönet a történetért és a segítségért a rejtőnek! Ismét egy "értelmes" láda, amely tanított valamit.
Mekkora balfék voltam! Ott volt párszáz méterre a lefotózott emléktábla, erre felsőbb utasításra az új emlékmű 11. sorát néztem... Szeretném kérni a megtalálás elfogadását (hamár másodszorra vágtunk neki).
A videki lada 2 pontja mar korabban megvolt, ma pedig elmentunk a munkahelyhez kozel levo 2 pontert is.
Az elso pont jelenleg epitesi teruletkent le van zarva, de a kerites nadfonatain siman be lehet kukucskalni a tablara.
A lista az oldal alapbállításának megfelelően nem mutatja az összes bejegyzést (209 db), az összes megjelenítéséhez kattints ide.
Az alapbeállítást (25 db) felülbírálhatja a felhasználói beállítás, amelyet bejelentkezve a felhasználói adatok között tudsz megváltoztatni.